43. Miluju jí!

544 23 1
                                    

HARRY

,,No to si ze mě děláš snad prdel ne?!?! Tohle si připravovala tak dlouho a jen kvůli tomu, abys mi ublížila? Jsi nemožná..."křičím tu na Taylor už dobrou půl hodinu, po tom co mi řekla jak to bylo...

Toho falešného haranta si odvedla jeho vychovatelka z dětského domova, kam patří. Už dva měsíce chystala tuhle pomstu, že si sem přivede údajně "Našeho syna"...BLBOST!!!

,,Harry chci tě jen zpátky, ona si tě nezaslouží!"říká mi ještě...

,,Taylor nedělej tu scény a vypadni! Kvůli tobě jsem teď přišel o jediné štěstí v mém životě...nechápu jak si to mohla udělat! Nenávidím tě! Vypadni!"konečně se má k odchodu. Jdu se podívat nahoru. Hned jak vejdu do našeho pokoje, vidím lux krčící se pod postelí. Úplně jsem na ní zapomněl.
,,Ježíš Lux! Promiň moc se omlouvám, zapomněl jsem na tebe. Jsem hrozný. Zavolám mamince, aby si tě tu vyzvedla. Promiň..." beru jí do náruče a utěšuju jí.

Hned volám Lou, prý tu do patnácti minut bude. Do té doby se od Lux neoddálím, pomáhá mi to se nezhroutit...
Když Lou přijede, hned jí dojde, že něco není v pořádku...

,,Kde je Eady?"zeptá se...

,,Pryč."nevydržím zadržovat slzy, které se derou na povrch...Sesypu se na podlahu v předsíni...

,,Tome odvez Lux, já přijedu za chvíli..."Tom udělá co řekne, ale já přes slzy skoro nevidím...

Lou šla pro všechny ostatní, věděla, že by to měli vědět taky. Liam a Zayn mě odvedli na sekačku...a všichni čekali, až jim řeknu co se stalo...a ja jim to přerušovaně vyklopil, pořád nemůžu uvěřit tomu, že je pryč, že jen tak odjela bez jediného vysvětlení...je pryč...

Ostatní mě poslali do postele...prý se z toho mám vyspat, ale copak to jde...nejde...Miluju jí, nemůžu z hlavy vypustit její výraz, když nevěřícně kroutila hlavou... bože co jsem to udělal, proč jsem za ní hned neběžel a nevysvětlil jí to....

Otevírám dveře pokoje, jen se sebe sundám oblečení a lehnu si do postele, ale nemůžu najít pohodlnou pozici, něco mě tlačí do zad... sáhnu si pod záda a vytáhnu... panenku?!

To ale není jen tak obyčejná panenka, jsem to já, tak jak mě holky upravily a dokreslily všechna tetování.. Ten den byl jeden z mých nejlepších dnů v životě, stejně jako den, kdy jsem jí poznal. Je to světlo mého života a teď je pryč. A nemá v plánu se vrátit. znovu jsem se rozbrečel. Lux mi jí musela strčit podstrčit...Mám tak rád tu vzpomínku, tehdy jsme byli všichni tak šťastní...

Tak moc mi chybí...

A to je to teprve jeden den...
Chci jí zpátky...postel pořád voní po ní...tak moc jí chci vedle sebe....

Musím jí napsat!

HARRY: Eady není to tak jak to vypadá! Všechno si to vymyslela. Nic nebyla pravda...musíš mi věřit...Řekni mi kde jsi prosím!

=====
Jak jsem slíbila, tak po týdnu další díl. Hned jak dopíšu, tak vydám...
BATMAN

Můj (NE)známý bratr ||Harry Styles FF||Kde žijí příběhy. Začni objevovat