Jak widzicie po nazwie, ten rozdział jest trochę głupi😂
*Bianka*
Po skończonych występach udaliśmy sie na kolacje.
Po kolacji udaliśmy sie do pokoi.
Postanowiłyśmy przebrać sie w nasze onesie. Poszłam wykapać się ostatnia. Moje onesie wyglądały tak:To Am:
A to Lou
Kiedy wszystkie byłyśmy już przebrane, ktoś nagle zapukał do drzwi. Była to Sylwia Przybysz. Zobaczyła nas i zaczęła sie śmiać. Po chwili oznajmiła że sprawdza pokoje. Oczywiście u nas było jak zawsze czysto. Nagle do pokoju wparował Artur.
- pomocy! Jeremi chce mnie zabić!
- spokojnie, Artur co jest?
- pomyliłem majty. I to założyłem jego ulubione! - spojżałyśmy wszystkie na siebie. Wybuchnęłyśmy śmiechem, na co Artur patrzył na nas z wyrzutem.
- A R T U R!- usłyszeliśmy głos Jeremiego. Artur szybko schował sie za mnie. Do pokoju wbiegł Jeremi. Kiedy zobaczył Artura zaczął gadać
- gdzie dałeś moje ulubione majty? I jak miałeś prawo je założyć ?!
- leżą w pokoju. Pomyliłem sie. Mamy prawie takie same! Sory! -Artur mówiąc, śmiesznie wymachiwał rękoma. Razem z Lou, Am i Sysią wpatrywaliśmy sie rozmowie.
- ughh, wybaczam Ci- powiedział zażenowany chłopak i razem bez słowa i pożegnania wyszedł z Arczim. Po chwili do pokoju wpadł mój chłopak. Pocałował w policzek i szepł krótkie Dobranoc.
My z dziewczynami jeszcze posiedziałyśmy, a później Sysia poszła do swego pokoju.
Ja posprawdzałam jeszcze fb i snapa, a potem wstawiłam zdjęcie na mojego instagrama:Po krótkim czasie skomentował je Artur
@artur_sikorski
I love You 💕 princess!💁🏻
Uśmiechnęłam sie i weszłam na profil instagrama Artura. Najnowsze zdjęcie to:(Jakby co to na zdj jest Bianka)
I podpisał je:
artur_sikor ski: my love❤️@bianonly ❤️ (wymyślona nazwa)
Znów sie uśmiechnęłam. Polubiłam zdjecie i poszłam spać.
CZYTASZ
Artur Sikorski IIKocham
Fiksi PenggemarBianka wyjeżdża na obóz ysc wraz ze swoją przyjacółką. Spotyka tam swojego idola Artura, którego uwiodła. Bianka chce być w końcu szczęśliwa i chce zapomnieć o problemach. Są one bardzo ciężkie, a Artur mimo wszystkiego chce jej pomóc. Po obozie n...