Oh god, WE STAAN OP #12. Echt super super bedankt allemaal daarom dit deel vandaag. Immens bedankt iedereen!♡
Als we voor de auto staan haalt Noah iets uit zijn jaszak.
'Wat ga je doen?' Vraag ik verward.
"Je blinddoeken." Zegt hij met een grijns.
'Waarom?' Vraag ik nog steeds verward.
"Het is een verassing tot we er zijn." Zegt hij lachend.
Waneer ik weer iets wil zeggen geeft Noah de blinddoek al op mijn ogen gelegd en bind hij em nu snel dicht.
Zijn hand neemt stevig die van mij vast en de andere laat hij op mijn middel rusten. Ik probeer me te ontspannen als ik voel dat ik in een auto wordt gezet. Ik hoor de deur naast me dicht gaan en die aan de andere kant openen, de motor wordt aangestoken en niet veel later is de auto rijdend vertrokken.
_______________
We zijn nu al zeker 10 minuten aan het rijden en ik vraag me af of we nog lang moeten rijden, Noah's hand heeft de mijne stevig vast alsof ik elk moment uit de auto wil springen. Ik lach door mijn eigen gedachten en geef dan ook een klein kneepje in zen hand.
"We zijn er" zegt Noah.
Ik hoor hoe zijn deur weer opent en sluit en niet veel later gaat mijn deur ook open. Ik stap voorzichtig met zijn hulp uit en strek me even uit als ik terug op mijn benen sta.
'Mag het al af ?' Vraag ik.
"Nog eventjes" zegt Noah zacht.
Ik zucht eventjes maar laat me dan toch weer door Noah veder brengen waar de 'verassing' is.
________________
Ik voel dat Noah stopt met lopen en voor me komt staan.
"Klaar?" Vraagt hij.
'Ja' zeg ik ongeduldig.
Ik voel hoe mijn ogen verblind worden door het licht die me nu tegemoet komt, veel licht is et niet meer omdat het al wat donkerder is geworden.
"Kom dan gaan we" zegt Noah enthousiast en neemt me stevig vast en neemt me mee en we stoppen voor een weg die er prachtig uitziet.
Ik kijk met groote ogen naar alle lichtjes die de weg verlichten.
"Kom mee" zegt Noah lachend.
We wandelen tussen de lichtjes als we bij een open plek eindigen.
Er staat een tafel en 2 stoelen onder een boom die ook vol hangt met lichtjes.
'Noah het is prachtig' zeg ik met tranen in mijn ogen.
"Net zoals jij Evi" zegt hij terug.
'Ik hou van je Noah'
"Ik ook van jou eef"
Een zachte kus van Noah beland op mijn voorhoofd en hij brengt me naar een stoel waar ik me op laat zakken en hij gaat over me zitten.
"KOM MAAR" roept hij lachend.
Ik kijk hem verbaasd aan maar zie dan de meiden met elk een bord met eten aankomen.
"Eet smakelijk" Zeggen ze allebij en lopen dan snel terug weg. Ik moet lachen en kijk dan naar het bord.
"Smakelijk" zegt Noah.
'Smakelijk' zeg ik terug.
______________________________
Na het eten, wat trouwens echt heerlijk was zijn de jongens ook nog gekomen met een dessert.
Ik zucht uitgeput wanneer ik al het eten op heb en neem nog een slokje van het drinken.
Noah lacht en neemt mijn hand vast, "Klaar voor de echte verassing?".
'Wat bedoel je?' vraag ik verbaasd.
"Kom mee dan zie je het wel" zegt hij met een grijns en staat op. Ik laat ook mijn stoel achteruit schuiven en loop samen met Noah naar de 'volgende verassing'.
_________________________
Ik zal het dus in 3 delen op splitsen maar of morgen deel 3 komt weet ik nog niet zeker, maar dan komt die zeker vrijdag! Tot dan en nog eens super bedankt!♡
JE LEEST
roommates with my bully
Teen FictionEvi wordt al heel lang gepest door Noah en zijn vrienden. Ze heeft eindelijk haar school afgemaakt en gaat op kamers, maar wat als Noah haar kamergenoot wordt? Zal ze hem kunnen vergeven of blijft hij haar pesten? Je leest het in roommates with my...