35. Změna plánů

711 30 2
                                    

Když jsme se s El vrátili z našich, díky bohu, rychlých nákupů, moje cesta směřovala rovnou na střechu. Sedím na židli už asi půl hodiny, když v tom za sebou uslyším ten mně velice známý chraplák.  

,,Eady prosím, ukaž mi ty šaty!"zakňučí. Odbyla jsem ho už dole, hned co jsme přišli, ale jak je vidět, on si prostě nedá pokoj!

,,Ne, řekla jsem ti, že je uvidíš až na Gala, protože by jsi jinak vůbec nebyl překvapenej!"řekla jsem trochu víc rázně. On zopakoval svůj štěněčí pohled a když pochopil že mě nepřemluví sedl si na židli a dělal uraženého.

,,Ale no tak!"usměji se a vydám se k němu ,,Už to neřešme a pojďme radši dělat zajímavější věci."mrkla jsem na něho a posadila jsem se mu na klín.

,,Slečno Tomlinsnová, vy asi nebudete tak slušná, jak se na první pohled zdá!"zavrněl.

,,Asi ne pane Stylesi!"šeptla jsem v blízkosti u jeho rtů a nakonec je spojila ve vášnivý polibek. Tyhle chvíle s ním jsou naprosto dokonalé, jako by nic lepšího nemohlo existovat. Líbali jsme se opravdu vášnivě a moc dlouho, nakonec jsme se od sebe stejně odtrhli, protože nám došel vzduch. Koukla jsem se na jeho rty a měl je celé napuchle, od toho líbání, myslím, že musím vypadat stejně.

,,Kouknem na film?"přerušila jsem to zdlouhavé ticho.

,,Jen, když se budeme dívat z postele!"namítl.

,,Samozřejmě pane Stylesi!"odsouhlasila jsem.

,,Inu dobrá slečno Stylesová!"rošťácky se usmál. Také se usměji.

,,Už se těším až si tam s tebou nenápadně zatančím."šeptnu blízko jeho obličeje a olíznu si rty.

,,No..."začne Harold.

,,Co?"odtáhnu se udiveně. Svěsí nevině hlavu. Aha už mi to došlo!

,,Harolde ty neumíš tancovat!"slezu z něj a začnu se smát.

,,No co budem tam tancovat valčík a já nemám páru co to je!"zasměje se se mnou.

,,To jsi se ho nenaučil v tanečních?"ptám se ho šokovaně, ale pořád se směji.

,,Já nedokončil střední."směje se se mnou, ale je i tak vidět že se stydí. Je roztomilý když se stydí!  Ještě chvíli se směji, ale pak si všimnu že už Harry nestojí u mě, ale stojí u okrajní zídky střechy. Přestanu se smát a přejdu k němu a zadívám se do dálky. Chvíli je ticho.

,,Mě ho naučil táta když jsem byla malá."promluvím najednou ,,Stála jsem mu na nohou a on se mnou tančil po obýváku, potom jsem se ho učila v tanečních, ale poprvé to bylo právě s ním!"zavzpomínám. Nad tou vzpomínkou se musím usmát. Slyším jak se Harry vedle mně uchechtne a instinktivně se na něj otočím. Prohlíží si mě jako by mě viděl poprvé a já jsem tak zlá, že mu to překazím!

,,Tak pojď naučím tě ho!"usměji se, pak odběhnu pustit hudbu, doběhnu zase zpátky k Harrymu, chytím za ruku a táhnu ho do prostředka střechy ,,Pojď bude se ti to líbit uvidíš!"usmívám se na něj dál. Stoupneme si naproti sobě, asi metr od sebe.

( Představte si Harryho a Eady. Promiňte nedalo se odolat!! Musely jsme!! )


Když hudba končila a my jsme se s Harrym pomalu otáčeli. Po chvilce jsme se ale zastavili, nebo spíš Harry nás zastavil a začal se ke mě přibližovat. Já jsem mu ale těsně před tím, než by se naše rty dotkly, dala ruku na pusu a usmála se na něj.

Můj (NE)známý bratr ||Harry Styles FF||Kde žijí příběhy. Začni objevovat