76. Ja nie wiem czy chcę...

676 54 13
                                    








- nie mamo proszę ja sie boje- mówiłam idąc po korytarzu. Zatrzymaliśmy sie przy drzwiach z napisem Psycholog. Przełknęłam ślinę.
-Biancia!- usłyszałam krzyki, przez co sie obróciłam. Ujrzałam Artura. Kiedy był przy mnie szybko mnie przytulił.
- ja nie wiem czy chce- wyłkałam.
- kochanie dasz radę. Będę tu na ciebie czekał. Obiecuje ci- popatrzyłam w jego piękne oczka. Lekko kiwnęłam głową i zapukałam do drzwi gabinetu. Kiedy usłyszałam już ciche proszę złapałam za klamkę i weszłam do środka.


*Artur*

Od 20 minut siedzę na korytarzu i czekam na Bi. Mam nadzieje ze jest i bedzie wszystko dobrze. Mama dziewczyny musiała na chwile iść i załatwić jakieś sprawy.
Oparłem sie i zacząłem nucić piosenki

It was great at the very start
Hands on each other
Couldn't stand to be far apart
Closer the better

Now we're picking fights
And slamming doors
Magnifying all our flaws
And I wonder why
Wonder what for
Why we keep coming back for more

Is it just our bodies?
Are we both losing our minds?
Is the only reason you're holding me tonight
'Cause we're scared to be lonely?
Do we need somebody
Just to feel like we're alright?
Is the only reason you're holding me tonight
'Cause we're scared to be lonely?

W końcu. Drzwi die otwierają. Wychodzi Bianka i psycholog. Brunetka lekko sie we mnie wtuliła po czym usiadła na krześle.
- przepraszam, moglibyśmy porozmawiać?- spytał mnie psycholog
- tak jasne- mężczyzna przepuścił mnie w drzwiach po czym je zamknął i razem usiedliśmy przy dużym drewnianym biurku.
- jest pan chłopakiem Bianki?
- tak
- dobrze, więc Panna Bianka przez następne kilka tygodni bedzie baka sie dotyku, bedzie trwało to do momentu kiedy nie bedzie myśleć o całej sytuacji która zdążyła sie w jej życiu. Przede wszystkim pan bedzie musiał jej pilnować. Ona misi czuć sie bezpieczna. Nie może zbytnio często wychodzić teraz do ludzi. To pogorszyło by tą całą sytuacje...

Po rozmowie razem z Bianką ruszyliśmy do jej domu.






Mam nadzieje ze sie podoba
Zostawcie po sobie ślad :)












Amelka

Artur Sikorski IIKochamOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz