22.

15.2K 494 56
                                    

Pov Evi

We komen aan en Noah stapt meteen uit, ik weet niet wat er is gebeurt maar hij is ineens echt boos.

In de auto zeiden we geen woord tegen elkaar en nu is hij boos.

Ik ben echt bang, ik ben bang van Noah.

Wat er ook gebeurt hij geeft dezelfde blik zoals vroeger.

Hij komt naar mijn kant van de auto en trekt boos mijn deur open. Ik knijp zacht mijn ogen dicht en stap dan uit.

We zijn ondertussen al bij onze kamer aangekomen en ik ben nog steeds bang, in deze 10 minuten is er nog steeds geen woord gewisseld.

Ik slik en hou mijn pasje voor de deur en Noah en ik stappen naar binnen.

Hij loopt meteen naar de badkamer.

Ik hoor luide knallen uit de badkamer komen en ik ren zo snel als ik kan naar beneden.

Het geluid wordt luider en ik begin onrustig te worden.

Ik probeer de deur te openen maar natuurlijk is hij op slot.

'Noah?' Zeg ik zacht.

Het geluid stopt en een stilte hangt door de kamer.

'Noah asjeblieft laat me binnen.' Smeek ik nog eens.

Ik hoor een luide zucht door de badkamer gaan en een paar seconden later gaat de deur open.

Ik zie Noah zitten met zijn hoofd in zijn handen en zijn rug steunt tegen de muur.

Ik kijk rond en zie stukken glas op de vloer liggen en druppels bloed, handdoeken liggen gescheurd door de kamer heen en flessen shampoo zijn ook overal.

Ik slik en kijk naar Noah die nog steeds op de grond zit.

Ik raap al mijn moed bij 1 en ga voor hem zitten.

Mijn hand leg ik op zijn knie en zijn houding spant even aan maar hij ontspant zich dan toch, zijn ogen stralen verdriet en verward heid uit.

Ik heb geen idee wat er is gebeurt en zonder dat ik het besef vraag ik het hem.

'Wat is er gebeurt?' Vraag ik voorzichtig.

Zijn houding spant weer aan en in een paar seconden ben ik tegen de muur aangedrukt en staan zijn handen naast mij hoofd.

De blik van daarjuist in zijn ogen is weg nu staan ze gebroken, hij kijkt anders dan vroeger.

Voordat hij me duwde of wat dan ook was zijn blik emotieloos.

Maar nu is alles anders op 1 of andere manier ben ik helemaal niet bang.

'Noah asjeblieft?' Vraag ik nog eens.

Hij staart me aan en ik wordt nerveus.

Ik bijt op mijn lip en zijn ogen worden groter en zijn adem wordt zwaarder.

"Snap je het dan niet Evi?" Zegt hij.

Ik schud zacht mijn hoofd en kijk hem dan aan. Hij zucht en kijkt me aan

"Ik ben verliefd op je Evi..."

_______________________
OMG we hebben 1k bereikt wow super bedankt iedereen echt waar!! Daarom wou ik mijn hoofdstuk dus wat langer maken voor vandaag! Echt super bedankt we hebben ook bijna 150 wow ik ben echt zo blij met lezers zoals jullie!! Maar ik heb dus een nieuwe cover namelijk deze:👇

_______________________OMG we hebben 1k bereikt wow super bedankt iedereen echt waar!! Daarom wou ik mijn hoofdstuk dus wat langer maken voor vandaag! Echt super bedankt we hebben ook bijna 150☆ wow ik ben echt zo blij met lezers zoals jullie♡!! M...

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik weet dat deze niet bij de suggesties stond voor covers maar ik vond hem wel echt mooier dan de andere, laat ook zeker jullie mening weten en tot het volgende hoofdstuk.

bewerkt

roommates with my bullyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu