4.

21.6K 697 60
                                    

Pov Evi

Ik loop door de gangen en kom aan bij de kantine.

Ik zie een meisje alleen aan een tafel zitten.

Meteen twijfel of ik bij haar zou moeten gaan zitten.

Maar wat heb ik ook te verliezen en ik wil juist meer nieuwe vrienden maken.

Komaan Evi gewoon naar haar toe gaan, spreek ik mezelf toe.

Ik leg een bord met eten op mijn plateau en loop naar de tafel van het meisje.

'Hey ik ben Evi.' Zeg ik zo vriendelijk mogelijk.

"Hey ik ben Bella, zou je erbij willen zitten?" Vraagt het meisje met paars haar die dus Bella heet.

'Ja graag.' Antwoord ik terug.

Ik ga op de stoel zitten en begin langzaam een gesprek met Bella.

Na een tijdje is ons eten op en hebben we elkaar wel al beter leren kennen.

"Zie ik je dan morgen Evi?" Vraagt Bella terwijl we recht staan.

'Ja is goed.' Geef ik als antwoord.

Ik kan wel een vreugde dansje doen, ik heb al een nieuwe vriendin gemaakt op mijn eerste dag.

Tijdens het gesprek van Bella en ik ben ik erachter gekomen dat we veel lessen samen zullen hebben.

Ik wandel opgelucht terug naar mijn kamer.

Ik hou mijn pasje voor mijn deur en hoor het geluidje van de deur die opent.

Ik loop naar binnen en zie Noah en nog 2 andere jongens zitten.

Ik probeer te achterhalen of ik de jongens ooit al eens heb gezien.

Al snel kom ik erachter dat ik de jongens niet ken van onze vorige school dus Noah zal hier ook al nieuwe vrienden hebben gemaakt.

Ik loop langs de jongens en probeer vriendelijk te lachen naar de 2 jongens die bij Noah op onze bank zitten.

"Hey ik ben Hayden." Zegt 1 van de jongens.

"En ik ben Caleb." Zegt de andere snel.

'Ik ben Evi.' Zeg ik terug als ik hun een glimlach geef.

Ik zie Noah boos kijken en meteen wordt ik bang van deze blik.

Zo kijkt hij altijd voor dat hij me tegen mijn kluisje duwde of mij een duw gaf van mijn stoel.

Ik besluit om snel weg te gaan van Noah en sluit mezelf op in de badkamer.

Wat moet ik nu doen?

--------

• Dit hoofdstuk is bewerkt op 29 juli 2019, als er nog fouten zijn kan je deze hier altijd melden! Xx

roommates with my bullyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu