Ráno jsem nemohla dospat, to nemohli asi všechny šťastné dívky, které jdou dnes na jejich koncert. Já ale nemohla spát ze strachu a štěstí jsem už vůbec nepociťovala. Jak bych mohla... Ne Eady musíš být silná, pro Emmu. Nikdo se o tvém hloupém románku s Harry, který má syna, nesmí dozvědět...
Celé dopoledne jsem pouze civěla na zeď a zkoumala nedokonalosti nátěru barvy. Když ani zeď nemůže být perfektní nemůže být perfektní nic. Tato myšlenka mi poletovala hlavou sem a tam.
Z mého přemýšlení mě vytrhnul telefon, který zvonil. Volala Emma.
„Čau kočko už se oblékáš? Nezapomeň, že máme lístky dopředu na stání, takže tam musíme vyrazit minimálně o dvě hodiny dřív." Řekla natěšeně. Nad její hyperaktivitou jsem se musela pousmát.
„Jo je mi to jasný" odpověděla jsem klidně.
„Jasně, vsadím se, že jsi ještě v pyžamu a flákáš se. Mazej se obléknout! A vezmi si ty červené šaty a koženou bundu, tu jak jsem ti půjčila. Budeš vypadat sexy." Smála se do telefonu.
„Dobře, když myslíš." odpověděla jsem stroze. Vím, jaké šaty myslí a vůbec na ně nemám náladu. Jsou až moc veselé, ale dnešek je jen a jen o ní, takže si vezmu to, co mi vybrala.
„Tak ahoj a za dvě hodiny tě vyzvednu jo?" zeptala se.
„Ano budu připravená čekat venku šéfe." Zachichotala jsem se. Ta holka mi vždy zvedne náladu.
Za ty dvě hodiny jsem si stihla dát dlouhou, uklidňující vanu. Vyfoukala jsem si vlasy a nechala je volně rozpuštěné. Oblékla jsem si to, co mi Emma vybrala a doplila to balerínami na nízkém klínku. K tomu ještě malá kabelka přes rameno a mohla jsem jít před dům, kde už na mě čekala má společnice, se kterou tento příšerný večer budu trávit.
Dojely jsme před halu a tam už čekaly davy ječících fanynek. Srdce se mi naplnilo nervozitou, zhluboka jsem se nadechla, abych se alespoň trochu uklidnila. Je to tady, není cesty zpět...
Abychom se dostaly dovnitř, musely jsme vystát snad kilometrovou frontu. Ale přežily jsme ve zdraví a pomalu jsme postupovaly do naší sekce na stání...
LOUIS
Je zvláštní být zase po dlouhé době v LA hlavně, když vím, že je v tomhle městě Eady a já nevím kde. Všichni, kromě Harryho, jsme v zákulisí a Lou nás postupně upravuje a kostymérky oblékají. Všichni tady řeší, kde Harry vězí, jelikož nebydlí s námi na hotelu, protože v tohle městě má vlastní byt, tak s námi nejel v autě a sám ještě nedorazil.
Najednou se rozletěli dveře a byl v nich náš kudrnatý idiot. Hned se začal omlouvat, že byla hrozná doprava, ale všichni víme, že zaspal. Jeho krvavé kruhy pod očima to dokazují.
Letmo jsem zachytil rozhovor mezi ním a Lou, když na něj nadávala, že taková vrstva korektoru, kterou mu musí pod oči dát, bude vidět.
3...2...1... Je čas začít naši další show.
EADY
Jsme asi v půlce koncertu hádám. Vůbec si to nejsem schopná užívat, jen někdy se pohupuji do rytmu mých oblíbených písní. Harry vypadá příšerně. Jako kdyby už několik dní nespal. To bude asi tím dlouhým turné. Pod očima má silnou vrstvu korektoru, ale stejně to nezakrylo obrovské kruhy pod očima. Vidím, že jsme dnes museli řešit stejný problém.
Je tak strašně bolestné ho vidět, a přitom nesmět dít nic na znát. Emma si koncert užívá. Stojíme na straně mola vedoucího do předu mezi diváky. Jsme asi ve třetí řadě, takže kousek od zábradlí, u kterého stojí bodyguardi. Já mám zrovna to štěstí, že nejbližší bodyguard je Paul. Super...
LOUIS
Jsme za polovinou koncertu a pomalu na mě padá únava. Jsem na jedné straně podia, které se v tomto místě mění na molo a zaměřím svůj pohled mezi diváky na straně. Můj pohled se zastaví na dívence ve výrazných červených šatech.
PANEBOŽE!!!!!
To je Eady!
Co tady Dělá? Proč by sem chodila?
Všimnu si, jak se očkem kouká po holce vedle sebe. Jasně! To musí být Emma, nebo Ella? Prostě holka, o které nám tolik vyprávěla.
Usměji se a zamávám jejím směrem. JO! Všimla si mě! Drobně se usmála a mávla mi nazpátek. Pak svůj pohled vrátila k Harrymu, který byl daleko ode mě.
MÁM GENIÁLNÍ NÁPAD!!!
EADY
Kurva!
Brácha si mě všimnul... Nesmím dát nic najevo!
Uběhla další půlhodina a já nemohla odtrhnout oči od toho skleslého kudrnáče...
,, Naši skvělý fanoušci doufám, že jste si dnešní koncert užili, protože je u konce. Díky moc a ještě jedna věc, máte mezi sebou jednu nejmenovanou a pro mě velmi důležitou osobu. Pro tuto osobu by nám chtěl Harry zazpívat jeho novou písničku." Kurva.. Harry se na něho udiveně kouká.
,,Tvoje poslední šance Brácho" Popřeje mu Louis. Jsem tak zmatená!
Harry nic neřekne a posadí za klavír. V očích mu jsou vidět malé jiskry naděje a přitom vůbec neví kde jsem...
Začne hrát a zpívat...
You'd rather leave me broken
Than whole with an empty heart,
We were better left unspoken
Than a million miles apart
It's torture here in this space between,
As you are loving and leaving me.You say there's nothing left to fight for
Cause this feels like too much
Your heart is too afraid to want more
Of the pain you're left to touch
You only win if you don't give up
Cause love is war and war is love.Tryna give up on perfect
In your battle of one oh, oh
Trying to believe you're worth it oh
When every piece of you wants to run
So now that you're caught in this space between
And you're the only enemy...V očích mám slzy stejně jasko on...
You say there's nothing left to fight for
Cause this feels like too much
Your heart is too afraid to want more
Of the pain you're left to touch
You only win if you don't give up
Cause love is war and war is love.Musím za ním. Seberu se a cpu se k zábranám.
,,Pust mě za ním Paule, jsem ta o které zpívá!" zakřičím na něj.
,,Eadlin pojď!" pustí mě.
You say there's nothing left to fight for
Cause this feels like too much
Your heart is too afraid to want more
Of the pain you're left to touch
You only win if you don't give up
When everything won't be enough
Cause love is war and war is love.Vyškrábu se na pódium, ale v tu chvíli Harry už vstává a míří někam dozadu..
,,HARRY!!" zakřičím. Otočí se. Běžím k němu. On se ke mě taky pomalu blíží. Z očí mu tečou slzy, stejně jako mně. Nestihnu zabrzdit, takže do něj narazím, ale chytí mě jeho ruce. Bože ta jeho vůně mi chyběla...
,,Miluju tě a je mi jedno jestli máš syna a Taylor." řeknu a otřu si slzy.
,,Žádného syna nemám! Ta kráva si to celé vymyslela , chtěla nás rozdělit." řekne na obranu.
,,Nebuď sprostý!" zamračím se a vzápětí se usměji.
,,MIluju tě." zašeptá a konečně naplní mé rty těmi svými...
THE END
===================
Ahoj všichni . Ta chvíle napětí byla opravdu dlouhá. Moc se omlouváme. Tímto je příběh uzavřen. Díky, že jste počkaly...
BATMAN
ČTEŠ
Můj (NE)známý bratr ||Harry Styles FF||
FanfictionPříběh vypovídá o devatenáctileté dívence Eadlyn, která žije svůj stereotypní život v zapadlé části LA. Eadlyn je milá, hodná, i když někdy lehce arogantní a drzá dívka. Co když se jí jednoho večera připlete do života informace, která jí dočista zm...