42. Proč?!

554 27 3
                                    

======

Prosím dole přečíst poznámku, je to moc důležité!!!

======

HARRY

Byla tam! Taylor! Byla tam! Před našimi dveřmi. Stála tam a za ruku držela to dítě! Nevím čí je to dítě a proč zrovna sním stojí u mých dveřích, ale něco mi říkalo, že je tu z nějakého určitého důvodu a ten nebude dobrý...

,,Taylor?! Co tu děláš?"zeptal jsem se jí konečně.

,,Harry byla to chyba, všechno byla chyba,"začala brečet. ,,Neměla jsem se k tobě chovat tak hnusně. To byli těhotenské hormony. Když si mě vyhodil, už jsem si byla na sto procent jistá, že jsem těhotná. Chtěla jsem se vrátit a říct ti to, ale když se tady oliver narodil, řekla jsem si, že to zvládnu sama. Až když se začal ptát na tatínka, rozhodla jsem se, že by jsi měl znát pravdu..."

Vůbec jsem nechápal tuhle situaci. Taylor a těhotná?! Se mnou?! to není pravda. Vždycky jsem si dával pozor a byl jsem vždy pod ochranou! tím jsem si jist! Takže vím že tohle není pravda. Ale proč by tady jinak byla? Proč by tu hrála takovýhle divadýlko?!

A pak mi to došlo. Otočil jsem se směrem na ní....EADY! Měla slzy v očích a nevěřícně kroutila hlavou...

,,Eady počkej! Tohle není tak jak to vypadá!"snažil jsem se jí zastavit, když vyběhávala schody nahoru. Marně...Byla pryč. Slyšel jsem jen zabouchnutí dveří od pokoje...

,,Okamžitě mi vysvětli co to mělo znamenat!!! Ty i já víme, že tohle není pravda, tak proč mi tady lžeš? Kvůli Eady?!" Křičel jsem na ní jak smyslu zbavený!

EADY

Pane bože proč se tohle všechno děje...Proč??? Nemůže být pravda to, že by Harry měl syna. Jenže to pravda je. A je mu neskutečně podobný...

Musím pryč...daleko od něho....od nich všech!

Začala jsem si balit kufr, snažila jsem se do něho dát co nejvíc věcí, jenže jsem nedokázala vůbec přemýšlet o tom, co bych mohla potřebovat...Má mysl se rozhodla nespolupracovat. Dokázala jsem jen brečet...Jediné co chci je odtud vypadnout! Někdo mi slabounce zaklepal na dveře...

,,Eady jsi tady? Já se bojím."slyšela jsem uplakaný hlásek Lux. Otevřela jsem jí dveře a vtáhla jí do objeti, které potřebovala jak ona, tak i já.

,,Jsem tady zlatíčko, všechno bude dobré ano? zůstaneš tady s Harrym a večer si pro tebe přijedou rodiče. Já pojedu pryč."pošeptala jsem jí.

,,Ale Hally se tam dole hádá s tou divnou paní."zavzlykala.

,,To bude dobré všechno bude dobré ano?" jemně přikývla.

,,Tak já si půjdu dobalit a ty si sedni na postel ano?"znovu přikývla.

Odběhla jsem do koupelny, abych si zabalila i hygienu, když jsem se vracela Lux mi hrabala v kabelce, kterou si chci brát sebou. Nechala jsem jí... ještě jsem jí uspala, když byla ubrečená, tak to šlo rychle. Vzala jsem si věci a mířila ke schodům. 

Ze zdola byly slyšet hádající se hlasy. hned jsem rozeznala Harryho hlas. Tak moc to bolí...

Co nejrychleji jsem proklouzla vchodovými dveřmi ven, kde na mě čekalo připravené taxi. Za sebou jsem slyšela jen Harryho hlas volající mé jméno, ale nebyla jsem schopná se na něj otočit a něco mu říct. Nebylo totiž co. Sbohem Harry...

===========

Mám pro vás krátké info o tom, jak to s knížkou bude do budoucnosti...

Normálně mívají kapitoly 1000 slov, to zabere docela dost času na vymýšlení děje a tak...v každé kapitole se něco stane to jste snad už pochopili...

Dnešní kapitola má jen 500 slov, protože napsání celé kapitoly by bylo moc zdlouhavé a myslím, že se to k ní už ani nechodí...

Nám záleží na vašem názoru, takže chtěli byste kapitoly o 1000 slovech, které by se vydávaly pomalu, nebo kapitoly o 500 slovech, které bychom vydávali hned po napsání???

prosím napište nám do komentářů vaše názory....

BATMAN

Můj (NE)známý bratr ||Harry Styles FF||Kde žijí příběhy. Začni objevovat