39. Zběsilé úprky

715 26 5
                                    

S Harrym scházíme ruku v ruce schody a přijde mi že se oba usmíváme jako měsíček na hnoji. Už od začátku schodů slyším vysmáté hlasy ostatních. Vcházíme velkými dveřmi do kuchyně. Jak jsem čekala. Liam stojí chudák u plotny, na které má všemožné pánvičky u stolu sedí Zayn, který pije kávu a nakonec bez pochyb Niall, který se láduje jako vždycky. A abych nezapomněla všichni se něčemu smějí.

,,Ale dobré ráno!"řekne s úšklebkem Zayn.

,,Dobré."oplatí mu to Harry a položí mi zezadu ruce na ramena.

,,Tak co jaká byla noc?"zeptá se Niall a s plnou pusou se usměje.

,,Nialle..."upřímně se na něj podívám ,,Trhni si!"prsknu a jdu si sednout k nim. Harry, tam ještě, zůstává stát s rukama zastrčenýma v kapsách a pobaveně nás sleduje.

,,Ooohoou! Tak ta ti to teda dala sežrat!"nasolí Zayn Niallovi, ten se na něj jen zašklebí.

Sednu si a promnu si oči, ačkoli jsem Nialla odbyla, tak to byla náročná noc o tom nebudu lhát. Ještě chvíli se se zavřenýma očima protahuji, kluci se o něčem baví takže mě nevnímají, když v tom před sebou slyším zadrnčení talíře. Trhnu sebou a vidím usměvavého Liama jak přede mě pokládá talíř s lívanci a javorovým sirupem. Vděčně se na něj usměji.

,,Děkuju."řeknu tiše, ale vím že mě slyší.

,,V pohodě rádo se stalo."usměje se a obrátí se k lince.

Už už se chci pustit do té dobroty co mám před sebou, ale vyruším mě příchod další osoby do místnosti.

,,Dobré ráno!"slyším už ode dveří Louise ,,Jak jste se vyspali?"zeptá se otázkou co se zřejmě týká všech, ale než stačím zareagovat, Niall mě předběhne.

,,My dobře, ale tihle ti dva mají za sebou těžkou noc!"ukáže na mě a Harryho a škodolibě se usměje. Právě se připsal na můj seznam smrti!! Střelím po něm vražedným pohledem a on mi jen pošle vzdušný polibek. Chci se zvednout a jít mu dát pěstí, ale zastaví mě Liamova paže.       

,,Seď!"šeptne a já jen poráženě přikývnu. Niall div nevybuchne smíchy a Zayn je na tom dost podobně. Louis mezi tím přejde k Harrymu a položí mu ruku na rameno.

,,Kdyby to nebyla moje sestra tak si s tebou plácnu!"řekne a to už se Niall válí se Zaynem smíchy po zemi, Harry se trapně culí a já se můžu hanbou propadnout, takže sklopím pohled a koukám se do země. 

Když zase zvednu své oči zpět na ně, Harry se na mě omluvně kouká. Jen se na něj lehce usměji na důkaz že to je v pořádku. Úsměv mi oplatí a jde do obýváku za kluky, co se tam dobelhali před chvíli s obrovským smíchem. Louis přejde ke mně a dá mi pusu na tvář. Usměji se na něj a konečně se zaslouženě pustím do mé skoro vystydlé snídaně. 

Kluci už se zase vrátili do kuchyně a dokonce se k nám přidala i Eleanor, která na tom byla dost podobně jako já. Všichni jsme tam tak nějak v tichosti snídali když v tom se po domě rozlehl křik.

,,No to snad ne?!"vykřikl Loui. Všichni jsme sebou škubli a vyděšeně se podívali jeho směrem, tudíž k ledničce. Lednice je za rohem, takže jsme na něj neviděli.

,,Brouku co se stalo?"zeptala se v klidu El.

Po chvíli na nás vykoukla zpoza rohu Louiho hlava. Vypadal zoufale, smutně, šokovaně, ale hlavně hodně, hodně naštvaně. Nikdo se ani nehnul dokud Louis nepromluvil.

,,Došly mrkve!"řekl skoro neslyšitelně, ale bylo slyšet jak naštvaný je.

Po kuchyni jsem slyšela zalapání po dechu snad všech, ale nechápala jsem proč. Jsou to jen mrkve bože! Pomyslela jsem si, ale to už Niall zavelel.

