Pov Evi.
Na Noah zijn woorden voel ik de nieuwsgierigheid in me opkomen.
Wat zouden we doen?
Ik schrik uit mijn gedachten als ik een hand voor mijn gezicht zie zwaaien.
"Haast je je wel?" Vraagt Noah nu lachend door mijn blik.
Ik voel hoe ik bloos maar ren dan snel naar boven en ga twijfelden voor mijn kast staan.
"Evi!" Hoor ik Noah van beneden roepen.
'Ja?' Roep ik twijfelend terug.
"Ik moet nog iets doen, dus over een uurtje kom ik je halen." Roept hij terug.
'Oke is goed.' Zeg ik terug.
Ik twijfel geen seconde en bel meteen Liv en Bella op.
Na 5minuten te bellen met Liv en Bella wacht ik zenuwachtig voor de deur.
"We zijn er!" Zeggen ze alle 2 buiten adem.
'Kom me naar boven.' Zeg ik terwijl ik hun arm stevig vast neem.
"Ik doe je make-up." Zegt Liv enthousiast.
"Ik kies terwijl je outfit." Zegt Bella met een groote glimlach.
Ik laat me zenuwachtig zakken op een stoel en kijk Liv met een bange blik aan als ik zie hoe veel make-up hier wel niet ligt.
"Het komt goed Evi wees niet bang." Zegt ze lachend.
Ik zucht en sluit mijn ogen en niet veel later voel ik de make-up op mijn gezicht komen.
"Ik ben klaar." Zegt Liv na een tijdje.
Ik open voorzichtig mijn ogen die ik al heel de tijd dicht had en wil het resultaat zien maar Liv staat beschermend voor de spiegel.
"Starks Evi." Zegt ze met een grijns.
Ik zucht ongeduldig en draai me om waar Bella enthousiast met een rokje en topje staat de zwaaien.
"Hier trek deze aan." Zegt ze lachend als ze de kleding in mijn handen duwt.
Ik kom twijfelend van achter de deur vandaan en strijk mijn rokje snel glad."Evi wow." Zegt Liv met open mond.
"Je ziet er prachtig uit eef." Zegt Bella.
Ik lach en neem hun dan in een omhelzing.
'Bedankt voor alles.' Zeg ik zacht.
Ze lachen en Bella neemt mijn arm vast en trekt me mee naar de spiegel en kijkt me afwachtend aan.
Ik kijk in de spiegel en mijn mond valt open, mijn haar is licht gekruld en ligt geweldig in model. Mijn ogen knallen eruit door Liv haar make-up en de kleren die Bella koos zitten losjes om men lichaam heen.
"Wow Evi je ziet er prachtig uit." Hoor ik iemand in zeggen.
Ik draai me om en zie Noah me met grote ogen me aanstaren.
Ik bloos zacht en bekijk nu ook zijn outfit.
Hij heeft een strakke zwarte broek aan en een wit hemd erboven op.
"Zullen we gaan?" Vraagt hij terwijl hij zijn hand uitsteekt.
Ik knik en neem zijn hand vast en we lopen samen naar buiten naar de verassing.
Wow iedereen super bedankt voor de 5k reads, daarom zal ik deel 33. In 2 delen splitsen en krijgen jullie misschien morgen of donderdag deel 2! Tot dan en super bedankt♡
•Dit hoofdstuk is bewerkt op 21 april 2019, als er nog fouten in staan mag je dit zeker hier melden. X
JE LEEST
roommates with my bully
Teen FictionEvi wordt al heel lang gepest door Noah en zijn vrienden. Ze heeft eindelijk haar school afgemaakt en gaat op kamers, maar wat als Noah haar kamergenoot wordt? Zal ze hem kunnen vergeven of blijft hij haar pesten? Je leest het in roommates with my...