51. Jedziemy na ysot!

1K 44 10
                                    

Nessaa777  z początku przepraszam że ci nie odpisałam, ale coś stało mi sie z wattpadem. Nie chce mi przyjść e mail potwierdzający. Jeśli wiecie o co chodzi to piszcie w komentarzu.
DZIĘKUJE ZA 7k❤️❤️❤️❤️

*Następny dzień*
*Bianka*

Właśnie sie obudziłam. Otworzyłam oczy i ujrzałam uśmiechającego sie do mnie Artura.
- hej księżniczko. - powiedział swoim zachrypniętym głosem- jak sie spało?
- z tobą zawsze dobrze- odpowiedziałam a chłopak złożył na moich ustach pocałunek. Wtuliłam sie w jego klatkę piersiową. Wsłuchiwałam sie w jego bicie serca. Chłopak głaskał mnie po głowie.

Po 30 minutach postanowiliśmy w końcu wstać. Ubrałam sie w

I uczesała włosy

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

I uczesała włosy.
Kiedy schodziłem na dół poczułam zapach tostów. Arczi...
Chodź dalej mam pewne problemy z jedzeniem spróbuje dla Arcziego.
Usiadłam na stołku. Artur podszedł do mnie i podał talerz.
-Bianka... tylko proszę, zjedz wszystko.
- postaram się- odpowiedziałam cicho i zabrałam sie za jedzenie. Artur siedział koło mnie i mnie obserwował.
Po pierwszym toście już nie mogłam zjeść dalej. Nie... poprostu nie mogę. Podparłam sie na łokciach i pozwoliłam łzom ściekać po moich policzkach. Artur to zauważył.
- kochanie, nie płacz. Spróbuj jeszcze trochę. Nie musisz zjeść więcej. To bedzie lepiej dla ciebie. Kocham cię i nie chce żebyś miała więcej problemów. Powiedział a ja sie w niego wtuliłam.
Po paru minutach wzięłam sie za drugiego tosta. Przy końcówce zbierało mi sie na wymioty. Mój chłopak to zauważył i uspokajał. Zjadłam do końca kanapkę.

Siedzę z Arczim w salonie. Oglądamy jakąś komedie.
-Bianka, mam ci coś do powiedzenia- oznajmił nagle Arczi. - bo za 2 tygodnie jeśli już wiesz, jest Young Stars On tour.
- mhmm
- i jedziesz ze mną! Nie ma sprzeciwów!
- Arczuiiiiiiiiiiiii!!!! Dziękuje kocham Cię. To było moje marzenie!- wskoczyłam na chłopaka.
No to za dwa tygodnie opuszczę domek.
Znowu spotkam sie z całą ekipą! Jupi.
- Biankaaaa... a wiesz kto jeszcze bedzie?
- Bam?
- Yes. - jupiii. Jestem fanką Bars And Melody!!!
- jejjjj!!!!

Artur Sikorski IIKochamOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz