Pov Evi
Een gil van vreugde verlaat mijn mond als ik Liv in de deur opening zie staan, ze komt op me afgelopen en geeft me een stevige knuffel.
Ze laat me verbaasd los als we wat gerommel op de achtergrond horen, we draaien ons om en zien Noah staan.
Liv begint luid te lachen en Noah moet er ook door lachen, ik snap niet echt wat er grappig is.
"Was je bezorgd neefje" zegt Liv spottend. Noah grijnst en geeft haar dan ook een knuffel.
Als we na een tijdje in de zetel zijn gaan zitten is Noah nog snel de badkamer gaan opruimen.
"Vertel me alles" zegt Liv lachend.
'Wat bedoel je?' Vraag ik verbaasd.
"Over jou en Noah eef" zegt ze lachend als ze tegen men schouder slaat.
'Er is nieks tussen ons' zeg ik zacht met teleurstelling in mijn stem.
Liv haar blik veranderd en nu kijkt ze me verward aan. " Maar waarom kwam hij dan zo binnen gelopen"
'Ik weet het niet Liv' zeg ik zacht.
"Heeft hij het dan nog niet gezegd?" Vraagt ze duidelijk geïrriteerd.
'Nee, wat-' mijn zin wordt onderbroken door liv die luid "NOAH" roept.
Noah komt naar ons en hij kijkt Liv verward aan. "Wat is er?" Vraagt hij.
"Waarom vraag je het niet aan Evi" zegt Liv met een grijns. Ik zie Noah's blik meteen veranderen en hij kijkt Liv woedend aan. Ze schrikt duidelijk ook van zijn blik en slikt. "Code 4" fluisterd ze zacht, toen we nog op school zaten hadden we voor Noah code's uitgevonden. En 4 was daar 1 van, dat wou zeggen dat Noah elk moment zou kunnen uithalen. Ik besef nu pas wat er gebeurt en sta op uit de zetel.
Ik ga voor Noah staan en kijk hem aan, zijn ogen staren mij emotieloos aan. Ik zucht en sluit mijn ogen. En dan zonder reden kus ik Noah.
Ik voel de ogen van Liv op men rug branden maar Noah neemt me stevig vast....
---------------------------------------------------
Super bedankt voor de 250+ ☆!
Tot het volgende hoofdstuk♡
JE LEEST
roommates with my bully
Teen FictionEvi wordt al heel lang gepest door Noah en zijn vrienden. Ze heeft eindelijk haar school afgemaakt en gaat op kamers, maar wat als Noah haar kamergenoot wordt? Zal ze hem kunnen vergeven of blijft hij haar pesten? Je leest het in roommates with my...