twenty-six ✾ 26

2.3K 277 198
                                    

[נקודת מבט הארי]

השעה הייתה חצות בידיוק,
והכל היה נראה שונה פתאום.
האווירה הקלילה השתנתה לזרמים אחרים של מיסתורין וריחות מוכרים,
משב רוח עדין נשב אל חלל החדר מפתח החלון הקטן והשקט ששהה באוויר העניק רוגע ושלווה לכל הסובבים אותו.

קשה להאמין שרק עכשיו ירד הלילה, וככל שאני חושב על זה יותר כך אני מבין עד כמה ארוך היום הזה היה.
כיפי, מסתורי, מצחיק אבל בהחלט ארוך.

לואי ישב ליד שולחן המחשב וסרק את התמונות שננעצו בלוח התלוי על הקיר.

בשעה האחרונה הספקנו לסיים את המשחק, לסדר את החדר לקראת שינה, ולהיפרד מג'מה ומג'סי לשלום.

גררתי את המזרון העבה תחת משקוף הדלת, מסתבך קצת בניסיון להשאיר אותו צמוד לגופי.

"צריך עזרה?" שמעתי את קולו של לואי מבעד לבד העבה של המזרון

"זה בסדר" אמרתי בעודי משכיב את המזרון היחיד לצד המיטה.

התמתחתי מעט כדי להגיע לכריות השרועות על מיטתי ואחזתי בכמה מהם בידי.

פלטתי אנחה קטנה והשלכתי את הכריות הכחולות על המזרון של לואי "אני מקווה שזה בסדר" אמרתי והתמתחתי מעט במקומי

"ברור" הוא מלמל וקם מכיסא המחשב "תגיד" הוא אמר פתאום "תוכל להלוות לי פיג'מה? מסתבר שלא הבאתי את שלי מהפנימייה" הוא אמר וגירד בעורפו בביישנות

"בטח" אמרתי עם חיוך ופתחתי את דלת הארון בהנפה.
שלפתי משם שתי חולצות, ושני טרנינגים ארוכים.

זרקתי לו טרנינג וטישרט והוא תפס אותם ביד אחת "תודה" הוא מלמל תחת נשמתו.

"אממ" הרהרתי בקול רם
"אני אלך להחליף באמבטיה ובינתיים תחליף פה" הצעתי והתקדמתי לכיוון הדלת

הוא הנהן מעט וחייכתי לעברו חצי חיוך לפני שיצאתי לכיוון האמבטיה.

התקדמתי מעט במסדרון הקצר שהיה בקומה השנייה ופתחתי את הדלת השנייה מימין.
אני לא יודע למה, אבל כל משך הזמן שהחלפתי את הג'ינס ואת החולצה שלי לפיג'מה הנוחה - הדבר היחידי שחשבתי עליו הוא איך הבגדים שלי יראו על לואי.

דמיינתי אותם רחבים מידי למידותיו, מכסים כל סניטמטר מגופו במתיקות.

חייכתי מעט כשיצאתי מחדר האמבטיה, מנסה לנער את מחשבותיי ממני כשאני דופק על דלת החדר שלי.
"אני יכול להכנס?" שאלתי בעודי אוחז בידית הדלת.

"נראה לי שכן" קולו הגיע מתוך החדר.

פתחתי את הדלת בהנפה, מרים את מבטי ללואי.
מיד נשמתי נעתקה.

הוא לא לבוש טרנינג, אבל החולצה שלי מגיע לו עד לברכיו, חשבתי שהיא תסתיר הכל - אבל היא נופלת לצד וחושפת את הכתף השמאלית שלו.

Lost in his smoke ♚ L.SWhere stories live. Discover now