27

14.3K 473 86
                                    

Eerst en vooral super super super bedankt voor de 2K reads wow, ik kan het echt niet geloven. Ik ben iedereen zo dankbaar. Sorry dat dit deel iets later is maar ik wou het langer maken!

Pov Noah

Ik ben verbaasd door haar actie.

Ik stond op punt om tegen Liv te beginnen roepen, maar ze hield me tegen.

Evi had de controle over mij.

Liv wou dat ik het zei tegen Evi maar ik kon het nog niet, ik wil nog wachten. Ik moest zeker weten dat onze band sterk genoeg was, maar mijn twijfels werden met elke seconde groter.

Ze laat me langzaam los en haar wangen beginnen roze te worden.

Ik lach en neem een verdwaald plukje haar die ik terug achter haar oor steek.

Ze glimlacht en draait dan om zodat ze Liv kan aankijken.

Daar zit ze dan in de zetel met open mond en grote ogen naar ons te kijken.

Ik had Evi inmiddels al dicht tegen me aangetrokken en mijn arm om haar middel geslagen.

Ik zag dat ze bang naar Liv keek maar ook met een kleine grijns.

In een paar seconden werd Evi van me weggetrokken en stond ze met Liv op de gang.

Ik grinnikte en ging naar de keuken waar ik een glas water vulde.

Pov Evi.

Ik sta met Liv op de gang en een groote glimlach is op haar gezicht te zien.

"Sinds wanneer?" Vraagt ze met nog steeds een overdreven grote glimlach.

'Toen we uit het ziekenhuis kwamen.' Zeg ik zacht terug.

Ze kijkt me lachend aan maar word al snel verstoord door een jongen die tegen haar botst.

"Let toch eens op!" roept ze luid.

Ik moet lachen om haar reactie maar zie dan dat de jongen Hayden is.

'Liv doe eens rustig.' Zeg ik meteen als ik Hayden nu ook verbaasd zie kijken naar Liv.

"Hey, wie ben jij?" Vraagt Hayden.

Ik rol met mijn ogen en geef Liv nog een laatste blik voordat ik de deur open en weer naar binnen ga.

Ik wandel naar de woonkamer en zie Noah op de bank zitten.

Hij lacht en klopt naast hem zodat ik daar zou gaan zitten.

Ik ga zitten en kijken meteen naar de grond. Een hand die op mijn rug rust laat me diep zuchten.

"Evi?" Hoor ik Noah vragen.

'Is er iets?' Vraag ik terug.

"Deed je dat voor je zelf of voor Liv?" Vraagt hij zenuwachtig, alsof hij bang is voor mijn antwoord.

'Noah ik-'

"Evi meende je die kus?" Vraagt Noah snel, bang voor mijn reactie.

'Ja ik meende het.' Zeg ik dan snel voordat hij mij weer kan onderbreken.

Ik zie dat zijn ogen oplichten en hij me een stevige omhelzing heeft.

Ik lach en sluit mijn armen ook om hem.

"Ik wil dit al zo lang zeggen Evi." zegt Noah.

'Wat wil je zeggen?' Vraag ik met een glimlach.

"Ik hou van je Evi"...

Vrijdag een nieuw deel!
En wat vinden jullie van de nieuwe cover?

•Dit hoofdstuk is bewerkt op 21 april 2019, als er nog fouten in staan mag je dit zeker hier melden. X

roommates with my bullyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu