Probudil mě lehký vánek co mi tančil po kůži. Louis, který ještě spal měl přese mě ochranářsky položenou svou levou paži a obličej měl natisklý v mých vlasech. Spal jako mimčo a já chtěla udělat to co si sourozenci dělají snad v každém filmu. Opatrně, abych ho náhodou nevzbudila jinak než jsem chtěla, jsem se vymanila z jeho sevření. Vzala jsem polštář, na kterém jsem spala a stoupla si nad něj na postel. V jednu chvíli mi ho bylo až skoro líto budit, ale tuhle myšlenku jsem hned zaplašila, napřáhla jsem se a majzla ho polštářem po obličeji. Vyletěl jako šíp a zmateně se začal rozhlížet kolem sebe.
,,Co...Co,co děláš?!"vyjel na mě vylekaně.
,,Budím tě tak, jak se sourozenci budí v každém filmu."odpověděla jsem mu a zářivě se na něj usmála.
,,A to mám jako za to že jsem tě u sebe nechal přes noc?"poškádlil mě.
,,Ale Loui,"dřepla jsem si vedle něj ,,to je přece naprostá samozřejmost!"řekla jsem a flákla ho polštářem znovu.
,,Nech mě být, chci spát!"zasmál se, ale já věděla že to myslí vážně, takže jsem potichu vyšla z pokoje k sobě, abych se šla převléknout. Otevírám to obrovské něco co vypadá jako almara s vchodem do Narnie a beru si na sebe bílé tílko, dlouhé černé tepláky a přes to dlouhý svetr se třičtvrtečními rukávy a jdu dolů. Chvíli v kuchyni bloumám co uvařím a najednou mi dochází že už jsem hrozně dlouho neměla sladkou snídani kterou miluji, ale nemám na ni ráno čas. Vyndám potřebné ingredience a jdu zadělat těsto na palačinky. Už mi zbývalo jen posledních pár palačinek, když najednou slyším, jak několik párů nohou dopadá na schody a pak už jen vidím jak kluci vchází do kuchyně. Všichni!
,,Dobré ráno."řekne Niall a protáhne se.
,,Dobré?"oplácím mu to.
,,Ty-ty...Ty děláš palačinky?!"zeptá se Niall udiveně. Nechápavě se na něj podívám.
,,Co palačinky?"zeptá se znova Louis znechuceně.
,,Jo a co má být?"odpovím pořád trochu zmatená z jejich reakce.
,,Ano!"křikne vítězoslavně Niall ,,Konečně, konečně někdo kdo má rád sladkou snídani!"raduje se a stiskne mě v obětí.
,,Počkat!"zarazím ho ,,Vy nemáte rádi sladký snídaně?"zeptám se vyjeveně.
,,Ne!"odpoví mi hned Liam se smíchem ,,Jedinej kdo je tu má rád, je tady Nialler."dopoví.
,,Jdem si objednat pizzu."řekne otráveně Zayn. Už chce vytočit číslo, ale náhle promluví někdo čí přítomnost jsem ještě ani nezaregistrovala.
,,Ne počkej, nikam nevolej! Udělám Ham and eggs."řekl Harry.
,,Yes!"zaradoval se Louis ,,Díky Harolde!"křikl už z obýváku a já se jen zasmála té přezdívce. Harry si vezme z ledničky vajíčka, šunku a zbytek má vlastně už venku. Hm díky mě! Přijde k pultu vedle mě a vezme si zástěru. On snad fakt myslí vážně to že umí vařit.
,,Ty snad umíš vařit Hošánku?"zeptám se ho nevěřícně.
,,Heh jo! Beze mě a možná Liama by tu oni hlavně Niall, kterej bez jídla nepřežije ani den, ty paka nepřežili!"zasmál se.
,,Jo tak takže ty jsi vlastně takovej jejich superhrdina."řeknu vysmívavě.
,,V podstatě jo, dá se to tak říct."usměje se na mě.
,,Jo, takže jako Hulk má super schopnost sílu, nebo Thor má to svoje kladivo, nebo Spiderman metá všude pavučiny, tak Harry Styles z One Direction má jako super schopnost to že umí vařit,"oznámila jsem mu vítězoslavně a začala jsem se smát.
,,Haha moc vtipný už si skončila?"zeptal se podrážděně.
,,Noo mohla bych pokračovat, ale nemusím pane Dokonalý nemusím!"řekla jsem a začala se smát nanovo.
