Probouzí mě rány z kuchyně a naštvané hlasy. A jsou zpátky a tipuji že s pořádnou kocovinou. A z hlasů které slyším usuzuji že je to Niall a Zayn. Pomalu vstávám z postele a zamotaná v peřině se belhám po schodech dolů za nimi.
Nemýlila jsem se, jsou to Niall a Zayn. Mají otevřený šuplík s léky a hádají se.
,,Ty jsi ho měl jako poslední!"křikne Niall.
,,Co já se ho ani nedotkl!"brání se Zayn.
,,Jo aha, takže ho ukradl skřítek nebo co?!"prskne Niall.
,,Poslouchej ty-"chce začít Zayn.
,,Oba poslouchejte!"křiknu. Oni se otočí a když mě spatří oba otevřou pusu že chtějí něco říct. První promluví, ale Niall.
,,Ale, ale to on si začal a-"začne Niall a ukáže na Zayna, který po něm střelí pohledem, ale já ho zase umlčím.
,,Je mi jedno kdo si začal, ale já to ukončuju!"syknu ,,Jestli nemůžete najít lék na bolení hlavy tak existuje ještě jedna věc co by to mohla ztlumit, víte jaká?"zeptám se ironicky. Zakroutí stále v tichosti hlavou.
,,Spánek a jestli jste si nevšimli tak se tady o něj ještě všichni snaží!"prsknu po nich zas. Stojí jako solné sloupy a jen přikyvují, jak děti ,,Takže mazejte nahoru a ať vás tady aspoň ještě hodinu nevidím!"nařídím a oni v tichosti, ale v rychlosti blesku vyběhnou schody a pak už slyším jen klapnutí jejich dveří od pokojů. Musím se zasmát nad tím jak jsem je zpacifikovala.
Jdu k lince a dělám si čaj. Když je hotový jdu s ním do pokoje a pak na balkon. Už nemá cenu jít spát stejně bych už neusnula, takže se nechávám zalívat paprsky vycházejícího slunce a popíjím u toho čaj. Při té příležitosti jsem si s sebou vzala blok na vymýšlení slov k nové písni. Zatím to docela jde a myslím že se hodí i k té melodii co jsem včera vymyslela. Ty slova popisují vztah co mezi sebou máme s Harrym! Ne už na něj nechci myslet!! Okřiknu své podvědomí.
Když mám popsanou jednu celou stranu a vypitý čaj odcházím si sednout do postele, k notebooku. Jakmile, ale otevřu internet už to na mě vyskakuje. Tisíce fotek s tisíce popisky,
Harry Styles spatřen s tajemnou dívkou! Měly by se fanynky bát?
Nová přítelkyně Harryho Stylese! Fanynky šílí!!
a tisíce podobných popisků a miliarda dalších fotek, na kterých jsme já a Harry v autě a smějeme se. V očích cítím slzy, ale ještě se je snažím zadržovat. Panebože to ne! To ne! Co budu dělat?!! Stačí aby naši otevřeli internet a na těchto fotkách jsem, ještě k tomu, hodně dobře poznat a budou vědět!!
Rychlím pohybem zaklapnu notebook a dojdu ho dát na stůl. Pak se svalím na postel a po tvářích mi začnou ztékat slzy. Když na to přijdou, budu muset domů!!
,,Já ještě nechci domů!"zašeptám do ticha mezi vzlyky.
Chvíli ještě rozjímám nad tím co bych měla udělat, ale pak mě ještě přemáhá spánek a já se slzami na tváři usínám...
Probouzí mě opět rány z kuchyně. Vypadá to že dneska se prostě normálně neprobudím. Sahám si na tvář na níž nacházím zaschlou slzu ani nevím kde se tam vzala. Neochotně vstávám a když spatřím na stole notebook hned vím proč jsem asi brečela. Při té vzpomínce mě píchne u srdce.
Přecházím ke skříni a s vědomím, že se dneska budu válet doma, takže si beru černé legíny, volnější dlouhé tílko a přes to jeden z mích oblíbených dlouhých svetru.
ČTEŠ
Můj (NE)známý bratr ||Harry Styles FF||
FanfictionPříběh vypovídá o devatenáctileté dívence Eadlyn, která žije svůj stereotypní život v zapadlé části LA. Eadlyn je milá, hodná, i když někdy lehce arogantní a drzá dívka. Co když se jí jednoho večera připlete do života informace, která jí dočista zm...