21.

15.5K 487 62
                                    

Pov Evi.

Ik zie Noah dat Noah geschrokken kijkt en naar me toe komt.

"Wat stuurde hij?" Vraagt Noah.

'Hij kan niet wachten tot ik terug ben.' Zeg ik terwijl er een rilling over me heen loopt.

"Ik beloof dat het goed komt." Zegt Noah geruststellend.

Ik knik zacht en kijk dan naar beneden.

Na een paar seconden voel ik iets warms rond me en besef ik dat Noah me in een knuffel heeft.

Ik glimlach en omhels hem ook terug.

We laten elkaar los en Noah besluit om ook al zijn spullen te pakken, ik ga op bed zitten en wacht tot de dokter komt om me toestemming te geven om naar huis te gaan.

Na 1uur komt de dokter binnen en wandelt naar het bed waar ik nog steeds opzit.

Hij glimlacht vriendelijk en kijkt naar de blaadje die aan mijn bed vast hangt.

"Hoe voelt u zich?" Vraagt hij.

'Ik voel me nog duizelig maar voor de rest is alles goed.' Antwoord ik terug.

Hij knikt en haalt de naald uit mijn hand die verbonden was met mijn infuus en sluit het apparaat ook meteen af.

"U kunt nu naar huis vertrekken ik wens je nog veel Beterschap." Zegt de dokter.

Ik glimlach en zeg nog snel.

'Dankuwel en bedankt voor alles.'

Hij knikt en loopt dan de kamer uit.

Noah helpt me opstaan en neemt mijn rugzak vast en begeleid me naar de lift op het einde van de gang.

Hij duwd op de knop en we dalen naar de benden verdieping.

We lopen naar de balie om me uit te checken en gaan dan naar de draai deuren die ons naar buiten laten, we gaan naar Noah's auto en hij laat me al instappen terwijl hij al onze spullen in de koffer legt.

Hij komt naast me zitten en start de auto opweg naar school.


We hebben meer dan 100! Super bedankt aan iedereen die stemt!! En we hebben ook 880 reads bereikt zo bedankt aan iedereen die leest! Maar Tot dinsdag👋

{En vergeet ook niet om mijn ander verhaal never be alone te lezen}

Maar ik had dus een paar delen geleden gezegd dat ik graag een nieuwe cover wou... Dus ik heb er 2 gemaakt en ik wil aan jullie vragen welke dat jullie het leukst/moois vinden. Of de cover van nu houden kan natuurlijk ook, dus zet zeker een comment met welke jij de mooiste vind♡

 Of de cover van nu houden kan natuurlijk ook, dus zet zeker een comment met welke jij de mooiste vind♡

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

•bewerkt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


•bewerkt

roommates with my bullyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu