,,Co?!"vyjeknu, ale to už mě tahá k sobě na druhou stranu a ven z auta.
Sesype se na mě snad miliarda blikajících objektu. Eleanor jde těsně vedle mě a šeptne mi něco do ucha.
,,Úsměv!"procedí mezi zuby.
Ihned nasadím podle mě celkem jemný úsměv a procházím po boku El do obrovské, nobl, nasvícené, přepychové budovy, kde už na mě čeká Můj Princ!
,,Panebože!"vydechnu hned co přijdeme dolů do šaten.
,,Skvěle gratuluju ti! To nejhorší máš za sebou!"usměje se na mě El a s úsměvem odevzdá šátek šatními.
,,A to jsi mi to musela říkat těsně před? Nemohla sis na to vzpomenout dřív?"odevzdám šátek také, ale pohled mám pořád upřený na ni.
,,Hele zvládla jsi to fakt krásně!"usměje se na mě Lou ,,Vypadala jsi jako by to byl tvůj denní chleba!"dodá a já se zasměji.
,,Tak jdem ty chlebe, jinak si už dneska nezatančíš!"ušklíbne se El a je na odchodu. My ji se smíchem následujeme.
Zjistila jsem že do hlavního sálu kde bude hlavně celý večer probíhat se musí sejít po velikánských schodech. Takže výborně, každý mě uvidí, až po nich budu scházet dolů. A to jsi dneska chtěla být neviditelná Eady! Uchechtnu se sama pro sebe.
,,Tak jdem na to!"řekne Lou, jde totiž první. Sleduji jak už na ní pod schody čejá Tom a odvádí si ji po svém boku do davů. Druhá jde El. Slyším jak pár hlasů zalapalo po dechu, když vstoupila do místnosti, ale hlavně vidím zamilovaný pohled mého brášky a jak si jí s jemností přebírá, ale neodchází s ní jako Tom s Lou, ale sečkává pod schody a já vím proč. Čeká se na mě!
Ještě než ale odvrátím svůj pohled od Louise zpátky abych se uklidnila, zpozoruji za ním pohyb a vidím jak se vedle něj vyhupuje nejkrásnější kluk na světě...Harry Styles! Můj Harry Styles!! On mě nevidí, ale já jeho ano! Páni jak jemu to hrozně sluší! Otočím se zády k ledové zdi a nadechnu se.
,,Dobře tak jo! Nádech, výdech! Tak jo...tak jo!"opakuji si. Nakouknu tam pro jistotu ještě nenápadně jednou než tam úplně vkročím. Obrátím se ještě zpátky a naposled se nadechnu. Otočím se doprava, se sklopenou hlavou udělám pár kroku a pak se pomalu a nejistě se zvednutou hlavou otočím zase doprava. Ocitám se uprostřed těch širokánských schodů a pohledy na mě spočívá nejspíš celý sál...
HARRY
Stála tam, uprostřed schodů a já měl pocit, že se svět okolo mně zastavil, dokonce jsem slyšel v sále několikanásobné zalapání po dechu. Vypadala jako ta nejkrásnější bytost, ať už reálná a nebo pohádková. Nic na světě nebylo hezčí než ona, ani jakákoli víla, ba dokonce královna víl by nebyla v tuhle chvíli hezčí než dívka co stojí tamhle nahoře na schodech.
I na tu dálku jsem viděl, že je nervozní. Uvědomil jsem s,i že se na ní celý večer budu moc jen koukat, možná si sní jednou zatančím, ale to je tak všechno. Opravdu si myslím, že budu mít co dělat, abych se udržel, protože držet se dál od takovéhle krásy, se dá jen stěží!
Začala pomalinku scházet schody, jakoby se bála že by mohla zakopnout, ale samozřejmě je sešla bez jedné chybičky a nezapomněla u toho vypadat jako nejkrásnější ze všech princezen.
Zatavila se před Louisem a Eleanor. S Louim si podala ruku, protože ho ,,nezná,, a po té co se Louis s El vydali mezi hosty v tichosti, ale pořád s úsměvem na tváři je následovala a já následoval nenápadně ji.
EADLYN
El mě poprosila, jestli bych jí a sobě nedonesla punč, jedna z mnoha celebrit tady ji vyzvala k tanci a co si budeme bylo by hloupé, nebo spíš neslušné odmítnout, ale je tu celkem horko takže si donesu pití i já.
Stojím u baru a čekám až mi barman vydá mou objednávku, když v tom ucítím na svých holých zádech horkou dlaň. Cuknu sebou, ale pak na své tváři ucítím ten dobře známý mentolový dech a rty se mi zkroutí do úsměvu.
,,Čekala jsem že vydržíš dýl."šeptnu skrz zuby, přece jen nechci na nás poutat moc pozornost.
,,Zkus vypadat míň sexy a já se pokusím."uchechtne se tem kudrnáč, co dneska mimochodem taky nevypadá špatně!
Otočím se tak, aby jsem byla čelem k němu, ale má hlava je pořád sklopená směrem k zemi. Nevím proč, ale je pro mě podívat se na něj. Možná proto, protože jsem namalovaná.
,,Zmiz někdo nás uvidí."usměji se do země. Přijde mi vtipné se tu snažit schovávat.
,,Proč? Údajně se neznáme, takže se není čeho bát, navíc jen jeden tanec nikoho nezabije."usměje se mi do ucha.
,,Musím El donést pití."trvám na svém. Slyším jak se uchechtne.
,,To počká!"šeptne a já konečně vzhlédnu, než se ale naději táhne mě Harry na parket za ruku a už mě po něm vláčí.
,,Jde ti to!"řeknu mu po chvíli našeho tance.
,,Rychle se učím."usměje se.
,,A nebo máš dobrýho učitele."skousnu si spodní ret. Harry svůj spodní našpulí a chvíli přemýšlí nad mými slovy.
,,Jo to spíš!"uculí se nakonec a mě to donutí se zachichotat. Ano opravdu jsem se zachichotala, omlouvám se víckrát se to nestane!
Hudba končí a my spočíváme v pozici, kdy si celkem intenzivně hledíme do očí. Harry se najednou ukloní.
,,Budu počítat vteřiny, do našeho dalšího setkání slečno!"přednese jako pravý gentleman.
,,Já rovněž můj pane!"zahraji to s ním a zářivě se usměji. Harry se narovná a oba se zasmějeme nad zakončením našeho tance. Já se pak tedy konečně vydávám pro pití, pro chudáka El, která už někde umírá žízní.
U baru ještě jednou řeknu svou objednávku barmanovi a čekám. V tom do mně někdo strčí a já si přišlápnu kousek mých šatů a padám. Naštěstí mě ale zachytí něčí ruka a vrací mě zpět na nohy. Srovnám si šaty a vzhlédnu ke svému zachránci. Je to docela pohledný kluk, ale Harry je hezčí! Je zhruba stejně starý jako já. Má hnědé vlasy a oříškově hnědé oči.
,,Eh děkuju!"špitnu.
,,V pohodě nemáš zač."usměje se na mě a já mu úsměv oplatím.
,,Ale mám, kdyby jsi mě nechytil už by moje fotka měla zajištěnou první stránku kde jakého časopisu."zasměji se. Uchechtne se.
,,Jsem Shawn. Shawn Mendes."zářivě se na mě usměje a natáhne ke mě ruku.
,,Já jsem Ead- teda Mellanie. Mellanie Calder."také se usměji a ruku přijmu.
,,Těší mě Teda Mellanie!"zasměje se a já protočím očima ,,Smím prosit?"zeptá se najednou.
,,Klidně."řeknu a odcházíme na parket.
,,Ale varuju tě! Tančím jako postřelenej kůň."upozorní mě a já se zasměji.
Začneme tančit, ale ještě než se do tance úplně ponořím, zpozoruji dvě světle zelené zorničky co mě a hlavně Shawnovi záda, propalují, přes celý sál vražedným pohledem...
====================
Eej jej někdo nám tu asi žárlí!!!
Posílám pusu
JOKER and BATMAN
ČTEŠ
Můj (NE)známý bratr ||Harry Styles FF||
FanfictionPříběh vypovídá o devatenáctileté dívence Eadlyn, která žije svůj stereotypní život v zapadlé části LA. Eadlyn je milá, hodná, i když někdy lehce arogantní a drzá dívka. Co když se jí jednoho večera připlete do života informace, která jí dočista zm...