15.

17.1K 546 43
                                    

Pov Noah.

Ik sta met Caleb op da gang en hij kijkt me gekwetst aan.

"Hebben jullie wat?" Onderbreekt hij dan toch de stilte.

'Nee.' Zucht ik, ik heb nu geen zin in ruzie Evi ligt daar en Caleb is gewoon jaloers en wil haar toch maar voor 1 nacht.

"Ze wil je Noah." Zucht Caleb dan.

'Wat, hoe bedoel je?' Vraag ik verbaasd.

"Toen ik en Bella de kamer binnen kwamen hadden jullie elkaars hand vast, maar als ik haar hand wil vast houden trekt ze hem meteen terug en zie ik angst in haar ogen." Zegt hij zuchtend en kijkt naar de grond.

Ik slik dat hij haar hand wil vast nemen maakt me boos en jaloers, maar dat zij het niet wil maakt me blij.

'Kijk Caleb ik kan niet kiezen op wie ze verliefd wordt maar laat haar, je zal zien wie ze kiest. En geef haar tijd, en wees lief en vriendelijk dan zie je vanzelf of ze ook op jou verliefd is.' Zeg ik.

Hij knikt en heeft mee een 'bro' hug.

We lachen en gaan dan de kamer binnen.

Evi ligt al te slapen en Bella zit op haar telefoon.

"Zullen we gaan Caleb ze slaapt?" Vraagt Bella dan.

"Ja is goed kom je mee Noah?" Vraagt hij Caleb.

Ik slik we hebben juist alles goed gemaakt en nu moet ik weer over mij en Evi beginnen.

'Uhm, ze heeft gevraagd of ik bij haar wil blijven zodat ze niet aleen is.' Zeg ik snel.

"Oke is goed." Probeert hij normaal te zeggen maar je hoort nog steeds de jaloezie in zijn stem.

Hij en Bella lopen de kamer uit en ik ga op de stoel naast haar bed zitten.

Ik druk een kus op haar hoofd en val dan ook in slaap.

"Noah."

Ik wordt langzaam wakker en kijk naar Evi die aan het huilen is.

'Evi wat is er?' Vraag ik bezorgd.

"Ik voel me niet zo goed." Probeert ze te zeggen.

Ik druk snel op het belletje aan haar bed en een dokter komt binnen gelopen.

"Is alles oké?" Vraagt hij aan Evi.

Ze schudt zacht haar hoofd en tranen stromen over haar wangen.

Ik wordt echt bezorgd als ik de dokter zie kijken naar Evi. Hij slikt en neemt haar bed vast en rolt haar weg.

"Wacht u hier maar jongeman alles komt goed." Zegt hij nog voordat hij weg rolt met Evi.

------
bewerkt

roommates with my bullyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu