eighteen ✾ 18

2.4K 273 207
                                    

פרק כפול! (:
קריאה נעימה

*
[נקודת מבט הארי]

8:54

הבטתי לעבר הנקודה שבה הוא עמד, החלון הקטן בחדרנו.
עם הזמן למדתי להבחין שזו הנקודה הקבועה שלו.

הכל נראה מרוחק יותר לאחרונה, נדמה כי לפני שבועות רבים יצאנו לחופשת חג המולד אך למעשה זה היה רק אתמול.

פתיתי שלג מרעננים גלשו בקלילות על ידיו המקעוקעות והבחנתי איך הוא מנער אותם בשלווה כדי שיוכלו למלא את תפקידן ולצנוח על הקרקע הלחה.

הוא ריכז את מבטו לנוף המשתקף מחדרנו,
פיקס את עיניו הכחולות בהרי השלג הקטנים שהצטברו להם בחצר הפנימייה.

מבטו היה כל כך עוצמתי וסורק, שקמט קטן הופיע ליד עיניו.

הוא עיפר את הסיגריה שטרם הסתיימה וקירב אותה לשפתיו הסדוקות מעט, שאף בשלווה ושיחרר ענן דק של עשן שהתפזר סביבו והתמזג עם ערפל הבוקר הסמיך.

הסרתי את מבטי ממנו לשבריר שנייה וריכזתי את עייני בטלוויזיה הדלוקה.
היא מקרינה תוכנית ישנה, בשחור ולבן, וצבעייה הקודרים מתחברים בשלמות לאווירת החדר.

הגנבתי מבט חטוף בלואי פעם נוספת.
הוא כבר הספיק להדליק סיגריה חדשה.
אני לא יודע למה,
אבל הדבר היחיד שעולה בראשי שאני מביט בו זה כמה עצוב הוא נראה.

"היי לואי" פתחתי שיחה איתו בתקווה שעיניו יאורו באור אחר.
הוא נשף עשן מסורבל ועיניו ננעצו בי בשאלה.
כמעט ושקעתי בעיניו הגדולות אבל
לקחתי נשימה וזרקתי את הרעיון שהתרוצץ בראשי לאוויר "אז קראתי על איזה יריד שמתקיים היום" אמרתי במעט שמחה והסתובבתי לעברו
"זה יריד עם תחרויות ומופעים, לכבוד חג המולד" אמרתי עם חיוך בתקווה שיבין.

"אוקיי" הוא אמר באדישות ונתן לאדי הקור והעשן להתפזר סביבו ולהדגיש את פניו החיוורות.

"אז חשבתי אולי נלך ביחד לשם, אתה יודע, במקום להתקע פה כל הזמן" שאלתי בכנות בתקווה שיסכים.

"לא" הוא אמר וכיבה את הסיגריה שלו במעפרה הקטנה.

השפלתי את ראשי ובעלתי את הרוק שעמד בגרוני."ל-למה לא?" שאלתי מעט מובך

"כי אני שונא ירידים, ואני שונא את חג המולד, והשילוב של שניהם גורם לי בחילה" הוא אמר וסגר את החלון הקטן בעודו מתקדם לכיוון מיטתו

"נו באמת, יהיה כיף" אמרתי וחייכתי חיוך קטן.

"לא הארי" הוא אמר במעט עייפות ונשכב על המיטה שלו.

Lost in his smoke ♚ L.SWhere stories live. Discover now