Během tance se jsme se se Shawnem docela dost rozpovídali. Bylo příjemné s ním mluvit, je opravdu moc milý a vtipný. Ha teď mám i já Hollywodský kámoše.
,,A ty jsi zpěvačka, herečka?"zeptá se Shawn.
,,Eh já? Ne! Já jsem sestřenice Eleanor Calder."usměji se na něj.
,,Aha takže dívčí doprovod."uculí se zase.
,,Jo něco takovýho."zasměji se s ním. Tanec končí a mi se sobě ukláníme.
,,Nezajdeš ještě na bar?"zeptá se po chvíli Shawn.
,,No..."už už chci říct že proč ne, ale v tom mne zastaví ty známé světle zelené oči, co vraždí Shawna pohledem ,,...dneska ne ale třeba někdy můžeme jít spolu na kafe."usměji se na něj.
,,To by bylo fajn."oplatí mi úsměv.
,,Tak jo, moc ráda jsem tě poznala Shawne!"řeknu a podám mu ruku.
,,Mě bylo potěšením Mell! Můžu ti tak říkat žejo?"zeptá se mě a přijme moji ruku. Moje jméno je vlastně Mellanie, ale ta přezdívka se mi líbí!
,,Jasně."usměji s na něj a potřesu rukou.
,,Tak jo tak někdy na kafi."usměje se a míří si to k baru.
,,Fajn ahoj!"něžně za ním mávám, pak se otáčím a odcházím hledat Louise.
Když už hledám Louise po celém sále nejméně deset minut rozhodnu se, zajít se podívat do šaten. Scházím schody, když v tom mě chytne něčí ruka a zatáhne mě za sloup takže nejsem vidět a dotyčný taky ne.
,,To jsi mě teda rychle vyměnila!"zavrčí na mě až moc dobře známý chraplák. Musím se usmát.
,,Ale přece bys nežárlil Hošánku!"utahuji si z něho.
,,Cccc já a žárlit?! Nikdy!"řekne mi tak blízko u obličeje, že mi z toho naskočí husí kůže a z pusy se mi vydere vzdych. Je neuvěřitelné že pouhá jeho blízkost se mnou dělá tohle!
,,Páni, jen tohle už s tebou dělá takový věci?"šeptne stále blízko mé tváře a ďábelsky se usměje ,,A co třeba tohle?"řekne a začne mi prsty jemně přejíždět po mých vystouplých klíčních kostech. Nahlas se nadechnu a hned na to vydechnu. Rukou mi pak sjede na záda, přitáhne si mě k sobě a dravě se přisaje na mé rty, pak se odtáhne a pobaveně se na mě usmívá.
,,Ne teď už nežárlím Dívko s objednávkou!"uchechtne se a já stojím jako omráčená ,,Tak už pojď chci ti něco ukázat!"usměje se na mě tajemně a táhne mě za ruku směrem nahoru na...Střechu??
Harry otevře dveře vedoucí na střechu, stále mojí rukou v té jeho na ni společně vyjdeme. Přejdeme až k zídce a mě se zatají dech. Pod sebou vidím rozsvícené město, které ve všech těch proudech světla vypadá jako zlaté, ale to nejkrásnější je obloha co se nad námi rozprostírá. Je na ní více než miliarda hvězd a já si v tu chvíli připadám jako v té nejkrásnější pohádce.
Teprve teď jsem jako omámená. Stojím tam a jen nevěřícně zírám na tu krásu pod sebou i nad sebou.
,,Líbí?"vyruší mě najednou Harryho hlas. Otočím se na něj pořád trochu hypnotizovná mým okolím.
,,Nic krásnějšího jsem ještě neviděla!"šeptnu a cítím v očích začátky slz.
,,Doufal jsem že se ti to bude líbit, když máš ráda ty výhledy."zasměje se a opře se rukama o zídku.
,,Počkat já o tom že mám ráda výhledy nic neříkala."podivím se a podezíravě se na něj podívám.
