8.

20.8K 680 218
                                    

Heey allemaal , ik wil even zeggen alvast een gelukkig nieuwjaar iedereen en hopelijk hebben jullie een super mooi 2016 gehad en gaan jullie ook een mooi 2017 hebben, en super bedankt aan iedereen die leest en stemt dus Gelukkig nieuwjaar aan iedereen

Pov Noah

Mijn eerste les is al 30 minuten bezig en ik sta voor de deur van het lokaal, van Liv moest ik me beter gaan gedragen en dat kinderachtig gedoe als badboy achter me laten.

Ik hooi de deur open en voel meteen alle blikken om me branden.

Ik zie Evi zitten naast een meisje met paars haar die me met open mond aankijkt.

"Wat denkt meneer hier wel niet te komen doen?" Onderbreekt de leerkracht me.

'Les volgen misschien.' Zeg ik op een bespottelijke toon en ik ga op een bank achteraan zitten.

"Dit was de eerste en de laatste keer begrepen!" Zegt de leerkracht boos.

'Wat jij wil.' Grom ik zowat terug.

De lessen verliepen langzaam en na een tijdje hadden we middagpauze.

Ik stond in de kantine te wachten totdat ik een broodje kon nemen.

Toen ik eindelijk mijn broodje had gingen ik, Hayden& Caleb aan een tafel gaan zitten en aten we in stilte ons eten op.

"Zou ik haar op date vragen?" Verbreekt Caleb de stilte.

'Wie op date?' Vraag ik verward.

"Evi." Zegt Hayden lachend.

Ik slik, het voelt alsof ik een steek in mijn maag krijg. Wat gebeurt er met me?

Caleb kijkt me nog steeds afwachtend aan terwijl ik gek wordt van jaloezie.

'Ik uhm moet even gaan.' Zeg ik nog als ik de kantine uitloop en naar mijn kamer wandel.

Ik laat me op de bank vallen en leg mijn hoofd in men handen, wat gebeurde daarnet, was ik nu jaloers op Caleb, sinds wanneer boeit Evi mij iets?

Ik wil opstaan maar het geluid van de deur die sluit vult de kamer.

Ik zie Evi in de deur opening staan met tranen in haar ogen.

'Gaat het wel?' Vraag ik bezorgd.

"Neen." zegt ze nog voordat ze in tranen uitbarst en zichzelf op de grond laat zakken.

Ik loop naar haar toe en ga bij haar op de grond zitten.

'Wil je het me vertellen?' Vraag ik in de hoop dat ze nu alles zegt.

"Mijn moeder ligt in het ziekenhuis." Zegt ze snikkend terwijl heel haar lichaam trilt.

'Kom ik help je wel.' Zeg ik bezorgd als ik mijn hand uitsteek om haar recht te trekken van de grond.

Als ze recht staat zijn onze gezichten nog maar een paar centimeter van elkaar verwijderd en kijk ik recht in haar bruin/grijze ogen...

See you in 2017👋

Bewerkt

roommates with my bullyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu