S Harrym, ruku v ruce, společně scházíme schody a míříme do obýváku, kde by měli být údajně kluci. A opravdu jsou tam, sedí na gauči a o něco se bouřlivě perou, mám dojem že o ovladač. Když ale vejdeme okamžitě nás zpozorují a mám takový pocit, že naráz všichni otevřeli pusu. První se vzpamatuje, jako vždycky, Niall.
,,Tak jo...Jsi na mě naštvaná, že jsem tě tam zavřel a tak si řekla Harrymu, aby s tebou hrál, že jste spolu a abych vám na to skočil, tak se držíte za ruce!"vyvalí na mě svoji teorii o tom proč se držíme za ruce.
,,Ne."usměji se na něj a slyším jak se vedle mně Harry uchechtne.
,,Takže mi chceš říct že to nehrajete?"uchechtne se.
,,Ne."řeknu znova.
,,Aha tak to ti nevěřím!"řekne Niall a vítězoslavně se usměje.
,,Ne?"zopakuji zase.
,,Ne!"opáčí tentokrát on.
,,Jak myslíš!"usměji se. Při táhnu si Harryho za lem trička a políbím ho. On se mi usměje do polibku, pak se odtáhne a já se usměji. Když se otočím zpět na kluky, mám co dělat abych nevybuchla smíchy. Tentokrát vidím naprosto jasně, že mají všichni otevřenou pusu a nevěřícně koukají.
,,Tak jo, už ti věřím!"vyhrkne Niall. Usměji se a jdeme si s Harrym sednout. Kluci už nás nevnímají, což je dobře, stejně jim do toho nic není, jen Louis po nás ještě pokukuje.
,,Takže jste spolu?"zeptá se najednou. Je mi jasné že se o mě bojí. Jsem přece jeho malá sestřička.
,,Loui neboj, dokážu se o sebe postarat, nemusíš se bát."usměji se na něj ,,Žejo?"otočím se na Harryho co sedí za mnou, pak se obrátím zpět na Louise. Usmívá se.
,,Dobře."řekne nakonec. Je to prostě ten nejlepšejší bráška na světě! Pak chvíli sedíme koukáme na televizi, ale náhle prolomí ticho Harry.
,,Louisi víš jak bude pozítří ten Gala?"zeptá se.
,,Jasně proč?"zeptá se Louis taky.
,,No, když jsme byli na chatě, tak jsem tam Eady pozval!"řekne a koukne na mě, vyměníme si úsměv.
,,Ok, ale myslím si, že není dobrý nápad Eady vystavovat novinářům, jako tvojí přítelkyni. Víme jaké bludy by o vás říkali, ostatně jako vždy."koukne Loui na Harryho káravým pohledem a já nechápu momentální situaci. Kolik vztahů vlastně Harry absolvoval, před tím naším?!
,,O tom už jsme se s Eady bavili v autě, napadlo nás, že by na tam mohla jít, jako sestřenice El, dokonce jsme jí i vymysleli jméno Mellanie."zasmějeme se.
,,Jestli to El nebude vadit, tak já proti tomu nic nemám, ségra si zaslouží jít s námi na něco nóbl."usměje se bráška.
,,Taky si myslím, užijeme si to!"přidá se do konverzace Nail.
Všichni jsme kývli a tím ukončili debatu. Kluci se začali dívat na fotbal a mě to moc nebavila, tak jsem se rozhodla navštívit kuchyň a ukuchtit si něco dobrého. Rozhodnu se pro tousty. Zrovna, když jsem stočená k lince a dávám na toust potřebné ingredience, se ke mě přimáčkne mohutné tělo, jehož paže se mi obmotají okolo trupu. Harry...
,,Už se těším na to Gala, moc si to tam užijeme."zašeptá mi do ucha.
,,Zlato..."otočím se k němu čelem. ,,Víš, že tam vlastně nebudeme spolu, jen se budeme míjet a nebudeme moc dát jakýkoli náznak čehokoliv, ohledně našeho vztahu, najevo?"ujasnila jsem mu, co se tam vlastně bude dít, aby neměl v hlavě nějaké iluze.
ČTEŠ
Můj (NE)známý bratr ||Harry Styles FF||
FanfictionPříběh vypovídá o devatenáctileté dívence Eadlyn, která žije svůj stereotypní život v zapadlé části LA. Eadlyn je milá, hodná, i když někdy lehce arogantní a drzá dívka. Co když se jí jednoho večera připlete do života informace, která jí dočista zm...