,,Jo no víš po těch čajích mluvíš docela často ze spaní."uchechtne se ,,A občas mi zdělíš nějaký to svoje tajemství."prohrábne si vlasy a na tváři se mu vykouzlí úsměv. Zasměji se.
,,Ale je to tu opravdu nádherné!"začnu se znova rozplývat.
Otočím se směrem k němu a teprve teď vidím že má v ruce kytaru, než však stačím něco říct začne na ni hrát...
You can't go to bed without a cup of tea
And maybe that's the reason that you talk in your sleep
And all those conversations are the secrets that I keep
Though it makes no sense to me
I know you've never loved the sound of your voice on tape
You never want to know how much you weigh, you still have to squeeze into your jeans
But you're perfect to me
I won't let these little things
Slip out of my mouth
But if it's true
It's you
It's you
They add up to
I'm in love with youAnd all these little things...
To jsou ty nejkrásnější slova písně, co jsem kdy slyšela. Nemůžu uvěřit, že o mě složil song. Ty slzy dlouho nezadržím, jsem tak moc šťastná. Ani mu na to nestihnu nic říct a on začne mluvit:
,,Poslední dva týdny jako by se mi změnil svět, protože každý tvůj dotek ve mně zůstane na hodně dlouho. Pokaždé když mluvíš mi připadá jako by tvá slova byla ta nejkrásnější písnička světa. Stačí aby ses na mě usmála a já jdu do kolen a pokaždé když se na tebe podívám, tak jsem nejšťastnější člověk v tomhle velkém širém světě. Jsi moje první a také poslední myšlenka dne a já už vím že to co k tobě cítím teď můžu říct nahlas. Tady pod hvězdami to chci říct...Miluju tě Eadlyn Tomlinsonová! Miluju tě celým svým srdcem!"vydechne nakonec. Zase nestihnu odpovědět a už pokračuje v hraní:
I've just let these little things
Slip out of my mouth
'Cause it's you
Oh it's you
It's you they add up to
And I'm in love with you
And all these little thingsStojím jako solný sloup a po tvářích mi stékají v plných proudech slzy. Tohle bylo to nejnádhernější vyznání lásky co jsem kdy viděla! Nevím co mám dělat, teď když mám možnost konečně promluvit, můj hlas selže, ale mé tělo zareaguje bez váhání a vrhne se Harrymu kolem krku.
,,Taky tě miluju!"šeptám mu do ucha ,,Tak strašně moc Harry!"zavzlykám ale na tváři mi hraje úsměv.
Odtáhnu se a podívám se mu hluboko do očí. Vidím v nich lásku, radost, štěstí a to je všechno co potřebuji. Neváhám a přisaji se na jeho rty a on jako by na to celou dobu čekal, se mnou začne jemně spolupracovat. Jeho polibky jsou tak jemné a sladké, jakoby se snažil udělat tuto chvíli ještě krásnější než je. Po chvíli přechází ale tyto nevinné polibky v dravější líbání a oba se jako vždy necháme strhnout. Harry mne vysadí na stolek co je na střeše také a začne mi polibky obsypávat krk. Mé tělo samozřejmě reaguje husí kůží a nekontrolovanými vzdychy. Potom se ale Harry odtáhne a zadívá se mi do očí jako by se nad něčím rozhodoval.
,,Jedem domů hned!"řekne, popadne mě za ruku a já za ním se smíchem klopýtám, ze střechy.
Louisovi jsme řekli že jedem domů, protože jsem unavená, ale je to přesně naopak! Noc teprve začíná...
=================
Na příští kapitolku se těšte...Chňo-chňo-chňo!!
JOKER and BATMAN
ČTEŠ
Můj (NE)známý bratr ||Harry Styles FF||
FanfictionPříběh vypovídá o devatenáctileté dívence Eadlyn, která žije svůj stereotypní život v zapadlé části LA. Eadlyn je milá, hodná, i když někdy lehce arogantní a drzá dívka. Co když se jí jednoho večera připlete do života informace, která jí dočista zm...