13.Zase ta bouřka...

922 41 2
                                    

Všichni sedíme v obýváku. Nejdřív jsme dokoukali nějaký ten film co tam měli kluci, ale potom tam je tam jeden z mích nejoblíbenějších Narnie. Bože jak já ji miluju! Mě když pustíte Narnii tak už mě od obrazovky neodtrhnete dokud ten film neskončí! Liam si udělal k televizi popcorn no jenže já mu ho hned sebrala a už jsem v polovině misky. Jo láduji se jednou hrstí popcornu za druhou a když si ode mě chce někdo vzít probodnu ho pohledem, takže už se nikdo ani nesnaží.

,,Počkej, počkej!"řekne najednou Harry ,,takže on je nebo není mrtvej?"zeptá se zmateně.

,,Ne!"odseknu a dál se věnuji filmu.

,,Vždyť ho před chvílí zabili, všichni jsme to viděli!"řekne zase udiveně.

,,Jo, ale to byla obětavá smrt a za tu ho zase oživili chápeš?"vysvětlím mu to ,,jo a není to žádnej on, ale Aslan!"opravila jsem ho a zase se ponořila do děje filmu. Po chvíli nás, ale zase vyrušil Louis.

,,Jo a zapomněl jsem vám říct, že má dneska přijít El."řekl a podrbal se při tom nervozně na zátylku.

,,Co?! Kdy?"vyděsili se kluci.

,,Za čtvrt hodiny."řekl nejistě.

,,Děláš si prdel?! Podívej jak to tu vypadá!"řekl Zayn a ukázal na obývák, který byl dost v hrůzném stavu.

,,Sorry já na to zapomněl!"bránil se Loui.

,,Hej!"zařvala jsem protože se potom začali přidávat i ostatní ,,Za prvé, kdo je El?"

,,Eleanor je moje přítelkyně."řekl nesměle Louis.

,,Alee o tom ses brácha zapomněl zmínit ne?"vrhly jsem na něj nevěřícný a zároveň pobavený výraz.

,,Trhni si!"zasmál se.

,,Fajn, za druhé ty a Liam,"ukázala jsem na bratra a na Liama ,,si vezmete na starost kuchyni! Zayn a Niall seberou tady ty odpadky a Harry vyluxuje!"zavelela jsem jak generál nějaké flotily. 

,,Hou hou hou a co jako budeš dělat ty?"zeptal se Hošánek. Hm kdo jiný že?

,,Já budu dávat rozkazy ze základny."oznámila mu s úsměvem.

,,Aha a kde je základna?"zeptal se s úšklebkem.

,,Na gauči."úšklebek jsem mu oplatila.

,,No tak teda aspoň srovnej ty polštáře!"řekl otráveně. 

,,Když myslíš."vzala jsem poštář a jak jsem se otáčela tak jsem nechtěně zavadila o Harryho hlavu. Podíval se na mě a v očích se mu zalesklo jako tehdy s tou šlehačkou. Kurva!

,,Takže tobě to nestačilo před tím?"řekl s úšklebkem na tváři.

,,Ne ne ne ne promiň to bylo vážně omy..."chtěla jsem to doříct ale to už mě vzal Styles přes rameno. Začala jsem ječet:

,,Harolde, dej mě dolu!"smála jsem se.

,,Ne!"začal se smát i on.

,,Dělej! Dej mě dolů! Praskne mi hlava a budete toho muset uklízet ještě víc dělej!"křikla jsem už docela zadýchaně a pořád jsem se u toho hrozně smála. Konečně se zastavil a položil mě na zem. Trochu jsem zavrávorala, ale nakonec jsem to ustála.

,,Jsi hroznej!"bouchla jsem ho do ramene s naoko dotčeným výrazem. On se na mě jen zašklebil. Pak jsem ho obešla a konečně jsem v obýváku urovnala polštáře. Tak už to tu vypadá jako u lidí, ne že by mi to předtím nevadilo (jo já vím jsem prase!!:DD). Najednou zazvonil zvonek. Přesně v čas.

,,Ahoj miláčku."slyšela jsem od dveří Louise.

,,Ahoj."řekla El. ,,Má tak krásný přívětivý hlas,, pomyslela jsem si. Slyšela jsem jak se zavřeli domovní dveře. A pak už stali v obýváku. Je tak krásná. Stoupla jsem si.

,,Čuus!"pozdravili ji sborově kluci.

,,Čau."odvětila a pak se její pohled přesměroval na mě.

,,El tohle je moje mladší, nevlastní sestra Eadlyn:"představil mě Loui ,,Eady tohle je Eleanor moje přítelkyně."

,,Ahoj moc ráda tě poznávám!"řekla a přitom mě objala.

,,Já tebe taky, jsem ráda, že si tady budu moct povídat s někým, jako jsem já!"usmála jsem se na ni. Přelétla jsem pohledem všechny, ale u Harryho jsem svůj pohled zdržela. Ale jen na chvíli. El se ke mě naklonila a pošeptala:

,,Moje řeč."řekla a protočila očima. Byla tak sympatická, chtěla jsem aby tu zůstala déle.

,,A na jak dlouho tu budeš? Prosím řekni že tu přespíš do zítra!"žadonila jsem.

,,Jo přesně tak se to v plánu."rozzářily se jí oči.

,,Vážně, jo!"vypískla jsem nadšeně. Zbytek dne, no dne večera trávíme s El tím že pomlouváme ostatní kluky a další jiné pitominy co holky prostě někdy dělat musí. Tohle mi chybělo jen tak si povídat s kamarádkou. Ano, už Eleanor a sebe můžu považovat za kamarádky. Po půl deváté odcházím nahoru. Niall, Liam a Zayn odjeli někam na diskotéku, nejspíš a myslím si, že by si Loui a El zasloužili trochu prostoru jen sami pro sebe. Harry odešel spát k sobě do pokoje asi ho napodobím a jdu si lehnout taky.

Silné rány, které bijí do mého okna, mě donutí otevřít oči a zjistit co je jejich příčinou. Sednu si na postel a kouknu na okno. Venku je naprosto příšerně, silný a prudký déšť se mísí s velkými kroupy a společně mi nedopřejí klidného spánku. Jak já ty bouřky nesnáším. A proč jich tady v Londýně musí být tolik? Hodiny na mém mobilu ukazují něco kolem půl druhé ráno.

Jedno je mi jasné. Dnes v noci už neusnu, teda alespoň né sama. Co jít třeba za Louisem? To by nebyl špatný nápad, minule mi dost pomohl a je to můj bratr. Dobře jdu k němu.

Pomalu otevřu dveře svého pokoje, díky bohu nezavrzali a jdu po špičkách k Louisově pokoji.Jsem u dveří a vahám jestli je opravdu mám otevřít. 

Zevnitř pokoje se ozývá divné, jakoby bušení.

,,Joo, zlato pojď, udělěj se!" slyším nadrženecký hlas bratra, vycházejíci z pokoje. To snad ne, to nebylo "Jakoby bušení", ale bylo to Louisovo totální bušení do El. Fuuj.

,,Ooh bože!" slyším vzdychat Eleanor.

To si snad ze mě dělaj prdel, že si to tam rozdávaj. Jo jsou sice dospěllý, ale já teď nemám kam jít a vím, že sama v pokoji se budu, leda tak bát a neusnu. Co jít k někomu jinému?  Jo, ale ke komu? Co třeba k Harrymu? radí mi podvědomí. Né to v žádném případě, nemůžu jít k Hošánkovi! Ale můžeš! Ne nemůžu a basta. 

Vrátila jsem se zpátky do svého pokoje, zavřela za sebou dveře a sedla si zpátky na postel.

Náhle se ozval silný hrom a po něm hned blesk! Strašně jsem se lekla. Bezmyšlenkovitě jsem vyběhla z pokoje.

A mířila k jeho dveřím...
==========
Jojojo nová aktualizace ani né za 24 hodin. No jo prostě rychlost mého Batmobilu😎😂😂
Lav ju BATMAN

Můj (NE)známý bratr ||Harry Styles FF||Kde žijí příběhy. Začni objevovat