37.

11.1K 372 24
                                    

Pov Evi.

Ik en Noah zitten nu inmiddels al in de auto onderweg naar Aiden en Liv, omdat wij nu weg zijn uit onze kamer slaapt Liv daar deze week nog en komt dan ook in hetzelfde gebouw als ons wonen. Toen we klein waren was dit onze droom, om zeer dicht bij elkaar te wonen. Ik lachte bij de gedachten en kijk vrolijk door de voorruit.

Noah was aandacht geconcentreerd op de weg terwijl 1 van zijn handen op mijn been ruste. Ik kneep zachtjes is zijn hand en lachte naar hem.

Hij lachte terug maar hield weer zijn aandacht op de weg. Ik liet mijn hoofd tegen het raam zakken en zong zacht mee met de muziek.

-----------

Toen we waren aangekomen gingen we meteen naar onze kamer waar Liv lied zat te zingen en te vegen.

Ik kon mijn lach niet inhouden en samen met Noah barste we uit van het lachen. Liv zetten vlug haar muziek af en keek ons schaamtelijk aan.

'Je bent een echte zangeres' zei ik lachend.

Ze grinnikte en kwam naast me zitten op de bank.

' Liv kom je vanavond mee op een date met ik en Noah?' Vraag ik.

"Maar ik heb toch geen date?"

'Hayden komt ook.'

"Oh, ik wist niet dat hij date"

'Liv jij wordt zijn date'

"Maar hoe?"

'Dat zie je morgen wel allemaal.'

"Oke, oke"

'Maar ik en Noah moeten terug gaan, tot straks.'

"Tot vanavond."

En zo wandelen ik en Noah nu naar Hayden's kamer om hem ook te overtuigen.

______________________________
Heeey allemaal super bedankt we stonden op #6! We hebben ook al 8.75 reads echt super bedankt tot dinsdag!♡

roommates with my bullyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu