Jak mě dotáhla do pokoje tak si vzala svůj batůžek s hračkami a začala vyndavat různé panenky některé si dávala k sobě na hromádku a jiné podávala mě. Jedna panenka, kterou mi podala, byla velmi ale velmi podobná Harrymu, až na to že neměla všechna ta tetování, které Harry na svém těle má. Všimla jsem si, že ona má v ruce úplně stejnou panenku.
,,To je Harry?"ukázala jsem na panenku.
,,Jo, ale bez těch tětovaní to není ono."zašišlala.
,,Taky jsem si říkala...Mám nápad!"vstala jsem a šla ke stolu. Vzala jsem si dvě černé fixy a vrátila jsem se zpátky k Lux.
,,Mohly by jsme ho trochu vylepšit co říkáš?"řekla jsem a darebácky jsem se usmála. Ona kývla na souhlas a převzala si ode mě jednu fixu...
HARRY
Lux odtáhla Eady někam pryč, ještě že to tu tak dobře zná, jezdí sem od malička na prázdniny. Doufám, že to Eady s ní na chvíli sama zvládne, ta malá se nezdá, ale je to pořádné zlobidlo(Já to vážně nemůžu psát :-(asi z toho chcípnu...)
,,Ví to Eady?"zeptá se mě Lou. ,,To s Louisem myslím.."řekla skoro neslyšně.
,,Ne, Liam mi napsal, ať jí to neříkám, aby se nesložila. Má toho teď taky dost..."řeknu pro vysvětlení.
,,Chápu. Snad vás Lux trochu rozveselý a my už půjdeme, nemůžeš jí s ní nechat moc dlouho samotnou, znáš Lux!"zasměje se, vstane a společně s Tomem, po rozloučení, opustí dům. Vydám se za nimi nahoru. Podle hlasů soudím, že jsou v Luxině pokoji. Stoupnu si do dveří a pozoruji, jak si spolu hrají, počkat oni si nehrají!!!
EADY
Už máme s Lux hotové obě panenky, se všem tetováními, když si všimnu Harryho naštvaného výrazu ve dveřích. A jeje...
,,Hallí!"křikne na něj Lux a Harry se usměje.
,,Copak to tu tvoříte Dámy?"ušklíbne se a přisedne si k nám.
,,Ale nic Hallí, jen si kreslíme!"napodobím Luxin hlas a usměju se na něj.
,,Jo tak kreslíte a na co prosim tě?"zeptá se a já vím kam přesně míří...
,,No, rozhodly jsme se tě trochu upravit, teda tvojí panenkovou verzi. Nezdála se nám dost věrohodná, chyběli jí tetovaní, víš?"sladce jsem se usmála a podala mu mnou upravovanou panenku. On se na ní podíval a usmál se, Lux mezitím dokončovala svojí verzi.
,,Koukej,koukej!"cpala nám před nos Lux svoji panenku.
,,Tohle že si mám vytetovat?!"zděsí se Harry. Lux jsou tři roky jak už jsem se mohla dozvědět. Takže její tetování co nakreslila vypadají z velké části jako spíš nějaké čmáranice a klikyháky a to po celé horní části těla.
,,No už by jsi měl vyrazit k tatterovy."pošťouchnu ho s úšklebkem.
,,Koukej,koukej!"začne se Lux zase dožadovat pozornosti.
,,Je krásná zlatíčko!"usměji se na ní ,,Tak co kdyby jsi mi přinesla ukázat tvojí nejoblíbenější hračku co ty na to?"zeptám se. Lux začne horlivě přikyvovat a odskotačí ke svému batůžku kde se začne přehrabovat.
,,Jak to děláš?"ozve se za mnou. Otočím se. Hazza na mě kouká s obdivem v očích.
,,Eh co na to říct jsem zvykla z domova."řeknu už trochu posmutněle. Při vzpomínce na Thomase mě píchne u srdce. Jak ten mi chybí. Hrozně moc!
,,Povídej."vyruší mě opět Harry z tranzu. Nadechnu se a chci říct že to je složité, ale naštěstí mě zachrání Lux, která k nám přibíhá se svojí růžovou hrošicí. Je to typický plyšák s velkou hlavičkou a mini tělíčkem, ovšem jí ale zdobí třpytivé šatičky, korunka a hůlka. Musím se zasmát.
,,Ten je krásný!"obdivuji ho, aby měla Lux radost, ale to neznamená že se mi nelíbí! ,,Má jméno?"zeptám se Lux, která mě sleduje jak si ho prohlížím.
