Pov Evi
"Je ziet er super mooi uit mama!" Zegt Madison terwijl haar ogen over mijn jurk glijden.
Vandaag is eindelijk de dag dat ik en Noah gaan trouwen.
Twee jaar geleden vroeg hij mij ten huwelijk, Madison is nu al negen.
"Mama." Roept Jay.
In die twee jaar ben ik voor de tweede keer mama geworden maar deze keer van een jongetje.
Het moment toen ik Noah voor de tweede keer vertelde dat ik zwanger was zal ik nooit meer vergeten.
Hij begon te huilen en hij had heel die avond kusjes op mijn buik gegeven.
Madison was ook heel blij met het nieuws dat ze een klein broertje kreeg.
"Ben je klaar Evi?" Vraagt Liv.
Ik knik en neem zenuwachtig Jay's kleine handje vast.
"Mama mooi." Zegt hij met fonkelde oogjes terwijl hij naar mijn jurk kijkt.
'Jij bent ook mooi schat.' Zeg ik lachend terug.
___
Met trillende handen en benen sta ik te wachten op het moment dat de deuren opengaan.
Mijn gedachten worden onderbroken door luid geroep en geklap.
Iedereen staat inmiddels recht en kijkt mij aan.
Noah staat met open mond te kijken wat mij doet blozen.
Ik wandel voorzichtig naar voren en ik kijk blij door de zaal.
Mijn moeder, Madison, Jay, Liv, Hayden, Max, Bella, Caleb en hun kinderen zitten allemaal op de eerste rij.
Noah neemt mijn hand vast en fluistert in mijn oor: "Je ziet er echt prachtig uit Evi."
Ik kijk met knalrode wagen terug voor me naar de man waar we onze geloftes aan moeten voorleggen.
__
"Neemt u Noah Adams, Evi Jones als u echtgenote?"
"Ja."
"Evi Jones neemt u Noah Adams als u echtgenoot?"
'Ja.'
"Dan verklaar ik jullie nu als man en vrouw, je mag de bruid kussen."
Noah drukt zijn lippen om de mijne en even vergeet ik alles en iedereen, Madison en Jay lopen naar ons en Madison knuffelt mij terwijl Noah Jay optilt.
"Ik hou zoveel van jullie." Zegt Noah terwijl hij samen met Jay mij en Madison in een knuffel neemt.
Ik kon niet stoppen met lachen ik ben nog nooit zo gelukkig geweest.
----------
Ik hoop dat jullie dit 'bonus hoofdstuk' leuk vinden. Nog eens heel erg bedankt aan de mensen die mijn boek lezen.❤️
JE LEEST
roommates with my bully
Teen FictionEvi wordt al heel lang gepest door Noah en zijn vrienden. Ze heeft eindelijk haar school afgemaakt en gaat op kamers, maar wat als Noah haar kamergenoot wordt? Zal ze hem kunnen vergeven of blijft hij haar pesten? Je leest het in roommates with my...