39.

10.4K 359 18
                                    

Pov Evi.

Ik loop samen met Noah het restaurant binnen en een sfeer van gezelligheid komt meeten over me heen.

Het is schattig ingedeeld met toffe kleuren en oude meubels, samen met een heerlijke geur die rondhangt kijk ik bewonderend rond.

Een ober begeleid Noah en mij naar onze tafel en schuift netjes mijn stoel naar achteren. Ik zie Noah geïrriteerd kijken maar richt dan zijn blik op de menukaart.

'Noah?' Vraag ik zacht.

"Wat?" Snauwt hij terug.

'Sorry.' Zeg ik meteen terug en kijk dan snel naar onderen.

Ik hoor hem een zacht vloeken en een paar minuten zit hij geknield voor me met zijn handen om mijn knieën.

"Evi het spijt me." Zegt hij voorzichtig.

'Het is oke.' Zeg ik snel terug.

"Evi kijk me aan." Zegt Noah bevelend.

Ik zucht en kijk dan in zijn ogen.

"Het spijt me Evi, maar hoe hij naar je keek maakte me gewoon kwaad." Zegt Noah.

'Hoe bedoel je?' Vraag ik verward.

"Zag je de ober dan echt niet naar je kijken?" Vraagt Noah verwonderd.

'Nee.' Zeg ik zacht en bijt dan op men lip.

"Evi ik wil gewoon niet dat andere jongens zo naar je kijken." Zegt Noah terwijl hij zijn vuisten baalt.

'Het is oke Noah, ik wil niemand anders dan jou.' Zeg ik met een kleine glimlach.

"Echt?" Vraagt hij twijfelend.

'Ja Noah, ik hou van jou niet van iemand anders.' Zeg ik met een glimlach.

"Ik hou ook van jou Evi." Zegt hij terwijl hij me vlug een kus heeft en dan op zijn stoel gaat zitten.

Ik lach naar hem als een andere ober onze tafel bereikt en vraagt wat we willen eten.

_______________

Ik en Noah zitten in de auto opweg naar huis terwijl ik Liv vraag of haar date al voorbij is.

"Ze hadden vast een leuke tijd Evi." Zegt Noah lachend.

'Wat bedoel je?' Vraag ik verward.

"Ik zag je wel naar je scherm kijken Evi" zegt hij lachend.

'Ow ja, ik wil gewoon dat Liv het leuk heeft.' Zeg ik.

"Vast wel." Zegt Noah kalmerend terwijl ik zijn hand op mijn been voel rusten.

Ik voel mijn mobiel trillen en kijk meteen of ik een bricht heb van Liv hoe alles is gelopen.

_________________________
Sorry dat het wat langer duurde, maar super bedankt voor de 14k!

Ik zal proberen nu in de vakantie iets vaker te uploaden.

Tot het volgende hoofdstuk♡

roommates with my bullyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu