thirty eight ✾ 38

2.2K 260 194
                                    

[נקודת מבט הארי]

בקבוק הזכוכית נשמט מידו הפזיזה של ריי, ונחת על השטיח המוכתם.

הוא הסתובב מעט, ועקבתי אחר תזוזתו עם עיניי.
השתקפות האורות המרצדים נצצו על בטן הבקבוק, גרמו לזמן להראות חסר משמעות, קליל, ורגוע.

״הארי, תורך לסובב את הבקבוק!״ קולה של הנערה מצד ימין שלי זמזם לאוזניי

חייכתי מעט ואחזתי בבקבוק השקוף,
מסובב אותו במהירות.

עיניהם של כולם עקבו אחרי ההתרחשות המרתקת, בעוד אני לא ייחסתי חשיבות מירבית על מי יפול הגורל ויוטל עליו החובה הבאה.

״ג׳ונסון!״ קולה של הנערה לצידי צווח.
אני חושב שקוראים לה אלכס.

הנער ששמו התגלה כג׳ונסון גלגל את עיניו ושאל את אלכס ביהירות ״אמת או חובה? או שאני צריך בכלל לשאול?״

״אתה לא״ היא צחקקה מעט

״אז״ הוא אמר ושפשף את ידיו זו בזו ״חובה עלייך לקחת שתי שוטים״

״משעמם״ היא נחרה בבוז, אך בכל זאת הושיטה את ידה לעבר הבקבוק ולא חשבה פעמיים לפני שקירבה את הנוזל החמקמק לשפתייה.

היו מחיאות כפיים פזיזות לפני שהנער הבא סובב את הבקבוק.

אני לא יודע איך הגעתי למסיבה הזאת, אבל אני מניח שזה בגלל שעמום. וסקרנות.

לא יכלתי לשבת עוד סופ״ש בחדר, עם לפטופ שלא עובד וספרים עם מילים שכבר קראתי - אז שכנעתי את עצמי שפה יהיה לי כיף.

והאמת, שעד עכשיו זה לא כזה רע.

אני מרגיש נועז יותר הלילה, בטוח בעצמי יותר, כאילו מישהו הגיע והזריק לי אומץ לריאות.

בעבר, לא הייתי מתקרב למסיבות, שלא לדבר על משחקים כמו אמת או חובה, אבל היום - אני לא רואה סיבה למה לא.

את לואי לא ראיתי כבר כמה שעות, אני יודע שהוא במסיבה הזאת - כי זה לואי, והוא בכל מסיבה, אבל הצורך של לראות מה הוא עושה מתחיל להשתלט עליי.

״אמי תצטרפי אלינו!״ קול מטושטש צרח מהמעגל הקטן שלנו.
ניערתי את ראשי מהמחשבות המרובות ששוררות בו וניסיתי ללכוד עם עיניי את הבחורה שאמורה להצטרף למעגל.

מבטי נדד לספה ארוכה ומאובקת, ובשניות ספורות גופי קפא.
אני לא יודע למה, בחיי - הוא פשוט קפא.

בלעתי את רוקי וניסיתי להסיר את מבטי ממנו, אבל לא יכלתי.

עיניו של לואי היו שלובות בקמצוץ של הפתעה וסקרנות, והוא העביר את ידו בשיערו הרך לפני שהחל לבחון אותי.

Lost in his smoke ♚ L.SWhere stories live. Discover now