,,Hele jak to že znáš tolik superhrdinů?"podíval se na mě tázavě zatím co dával šunku a vajíčka na pánev.
,,Vyrůstala jsem na nich, znám je všechny!"řekla jsem mu na rovinu. Ne vážně, není film se superhrdinou, který bych neviděla!
,,Vážně? Jakej je tvůj nejoblíbenější?"ani jsem nemusela přemýšlet a vypadlo to ze mě dřív jako vždycky, než jsem to stačila zarazit.
,,Iron Man!"vypálila jsem.
,,Co Iron Man?"zeptal se nechápavě ,,Vždyť je nafoukanej!"dodal hned.
,,Jo takže by jste si skvěle rozuměli!"odpálkovala jsem ho hned. Na Iron Mana mi nikdo sahat nebude!
,,Zase bod pro tebe."řekl. A jo my vlastně hrajeme na body.
,,Já ti říkala že tě převálcuju!"řekla jsem a hodila po něm zářivý úsměv. Taky se zasmál.
,,Heej tak co je s tou snídaní?"ozvalo se z obýváku. Asi to byl Louis.
,,No jo už to bude!"řekl Harry a začal jídlo rozdělovat na talíře.
,,Dáš si taky?"zeptal se mě najednou.
,,Co já že mám jíst něco co jsi vařil ty? Ne díky!"odpověděla jsem hned.
,,No tak třeba je to nejlepší Ham and eggs na světě, ale to nezjistíš pokud ho neochutnáš."řekl to tak klidně a ještě se u toho na mě přitom tak zadíval těma svýma zelenýma očima že jsem se zmohla jen na:
,,No dobře, ale do nemocnice mě vezeš ty!"oznámila jsem mu hned. On se jen pousmál. Ukrojila jsem si malý kousek vajíčka a k tomu kousek šunky. Páni vážně je to moc dobré. Mňam! Chtěla bych ještě kousek, ale místo toho se k němu natočím a řeknu:
,,Měls pravdu!"řekla jsem ,,Vážně to není zas tak špatný."na tváři se mu vykouzlí ten jeho křivý úsměv. Protočila jsem očima ,,Bod pro tebe."dodala jsem.
,,Takže remíza."řekl potěšeně. Už jsem byla na odchodu do obýváku za ostatními, ale ještě jsem se otočila a výsměšně se uchechtla.
,,Prozatím."řekla jsem a pak už jsem nechala kuchaře Harryho v kuchyni samotného.
S Niallem se ládujeme palačinkami. On s nuttelou, já s jahodovou marmeládou. Kluci mají ten Ham and eggs. Musím uznat že dneska se mi ty palačinky povedly. Tělem jsem s kluky v obýváku, ale duchem jsem někde úplně jinde. Hrozně moc tu s nimi chci zůstat o něco déle, ale nejde to. Kluci měli dovolenou jen na týden, takže pak zase začínají životy hvězd, každý den v nahrávacím studiu nebo možná každý ne, ale já bych v něm trávila hodně času. Jenom představa že bych měla vlastní nahrávací studio je naprosto skvělá! U sebe v pokoji v LA mám keyboard, to je takové to elektrické piano a potom kytaru, ale to je jedno hlavní je že se mi vážně nechce zpátky. Jenže musím, musím už domů už jen kvůli rodiči. Talíř každého z nás je už prázdný, když najednou zazvoní zvonek. Asi nějaké fanynky, usměju se pro sebe. Jde otevřít Louis.
,,Nevstávejte všichni!"neodpustí si poznámku. Otevírá domovní dveře. Srdce se mi okamžitě rozbuší jako o závod jen co ten hlas slyším.
,,Ahoj Louis, moc si mi chyběl!" Kurva! Do prdele! Co mám sakra dělat?!
,,Jo to ty mě taky...Tati!"
==============
Ahojky teď jsem zjistila, že jsme 963. v kategorii Fan Fikce. No nějak se začínat musí a my jsme rády i ta tohle umístění, takže díky moc :-*
Batsy...
ČTEŠ
Můj (NE)známý bratr ||Harry Styles FF||
FanfictionPříběh vypovídá o devatenáctileté dívence Eadlyn, která žije svůj stereotypní život v zapadlé části LA. Eadlyn je milá, hodná, i když někdy lehce arogantní a drzá dívka. Co když se jí jednoho večera připlete do života informace, která jí dočista zm...