30.

12.9K 454 1
                                    

Pov Noah.

Ik kijk Evi aan, we zitten nu al een lange tijd in stilte in de kamer. Het was dus duidelijk dat Bella niet wist dat we samen waren.

Toen ik zag wat ik Evi had aangedaan was ik razend, hoe kon ik toch zoiets doen?

"Noah" hoor ik een zachte stem voorzichtig vragen.

'Ja' zeg ik kortaf terug.

"Waarom?" Hoor ik haar gebroken vragen.

'Evi' zeg ik zuchtend.

Ik kijk haar aan en zie dat haar waterige ogen me doordringend aan kijken. Ik sta op en ga voor haar zitten en trek haar op mijn schoot. Ik neem haar hoofd vast met mijn handen en kijk haar dan aan en begin mijn verhaal.

'Evi, toen ik je zag sloeg ik door. Ik dacht echt dat je ook zoals de andere was, maar dat was je duidelijk niet. Ik hoopte dat ik je ook voor 1 nacht had maar je was duidelijk anders. Je luisterde niet en wou mij niet. Ik werd  gek, gewoon om dat jij mij niet wou. Meestal geef ik het zo snel op maar jij was anders, ik moest doorzetten totdat je brak. Evi het spijt me zo. Ik wist al lang dat ik je leuk vond maar ik kon het maar niet toegeven. Het spijt me zo'.

Sluit ik mijn verhaal af. Ik kijk in haar ogen en zie ze vol met verdriet staan. Ik sla mijn armen stevig om haar heen en fluister geruststellend in haar oor.

Onze omhelzing wordt onderbroken door Liv die onze deur bezorgd openslaat.

_______________________________
Sorry dat het wat langer duurde, maar hopelijk vinden jullie het deel toch leuk. Tot vrijdag met een iets langer deel!♡

roommates with my bullyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu