2.

25.7K 732 164
                                    

Pov Evi

Het is 21uur en ik ga al in bed liggen, morgen moet ik om 7uur opstaan want het is 4 uur rijden naar mijn nieuwe kamer voor het komende jaar.

Ik ben zo zenuwachtig waardoor er allemaal vragen door mijn hoofd spoken.

Met wie zou ik op kamer zitten?

Hoe zal de school zijn?

Zal ik niet meer worden gepest?

Met alle vragen in mijn hoofd val ik in slaap.

-volgende ochtend-

Het irritante geluid van mijn wekker verpest mijn perfecte slaap.

Ik sla mijn wekker uit en loop naar de badkamer waar ik snel een douche neem en me aankleed.

(Evi haar outfit)

Ik wandel naar benden waar ik nog even ontbijt, na 15 minuten gaat mijn wekker af als teken dat ik moet vertrekken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik wandel naar benden waar ik nog even ontbijt, na 15 minuten gaat mijn wekker af als teken dat ik moet vertrekken.

Ik loop naar boven en pak mijn koffer die ik onhandig van de trap duw en trek.

Dit loopt sowieso fout af.

En natuurlijk als ik bijna benden en omdat ik mijn onhandige zelf ben val ik over de laatste trede.

Er gaat een luide knal luid door het huis, maar mijn koffer is nu temiste wel beneden.

Ik zie mijn moeder aan de deur staan, haar houding is gespannen en ze kijkt me nerveus aan.

"Ik ga je missen eefje." Zegt ze met een krakende stem.

'Ik jou ook mama.' Zeg ik met tranen in mijn ogen.

We staan een tijdje in een knuffel totdat ik hem onderbreek.

'Ik moet gaan mam.' Zeg ik door mijn tranen heen.

Ze knikt en legt mijn koffer in de auto.

Na een paar uur rijden komen we aan bij een groot gebouw, ik kijk met open mond het gebouw aan want het is gewoon prachtig.

(Het gebouw)

Ik kijk rond me en zie veel kinderen, ze nemen ook afscheid van hun ouders en lopen dan naar een leerkracht die met een blaadje in hun handen staat

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik kijk rond me en zie veel kinderen, ze nemen ook afscheid van hun ouders en lopen dan naar een leerkracht die met een blaadje in hun handen staat.

Ik geef mijn moeder nog een knuffel.

'Dag mam ik zie je snel weer.' Zeg ik tegen haar.

"Tot snel schatje ik ben trots op je." Zegt ze terwijl een traan over haar wang loopt.

'Niet huilen mam ik zie je snel weer beloofd.' Zeg ik terug ze knikt en laat me los, ze zwaait nog een keer en stapt dan in haar auto en rijd weg.

Ik loop zenuwachtig naar een leerkracht en zeg mijn naam, ze kijkt op haar lijst en knikt dan.

'Kom maar mee Evi naar je nieuwe kamer.' Ik knik en loop achter haar.

-------
•bewerkt op 27 juli 2019 als er nog fouten zijn mag je die hier steeds melden! Xx

roommates with my bullyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu