12.

19.2K 648 163
                                    

Pov Noah.

De lessen verlopen snel en probleem loos, ik wil geen ruzie dus hou ik me maar stil.

Als de lessen eindelijk voorbij zijn sta ik nog wat met de jongens op de gangen te praten.

"Er is vanavond een feestje ga je mee?" Vraagt Caleb grijnzend.

Ik knik, "Vraag of Evi ook mee wil." Zegt Hayden.

Woede en jaloezie gaan door me heen, waarom ik pest haar jaren en dan doe ik zo.

Ik negeer et en loop naar mijn kamer waar ik Evi op de bank zie liggen.

Ze is inslaap gevallen en er ligt een briefje op de tafel.

"Noah of wie dan ook wil je me asjeblieft wakker maken als ik slaap, ik moet nog dingen doen maar ik was moe."

-Evi x

Ik hurk naast de bank neer en kijk naar haar, ze is zo mooi.

Ik slik door mijn eigen gedachten wat gebeurd er met me?

Voorzichtig schudt ik aan haar schouders.

'Evi wakker worden.' Zeg ik zacht.

Ze strekt haar armen uit en opent dan haar ogen.

Ze glimlacht lief en gaat dan recht op zitten.

'Wil je mee naar een feestje vanavond?' Vraag ik.

Meteen twijfels in haar ogen.

"Ik weet niet Noah ik ben nog nooit gaan feesten ofzo." Zegt ze dan zacht alsof ze zich schaamt.

'Vraag anders of Bella mee gaat dan ben je niet alleen.' Zeg ik snel in hoop dat ze ja zegt.

Ze twijfeld maar knikt dan toch.

"Ik zal het wel vragen en als ze wilt kom ik ook." Eegt Evi dan uiteindelijk.

_

Na een tijdje zit Evi in de badkamer haar klaar te maken samen met Bella, ik zit op mijn telefoon tot ik Evi zachtjes hoor roepen.

"Nee Bella ik kan geen jurk dragen dan ziet iedereen alles." Zegt ze zacht.

"Maar Evi wat zien ze dan?"

"Mijn blauwe plekken Bella en ik wil ook niet dat Noah ze ziet, we gingen het verleden achter ons laten dus ik moet wel." Hoor ik Evi met een gebroken stem zeggen.

Ik slik, waarom heb ik dat ooit gedaan.

Ik ga zuchtend op de bank zitten en vraag aan Hayden in welke club we moeten zijn.

Na een halfuur zijn Bella en Evi klaar om te vertrekken en trek ik nog snel mijn jas aan en lopen we naar benden.

Evi is druk met Bella aan het praten en toen gebeurde het.

Alles ging veel trager maar dan werd je meteen terug in de realiteit gezogen. En daar ligt Evi op de grond, er ligt bloed naast haar en haar ogen zijn gesloten en er zit een deuk in de voorkant van de auto die haar zojuist omver reed.

"EVI" Roept Bella terwijl ze naar haar rent en naast haar zit op de grond te huilen, Caleb belt naar het ziekenhuis en Hayden in naar binnen omdat hij niet tegen bloed kan.

Ik heb haar hand vast en wacht totdat er een ziekenwagen komt.

Na 5minuten horen we sirenen de straten vullen.

Ze leggen haar op een brancard en rollen haar de wagen in.

"Wie gaat er mee?" Vraagt de verpleegster.

'Kan ik gaan?' Vraag ik.

Bella kijkt me raar aan en Caleb jaloers.

"Ja dat is goed dan kan ik wel kleren voor haar halen." Zegt Bella.

Ik knik en stap de ambulance in, ik ga naast de brancard zitten en hou Evi haar hand vast.

We komen aan bij het ziekenhuis en ze nemen haar mee naar een operatie kamer.

"Meneer kunt u in kamer 327 wachten we zullen haar zo na ons onderzoek naar daar brengen." Zegt een verpleger.

Ik knik en loop naar de kamer, ik stuur eerst even een bericht naar Caleb dat hij vandaag niet meer mag langskomen omdat het bezoek uur voorbij is.

Ik ga zitten op een stoel en kijk wat tv totdat ze binnen komen met Evi.

'Wat is er met haar?' Vraag ik aan de arts.

"Ze heeft een harde klap gekregen, ze heeft geen geheugen verlies maar ze zal wel veel hoofdpijn hebben en erg zwak zijn omdat ze een paar op sommige plaatsen zwaar gekneusd is." Ik knik.

'Bedankt voor u hulp.' Zeg ik nog voordat de arts de kamer verlaat.

Ik neem Evi haar hand en knijp er zacht in.

'Asjeblieft Evi wordt wakker ik kan niet zonder je het spijt me zo voor alles ik ben zo'n klootzak.' Zeg ik en zonder dat ik het weet rolt er een traan over mijn wang die op Evi haar hand valt.

"Noah".....

----------
Hello allemaal it's me, dus we stonden op 111 in tiener fictie en we hebben ook 200 READS. Iedereen echt bedankt die stemt leest en dit verhaal in je leeslijst zet straks komt nog iets speciaals dus jah. nog eens SUPER BEDANKT IEDEREEN.

•bewerkt

roommates with my bullyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu