Probouzí mě jemné šimrání, které putuje po celé mé délce ruky, krku a zádech sem a tam. Po chvíli zjišťuji že to jsou polibky, kterými mě neobdarovává nikdo jiný než Harry. Naskočí mi pod těmito doteky husí kůže a mé tělo zareaguje ještě tak, že se protáhnu.
,,Dobré ráno sluníčko!"usměje se Harry.
,,Dobré ráno."řeknu přiškrceně, protože se ještě pořád protahuji. Mám zavřené oči a když je otevřu vidím Harryho jak se malinko mračí.
,,Copak má ti říkat měsíčku?"trošku se ušklíbnu.
,,To ne, ale..."řekne a poklepe si prstem na rty. Protočím očima a přitáhnu si ho do polibku.
,,Tak?"zeptám se a skousnu si spodní ret.
,,Lepší!"odpoví a taky se ještě protáhne. Usměji se. V tom k nám do pokoje vletí Lux a skočí k nám do postele.
,,Ítyyyy!"zaječí při tom a hupsne ke mě do náruče.
,,Dobré ráno princezno."usměji se na ní a dám jí pusu na tvář. Ona se zachichotá tím roztomilým smíchem co mají děti.
,,A co já?"zasměje se Harry vedle ní. Lux se přesune skokem zase do jeho náruče.
,,Tak jo ty běž dolu dělat snídani s Lux a já tu ustelu jo?"zeptám se s úsměvem.
,,Jo."řekne Harry, zvedne se a odchází s Lux dolů.
Začnu se stlaním a když už mám u sebe ustláno jdu k Lux, kde to vypadá dost podobně, jako to vypadalo u mě. Když už jsem i s tím hotová, jdu se převléknout k sobě. Beru světle růžový crop-top. Jo ta Barbie mě asi nakazila! K tomu šedé dlouhé tepláky a přes to jako vždycky dlouhý svetr. Pak si rozčešu vlasy a utíkám za těma zlatíčkama dolů.
,,Jéé tady to krásně voní!"pochválím Harryho jídlo, které právě nandavá Lux na talíř a jdu za ním za kuchyňský pult. Nakloním se k němu a dám mu malou pusinku na tvář, jako znak úcty.
,,Ooo, za co jsem si to zasloužil?"zeptal se dětinsky.
,,Za to jak jsi skvělý kuchař zlato!"řekla jsem a otočila jsem se k pánvi a nandala si tu dobrotu na talíř také.
,,Takže jsem z Hošánka pokročil v Zlato jo?"zašeptal mi svůdně do ucha. To je ale debil, ale co jsem celkem v náladě, tak proč s ním nezačít hrát nějakou hru. Pomalu jsem k němu udělala těch pár kroků, které nás oddělovali a naklonila jsem se k němu.
,,Né ty budeš navěky Hošánek!"šeptla jsem mu do ucha a potom mu skousla jeho ušní lalůček. On lehce zalapal po dechu a zavrněl. Miluju, když mu způsobuji rozpaky! Chtěla jsem v naší hře pokračovat a víc to rozehrát, ale v tom se ozval zvonek, oznamující, že si pro Lux přijeli rodiče.
,,Dojdu tam."řekla jsem a houpavým krokem jsem šla ke dveřím. Věděla jsem přesně co dělám! Zezadu jsem totiž cítila intenzivní pohled na mém pozadí! Hra začíná Stylesi!
,,Lou. Tome. Ahoj, Lux už asi dosnídala, tak pojďte dál."řekla jsem jim a po objetí je pustila dovnitř.
,,Díky moc za hlídaní, ale my už to bez naší princezny nemohli vydržet!"zasmála se Lou a políbila Lux do vlasů.
,,Mamííí!"zasmála se i Lux a skočila Lou do náruči.
,,Půjdeme už domů ano zlato!"řekl Tom Lux.
,,Ahm, no tak dobže."zašišlala Lux a Harry si hrál na zraněného, že s ním Lux nechce zůstat.
,,Neboj Halli já zase bžo pšijedu!"široce se na něj usmála Lux.
,,Beru tě za slovo princezno!"usmál se na ní a společně jsme je doprovodili je dveřím. Když jsme společně s Harrym stáli naproti naší návštěvě, ucítila jsem velkou teplou ruku na svém pozadí! HAROLDE!!!! křičela jsem v duchu.
,,Tak se tu mějte hezky a moc nezlobte!"koukla na nás rodičovským pohledem Lou a společně s Lux a Tomem opustili chatu...
Hned jak se za nimi zavřeli dveře mě Harry přimáčkl na zeď a své tělo přilepil na to mé.
,,Ty provokatérko jedna!"zašeptal a začal mě vášnivě líbat. Já jsem spolupracovala. Moc jsem to chtěla a užívala jsem si jeho úžasné měkké rty na těch svých. Harry mě líbal s touhou a nedočkavostí. Jeho ruce se přemístili z mých boku na můj zadek a nadzvedli mě do vzduchu. Já jsem mu instinktivně obmotala nohy kolem pasu. Konečně jsem byla ve stejné výšce jako on a nemusela jsem stát na špičkách. Harry se pomalými kroky rozešel směrem ke schodům, ale nepřestávali jsme se dravě líbat. Když začal po schodech stoupat nahoru, trochu jsem se vyděsila, že to nemůžeme přežít! Ale můj superhrdina Hošánek to zvládl skvěle a mířil se mnou nahoru do pokoje...
,,Nech-ceš-mě-už-pustit!"íikala jsem mezi polibky: ,,Jsem těžká!"rozpojila jsem naše rty a koukla se mu do očí.
,,Pustím tě, ale né proto že by jsi snad byla těžká, ale proto že tě už chci vidět v tý posteli!"zavrněl a než jsem se nadála ležela jsem na posteli a Harry, stahujíc si své tričko se tyčil nade mnou. Při pohledu na jeho svaly zkombinované s tetováními jsem se musela kousnout do rtu. Je tak zkurveně sexy! Nevydržela jsem to a znovu jsem spojila naše rty v jedny. Harry projel linii mého těla a zastavil se u mých boku, které zmáčknul. Musela jsem vzdychnou. Pomalu mu jeho teplé ruce jely víš, přes žebra, až k mým prsům. U nich se zastavil a chvíli si s nimi hrál, pak s nimi zajel pod crop-top i podprsenku, ale v momentě, kdy se chtěl dotknout mé holé kůže jsem nás přetočila tak, abych byla já nahoře. Tvrdě jsem dosedla na jeho rozkrok a cítila jsem jak z toho ještě víc ztvrdnul! Jeje náš malý rytíř povstal! uchechtla jsem se nad svým vlastním myšlením a dál pokračovala v líbání těch jeho božích rtů. Rozhodla jsem se, když provokace, tak pořádná! Svojí pánví jsem lehce zavrtěla a pak s ní pohla dopředu a zase zpátky dozadu! Tento pohyb jsem několikrát zopakovala. Z Harryho úst se vydral hlasitý stén a já jsem byla pyšná na to co s ním dělám.
Má ruka se přemístila na jeho hruď, kde jsem mu obkreslila několik tetování a pomalu jsem s ní mířila tam dolů za jeho rytířem. Několikrát jsem po jeho bouli přejela a donutila ho k dalším vzdychům. Dle mého odhadu je jeho rytíř pěkně veliký! Bavilo mě ho týrat mojí rychlostí, protože mé tempo bylo velmi pomalé a pro něho mučivé. Něžně jsem zvedla lem jeho tepláků i z boxerkami a zatáhla jsem za něj.
,,Eady, prosím!"znovu vzdychnul.
,,Ne ne ne. Na to si budeš muset počkat!"řekla jsem, vyskočila jsem z postele a utíkala do kuchyně...
==========
Tak dneska jsem se trochu víc rozjela, ale mega moc mě to bavilo :-)
BATMAN
ČTEŠ
Můj (NE)známý bratr ||Harry Styles FF||
FanfictionPříběh vypovídá o devatenáctileté dívence Eadlyn, která žije svůj stereotypní život v zapadlé části LA. Eadlyn je milá, hodná, i když někdy lehce arogantní a drzá dívka. Co když se jí jednoho večera připlete do života informace, která jí dočista zm...