,,Jo!"řekne s úsměvem.
,,A jaký?"zeptám se znova. Okem zpozoruji jak na Harry sleduje. Kouká na nás...ne počkat!.....Na mě s obdivem! Jak dlouho nás asi sleduje? Nevím, ale líbí se mi to! Ne nelíbí! Okřiknu své povědomí opět.
,,Hella!"zaječí opět Lux.
,,Hella?"ujišťuji se.
,,Jo! Hlošice Hella!"zasměje se znova. Tohle je hrozně usměvavý dítě!
,,Páni Hrošice Hella."zopakuji po ní správně a podívám se s vyjeveným výrazem za sebe. Harry se zasměje, sklopí hlavu a pak ji zase zvedne a jeho pohled opět spočine na mě. Rychle se odvrátím zase k Lux.
,A s tou si teda hraješ nejraději?"zeptám se.
,,Ano!"začne se ZASE smát. Nechtěla bych tohle uspávat a říkám to proto, že to bude dělat večer Harry. Nevím asi jako by to vycítil a šeptne mi do ucha.
,,Jen pro pořádek tohle,"pokyne hlavou na Lux, která vypadá jako by vypila energy drink ,,uspáváš večer ty!"uchechtne se.
,,Haha moc vtipnej..."řeknu s ironickým smíchem, ale pak ho chytnu za lem trika a prudce si ho přitáhnu k sobě že jsou naše oči jen tři centimetry od sebe ,,Tak na to rovnou zapomeň Hošánku!"řeknu ostře a potom ho pustím, ještě před tím než ho, ale pustím se mu na tváři vykouzlí ten jeho křivý a zatraceně hezký úsměv a s tímhle úsměvem mě to pako potom celou tu hodinu co si hraji s Lux pozoruje.
,,Tak jo mám nápad! Co s tím teď přestat a jít si dát dolů zmrzlinový pohár?"navrhne a Lux se rozzáří oči.
,,Jooooo!"začne ječet, rozeběhne se k Harrymu a skočí mu do náruče. Já tam jen sedím a přiblble je pozoruji.
,,Jdeš taky?"odvrátí Harry oči od Lux.
,,Jo jo hned jsem dole."odvětím s úsměvem. Usměje se také a přikývne, potom odchází s Lux v náruči dolů. Já zůstávám pořád sedět na zemi. Dneska mi není nějak dobře. Motá se mi hlava. Takže koukám do blba a držím se za ni. No co většinou to pomáhá.
,,Jsi v pohodě?"slyším ustrašený hlas ode dveří. Harry na mě kouká s nervozním výrazem.
,,Jo já...jen se mi motá hlava."přiznám. Přece jen jsem mu to slíbila.
,,Hodně?"zeptá se znova, potom ke mě přejde a přisedne si ke mě.
,,Snesitelně."pousměji se.
,,Lidsky snesitelně, nebo podle Eady snesitelně?"zeptá se podezíravě, ale na tváři se mu jako vždy vykouzlí úšklebek.
,,Prostě snesitelně a už pojď. Lux je dole sama."připomenu mu a zvednu se. On mě, ale chytí za ruku, přitáhne si mě k sobě aby mi viděl pořádně do obličeje. Musím lehce zaklonit hlavu. Pomalu se začínám utápět v jeho nádherných očích barvy limetky.
,,Opravdu jsi v pořádku?"zeptá se naléhavě.
,,Neboj se..."vydechnu a sklopím hlavu. Pak se na něj opět podívám, chytím ho za ruce a pokračuji ,,Slíbila jsem ti že ti nebudu lhát..."zase sklopím pohled. Tak nějak se na něj teď nemůžu podívat, jakoby to co mu chci říct znamenalo všechno. Nadechnu se a konečně se na něj podívám ,,...A svůj slib dodržím!"vydechnu.
Pozoruji ho, jak se na mě kouká, jak si mě prohlíží a v jeho očích už nevidím obavy, ani strach z toho že bych mu lhala, ale vidím, počkat, co?...Lásku!
V tu chvíli to už nevydržím a spojím naše rty ve vášnivý a hluboký polibek...
ČTEŠ
Můj (NE)známý bratr ||Harry Styles FF||
FanfictionPříběh vypovídá o devatenáctileté dívence Eadlyn, která žije svůj stereotypní život v zapadlé části LA. Eadlyn je milá, hodná, i když někdy lehce arogantní a drzá dívka. Co když se jí jednoho večera připlete do života informace, která jí dočista zm...