,,Všichni do obchoďáku hned!"zařval a jako na povel všichni vyběhli ke vchodovým dveřím. Chtěla jsem zůstat sedět, ale něčí paže si mě hodily na záda a utíkaly se mnou k autu. Ano byl to Harry! Posadil mě na místo spolujezdce a já se automaticky připásala, potom už jsem jen slyšela zapištění gum od auta a i to naše se pak dalo do pohybu.

,,Co to bylo za úprk?"zeptala jsem se vyjeveně a zároveň pobaveně Harryho.

,,Tobě to přijde vtipný, ale jednou neměl Louis mrkve a málem rozbil kuchyni!"řekne Harry, sice se smíchem, ale zní to zcela vážně. Mám co dělat abych nevyprskla smíchy.

V supermarketu jsem si myslela že budeme bloudit než najdeme oddělení se zeleninou a ovocem, ale k mém překvapení kluci měli všechno za pár minut. Asi to nebyla první útěková akce co dělali. 

,,Takže to tady už máte docela zmapovaný hm?"ušklíbnu se na Harryho.

,,No ono se to naučíš když sem jezdíš každejch čtrnáct dní!"oplatí mi úšklebek.

,,Opravdu?"zeptám se nevěřícně.

,,Jo." kývne na to opět.

,,Vážně každejch čtrnáct dní?"zeptám se znovu. Harry našpulí ret.

,,Ne máš pravdu čtrnáct ne..."tak trochu si oddychnu ,,Každej týden!"řekne a já se trhnutím otočím.

,,Dělám si srandu!"dloubne mě loktem.

,,Ty..."chci něco říct abych mu srazila ten jeho vítězoslavný úšklebek z tváře. Jdeme zrovna v oddělení hraček a tak popadnu nejbližšího plyšáka a fláknu ho tím do obličeje. Harry se na mě podívá s otevřenou pusou do O.

,,No neslintej ze mně Hošánku!"zasměji se a peláším regálem pryč. Netrvá dlouho a kolem pasu se mi obmotají jeho ruce, zvednou mě do vzduchu a zatočí se mnou. Potom si mě postaví před sebe, ale jeho ruce pořád spočívají na mých zádech.

,,To jen abys věděla že mě nemáš brát po hlavě fialovým slonem Dívko s objednávkou!"ušklíbne se mi do mých rtů, které jsou docela dost blízko těch jeho. Ohlédnu se směrem odkud jsme vyběhly a opravdu na hromadě tam leží fialový slon, kterým to Harry schytal přes hlavu. Obrátím se zpět na něj a usměji se.

,,Fajn."řeknu poraženě. Mám pro toho kudrnáče slabost. No co každý nějakou má!!

Dám mu ruku na tvář a jemně ho políbím. On samozřejmě polibek trochu prohloubí. Slyším nějaké cvaknutí, ale dál to nevnímám a odtáhnu se. 

,,Pojď nebo nám Louis nezboří jen kuchyni, ale rovnou celej dům!"zasměji se a Harry se ke mně přidá, pak mě chytne za ruku a společně utíkáme do auta.    


Po asi půl hodině jsme se vrátili s taškou přeplněnou mrkví po které Louis dravě skočil a hned se do jedné pustil.

,,Tak fajn asi musím být mrkev aby sis mě všimnul!"utrousila Eleanor a rozešla se do obýváku.

,,Ne lásko počkej!"křikl Loui a běžel za ní s plnou pusou té oranžové zeleniny. 

Musím se smát. Je neuvěřitelné jak ho má El omotaného kolem prstu. Přejdu k oknům a všechna je otevřu, protože za prvé je tu vedro a za druhé venku je hezky, takže čerstvý vzduch nikomu neuškodí! 

=========================

Woooooooooooooooooohoooooooooooooooou!!!!

Je to tady!! No chápete to Harry Styles vydal svůj nový song!!!!

Který je absolutně úžasný!!!!

Moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc, moc MOC mu to přejeme!!!

A jsme na něj hrdé!!! (Takový mamči!!:DD)

Posíláme pusu:33

JOKER and BATMAN



Můj (NE)známý bratr ||Harry Styles FF||Kde žijí příběhy. Začni objevovat