31.

12.8K 462 61
                                    

Pov Evi

"Is alles oké?" Vraagt Liv bezorgd als ze naar ons toeloopt. Noah verstevigd zen grip om me heen en een paar tranen verlaten mijn ogen, al mijn emoties van de voorbije dagen lopen nu langs mijn wangen en maken Noah's t-shirt nat.

Hij merkt wat er gebeurt en aait geruststellend over mijn rug en drukt voorzichtig een kus op mijn haar. Na een paar seconden hoor ik ook dat Liv de kamer verlaat, Noah staat op en draagt me naar onze slaapkamer en laat me zacht op bed vallen.

"Ik kom zo terug oke?" Zegt Noah twijfelend.

Ik knik zacht en Noah verlaat de kamer.

Ik zucht en sluit mijn ogen en denk na over alles wat deze weken gebeurt zijn, Noah is zo anders. Ik kan nog steeds niet geloven dat we samen zijn.

Mijn gedachten worden onderbroken door Noah die naast me komt zitten in het bed, zo te zien heeft hij de laptop meegenomen.

"Film kijken?" Vraagt hij.

'Ja klinkt leuk' antwoord ik terug.

"Mag ik kiezen?" Vraagt Noah aarzelend.

'Ja natuurlijk' zeg ik snel.

Hij grijnst en focust zich op het scherm en bekijkt alle films, mijn ogen worden grooter als ik hem bij de categorie horror zie kijken. Hij klikt een film aan en gaat wat onderuit liggen en trekt me stevig tegen zich aan.

Als de film al een tijdje bezig is springt er een zombie in het scherm en van de schrik laat ik een zachte gil.

"Wees niet bang ik ben er" zegt Noah lachend.

Ik kink voorzichtig maar ben al mijn aandacht voor de film al verloren, ik staar maar wat rond in de kamer en voel na een tijdje mijn oogleden zwaar worden en val dan in Noah's armen in slaap.

_________________________
Heey allemaal, we hebben 4k bereikt en wow wat ben ik jullie zo dankbaar we staan ook op 14 in tiener fictie en wow zo bedankt allemaal, ik zal daarom in deze week (de dag weet ik nog) een extra lang hoofdstuk uploaden en misschien een q&a, laat zeker ideeën achter voor het hoofdstuk en waarschijnlijk gebruik ik ze wel. Tot zondag met het volgende week♡ alvast fijn weekend iedereen♡

roommates with my bullyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu