3. Můj bratr a Hošánek?!

1.2K 37 4
                                    

Sluneční světlo, které vycházelo z obrovského okna hotelu, mě pomalu začalo ozařovat a donutilo mě vytáhnout paty z vyhřáté postele. Vstala jsem s dobrou náladou a tak jsem si pustila písničky a nebyla bych to já kdybych si nepustila Fall Out Boy, ale poslední dobou docela dost Fifth Harmony. Teda hlavně jejich písničku Thats My Girl. Je fakt skvělá na běhání. Jejich hudba mi řvala na celý pokoj a já jsem si jen pobrukovala, občas předvedla nějakou svou taneční kreaci a směle pokračovala v oblékání. 

Jak se vlastně s Louisem potkám? Leželo mi v hlavě. No, nemůžu normálně přijít k nim do baráku a říct: ,,Ahoj Louisi, já jsem tvoje sestra." i když vlastně můžu, tvrdohlavá jsem na to dost.

Rychle jsem si zabalila všechny potřebné věci, včetně Louisovi fotky, do vaku. rozhodla jsem se jít pěšky podle navigace a navíc problémy s taxi jsem už zažila a podstupovat je znova rozhodně nehodlám, takže se jim radši vyhnu. 

Už se procházím okolo tří hodin a konečně se blížím k čtvrti, kde by měli bydlet bohatší vrstvy lidí.

Tak a je to tu, stojím před vilou, která by měla patřit klukům a hlavně bráchovi, je divné říkat mu bratr, ale je to tak a já se s tím musím smířit. Co budu dělat? Zaklepu? Ne rozhodně nezaklepu, na to nemám kuráž. Hádám se se vlastním podvědomím, a ono bohužel vyhrává. NEZAKLEPU! No, tak si tu jen tak kecnu na prdel a budu čekat jestli se nějaký z těch nádherů objeví.

_______________

HARRY

Právě jedeme s Louisem od jeho mamky, má rakovinu a stále se její stav zhoršuje. Jel jsem s ním, protože potřeboval oporu a já jsem jeho nejlepší kamarád, nikdy bych ho v tom nenechal. Louis je úplně na dně, proto náš Range Rover na zpáteční cestu řídím já.

 ,,Pozítří by měl dorazit i táta, prý má nějaké komplikace v práci." řekne najednou Louis.

 ,,Jak to vlastně všechno bylo s vaším tátou?" zeptám se ho.

 ,,No, když jsem byl malý, tak se táta musel odstěhovat do států. Kvůli práci a máma ho pustila. Pak se nějakým záhadným způsobem rozvedli," zasmál se a pokračoval: ,,Ale zůstali v kontaktu a čas od času nás táta přijede navštívit."dořekl Louis jeho příběh s otcem, zrovna když jsme přijížděli k naší vile. Až teď jsem si všiml dívky, která nám seděla před dveřmi a rychle jsem stáhl Luise a schoval se za auto.

 ,,Au, co to děláš?!?!" vykřikl.

 ,,Sorry no, ale ped barákem nám sedí nějaká holka, nechtěl jsem aby tě teď obtěžovala." šeptal jsem.

 ,,Ok ok, stejně bude chtít jen podpis a fotku a my se do toho domu stejně potřebujeme dostat." řekl a vzpřímil se.

Pomalým krokem jsme šli k té dívce, která nás stále nevnímala. Jak dlouho tu asi sedí?

Už jsme skoro u ní. Z dálky jsem si nevšiml jak je krasná. Bože jak ta je nádherná, je jako lesní víla, které když se dotknete tak zmizí. 

EADLYN

Z mého přemýšlení mě vyrušilo klapání bot jdoucích po asfaltu. Pomalu jsem zvedla pohled od země a uviděla dva páry bot, jedny obyčejné tenisky od Nike a druhé krásné hnědé polobotky. Zvedla jsem pohled ještě víš a uviděla dvoje naprosto identické černé kalhoty, jenom ty co patřili k teniskám byly volnější. Odvážila jsem se zvednout hlavu ještě víš. A málem to se mnou švihlo. Stál přede mnou a já absolutně nevěděla co mám říct. I když jsem si v hlavě náš rozhovor představovala už mnohokrát od doby co jsem tady, tak jako by mi všechna slova z hlavy vyletěly a já tam prostě jen seděla a koukala na něj jako na obrázek. To ticho chvilku trvalo. První se vzpamatoval ten kudrnáč.

,,Takže co chceš fotku,podpis nebo zazpívat?"řekl a znělo to nanejvýš otráveně.

,, Co zazpívat?"opáčila jsem nechápavě. Přitom jsem si všimla jak mě ten kudrnáč neustále pozoruje, vlastně od té chvíle co přišli ze mě nespustil oči. Je vážně moc hezký. Má nádherné světle zelené oči a jeho sestřih vlasů je naprosto dokonalý. Má košili se třičtvrtečními rukávy a o něco upnutější džíny než má Louis. Malinko se pousměje a já vidím jak se mu na tváři dělají dolíčky. Je to bez pochyb nejkrásnější kluk jakého jsem kdy viděla, už chápu proč po nich kamarádka tak šílí ale jestli tomu bude odpovídat i jeho chování.

,,Jo zazpívat ti taky můžeme"pokračuje Louis, který už je otrávený až moc a já už to nevydržím.

,,Nepřišla jsem kvůli zpívání, podpisům ani kvůli dalším jiným pitomostem!"odsekla jsem.

,,Tak co tu děláš?"zeptal se mě nechápavě Louis.

Už, už jsem mu to chtěla říct, jenře najednou mě ten kudrnáč vedle něj přerušil.

,,Počkej, počkej já už vím. Naill si zase objednál něco z fastfoodu žejo?"rozemál se.

,,Ne nejsem tady, ani jako bláznivá fanynka, ani jako nějaká roznášečka jídla Hošánku!"prskla jsem.

,,Vážně?"zeptá se mě znova. Nejspíš mě chce rozdráždit.

,,Jo!"odseknu mu ,,a jestli si myslíš že si vtipnej tak nejsi!"

,,No rozhodně mám větší smysl pro humor než ty Dívko s objednávkou!"už to udělal zase!

Naši dalo by se říct hádku přerušil Louis (Díkybohu).

,,No a proč si teda tady?"zeptal se udiveně.

,,To bych ti radši řekla až tady Hošánek odejde."řekla jsem mu a přitom sjela pohledem na kudrnáče.

,,Jmenuje se Harry, ale dobře."koukl na, hm Harryho a ten jen kývl a už odcházel dovnitř, ještě se ale u mě zastavil a řekl ,,Ještě se uvidíme, Dívko s objednávkou."a šibalsky se usmál.

 Měla jsem sto chutí mu vlepit facku ale udržela jsem se, takže jsem se jen uchechtla a hodila na něj ten výraz ,,To určitě,, a s tímhle odešel

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

 Měla jsem sto chutí mu vlepit facku ale udržela jsem se, takže jsem se jen uchechtla a hodila na něj ten výraz ,,To určitě,, a s tímhle odešel. Chvíli jsem tam jen seděla, ale pak jsem se odhodlala.

,,Takže je tu něco co ti musím říct a asi z toho budeš pěkně v šoku."oznámila jsem Louisovi. Ten si ke mě sedl na schody.

,,Poslouchám..."řekl to tak klidně což mě ještě víc znervóznilo.

,,Dobře,"začala jsem ,,je možný že tvůj táta si v LA našel ženu a s tou měl dceru..."chtěla jsem pokračovat, ale musela jsem se podívat jak se zatím tváří. Vyjeveně na mě koukal. Absolutně jsem nevěděla co mám dělat, měla jsem v krku něco jako knedlík. Zhluboka jsem se nadechla:

,, A ta dcera jsem já!"





Jenom by jsme vás chtěly poprosit jestli by jste nějak neokomentovali příběh abychom věděli jestli se vám naše tvorba zatím líbí.

 Předem díky!

 Líbá Joker!!

Můj (NE)známý bratr ||Harry Styles FF||Kde žijí příběhy. Začni objevovat