61. Tylko raz

931 42 6
                                    

Z góry przepraszam że taki krótki, ale nie mam zbytnio teraz czasu.

}{}{}]{]{]}{{{}{}{}{}{}{}{}{}{}]{]{{{{}{}

To ten dzień. Dziś lecimy na Teneryfę nagrywać teledysk. Z samego rana pakuje walizkę i stresuje sie ogromnie. Za dokładnie 3 godzinki mamy być już na lotnisku. Przyjedzie po mnie i Artura Remo. Ogólnie to obmyśliłam już jak ma wyglądać teledysk. Nagle rozległ sie dzwonek mojego telefonu. Dzwoni mój kochany Arturek. Od razu wyświetlił mi się napis ,, Boyfriend💕'' Arczi tak ustawił. I jego cudne zdjecie.

- halo misiu- No hej księżniczko, spakowana?- właśnie kończę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

- halo misiu
- No hej księżniczko, spakowana?
- właśnie kończę. Za ile przyjdziesz?
- za 30 min pomoże być kochanie?
- oczywiście. Do zobaczenia kocham cię
- pa kocham

*3 godziny później*

Jesteśmy na lotnisku. Strasznie stresuje się lotem. Właśnie idziemy na odprawę. Ja, Artur. Remo i kamerzyści.
- nie stresuj się księżniczko- usłyszałam szept przy moim uchu. Szlam z Arczim z zaplecionymi rękoma. Wsiadaliśmy akurat do samolotu. Razem z Arturem zajęliśmy miejsca obok siebie. Ja przy oknie, a chłopak obok mnie. Położyłam głowę a jego ramieniu.
- nie mogę sie doczekać- powiedziałam. Dalej nie mogę zrozumieć że wszystko dzieje sie tak szybko. Niedawno miałam okropne życie. Próbowałam wiele razy sie zabić. A teraz... wszystko jest w porządku. Mam przyjaciół, Artura. Moja miłość. Kocham go bardzo mocno. Zakochałam się... a zakochać można się ,, Tylko raz''



*mam nadzieje że sie podoba. Następny rozdział za 3/4 dni. Proszę o zostawienie po dobie śladu. ❤️

Kocham was!

Amelka❤️




Komentujcie☺️

Artur Sikorski IIKochamOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz