(De kamer van Evi en Noah en dan neem je daar die witte trap aan de linker kant naar boven en dan kom je uit op de slaapkamer)
Pov Evi.
Ik hoor zacht geklop op de badkamer deur.
'Binnen!' Roep ik zenuwachtig hopend dat het Noah niet is.
"Hey mag ik even naar de wc?" Vraagt Caleb lachend.
'Ja tuurlijk.' Zeg ik als ik zo snel mogelijk opsta.
Ik loop naar de trap en ik voel de ogen van Noah op me branden, ik negeer het en ga naar mijn slaapkamer.
Ik laat mezelf vallen op mijn bed waar ik nog even met Liv stuur.
Evi: heeey Liv hoe is het daar? X
Liv: ohn eefje ik mis je, maar het gaat wel goed bij jou?x
Evi: ik jou ook Liv & je raad nooit wie mijn kamer genoot is.
Liv: vertel
Evi: het is Noah
Liv: omg nee dat meen je niet!
Evi: jawel, het zal opnieuw gebeuren Liv en nu ben jij er niet meer...
Liv: nee eef! Ik zal wel eens bellen en zeggen dat hij normaal zal moeten doen
Evi: maar straks wordt hij nog bozer
Liv: nee Evi ik beloof het je oke?
Evi: oke dankje Liv!
Liv: als er iets is meteen sturen oke?
Evi: zal ik zeker doen
-einde gesprek-
Ik loop terug naar beneden en besluit om nog iets te eten aangezien het eten hier niet zo lekker is, we krijgen elke week een pakket met eten als je zelf wil koken maar je kan ook naar de kantine gaan.
Ik kom benden en de jongens staren me meteen weer aan, net op het moment dat ik wil zeggen 'Is er iets?' gaat de telefoon van Noah af.
Hij neemt zijn telefoon en gaat naar de gang om daar te bellen.
Ik neem een doos koekjes en wandel terug naar boven maar ik wordt tegen gehouden door Caleb.
"Waarom zit je niet beneden?" Vraagt hij.
'Ik denk niet dat Noah dat zou leuk vinden'.
"En waarom niet?" Vraagt Caleb.
'Nou omdat-' Ik wordt onderbroken door Noah die de deur dichtgooit en terug naar ons loopt.
"Kan ik je even spreken Evi?" Vraagt Noah.
Ik slik en voorzichtig knik ik.
Met een bonzend hart wandel ik samen met Noah naar de gang.
——————
•Bewerkt op 31 augustus 2019, als er nog fouten zijn mag je die hier altijd melden! Xx
JE LEEST
roommates with my bully
Teen FictionEvi wordt al heel lang gepest door Noah en zijn vrienden. Ze heeft eindelijk haar school afgemaakt en gaat op kamers, maar wat als Noah haar kamergenoot wordt? Zal ze hem kunnen vergeven of blijft hij haar pesten? Je leest het in roommates with my...