54.

8.8K 289 42
                                    

Pov Evi.

"We zijn in relatie." Zegt Bella trots.

"Echt? Dat is fantastisch." Zegt Liv blij.

'Dat is inderdaad geweldig. Zeg ik zo enthousiast mogelijk.

Ik weet niet of het door het nieuws van Bella kwam of door de baby dat ik ineens enorm veel hoofdpijn kreeg.

"Vind je het niet goed?" Vraagt Caleb verbaasd.

'Natuurlijk wel, ik heb gewoon wat hoofdpijn.' Zeg ik zo zacht mogelijk zodat Noah het niet zou horen en weer te beschermend zou zijn.

Natuurlijk was ik blij voor Bella en Caleb, ik had het misschien niet zo snel zien aankomen of überhaupt zien aankomen.

"Wat was jou nieuws Liv?" Vraagt Noah nieuweschrig.

"Ik en Hayden krijgen ook een kindje." Zei Liv met een grote glimlach.

'ECHT WAAR?' Riep ik verbaasd.

"Echt waar." Zei Liv met tranen van vreugde in haar ogen.

'Ik ben zo blij voor je.' Zei ik oprecht toen ik haar in een knuffel trok.

Hayden en Noah gaven elkaar ook een  'bro hug' en daarna ook Caleb.

Liv, Bella en ik waren enthousiast over de baby's aan het praten.

Ik wist wel dat het waarschijnlijk niet meer lang zou duren voordat Bella ook zwanger zou zijn. Het is natuurlijk enorm logisch.

Maar Bella en een kind, ik wist niet zeker of ze dat wel nu al zo snel wou.

___________________

De avond ging voorbij en het plan was dat iedereen hier bleef slapen maar dat ging niet door.

Liv voelde haar niet goed en had hoge koorts, Hayden was bezorgd en had daarom besloten dat het beter was om naar huis te gaan.

Noah en Caleb hadden het enorm naar hun zin, ze waren beide dronken, Caleb iets meer dan Noah dus Bella werd snel boos als hij allerlei dingen begon te schreeuwen en vond naar huis gaan ook een beter idee.

Nu zat ik samen met een zatte Noah te lachen op de bank.

Hij was veel losser, het leek wel alsof hij hetzelfde was als in middelbare school hoe hij met de jongens omging.

"Ik wil weten wie je bent." Roept hij gefrustreerd uit het niets.

'Wat bedoel je?' Vraag ik lachend.

"Ik wil weten wie ons kind is." Zei hij zuchtend.

Hij was net een klein kind die een stuk speelgoed niet mocht hebben en keek mokkend voor hem uit.

'Je weet het morgen Noah.' Zeg ik nog steeds lachend van zijn vertoning. 

"Kom dan gaan we slapen, dan zijn we snel morgen." Zei hij blij.

Ik stond recht uit de bank en liep naar bed waar Noah al in zijn joggingbroek oplag.

"Slaapwel babe." Zegt hij.

'Slaapwel Noah.'

---------------------------------

Hey allemaal, super bedbank voor de 65k!💕

Het spijt me dat de laatste tijd de delen zo saai zijn en het lang duurt voordat ze online komen maar ik heb het wel echt druk met wattpad...

Ik kan wel al zeggen dat er 2 nieuwe boeken aankomen, mijn allereerste boek ben ik momenteel aan het herschrijven en zal ik ook voltooid online zetten. En als er iemand texting ft. Shawn Mendes las, die heb ik er ook afgehaald en misschien komt die ook opnieuw terug maar toch met andere delen.

Ik wou dit gewoon even zeggen dus Tot het volgende deel!💕

roommates with my bullyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu