38. Ten nejlepší večer!

748 28 2
                                    

Předem chci upozornit, že tahle kapitola se týka pouze a jen sexu. Děj se v ní nijak neposune. Pokud to někdo číst nechcete tak nemusíte, pro ty co si to chtějí přečíst:

Užijte si to! :-)

============

Do teď jsem nevěděla, jestli TO s Harrym opravdu chci, ale po dnešku jsem si jistá. Miluju ho a chci být s ním, jedna duše, jedno tělo... Jsem připravená!

Ruku v ruce vcházíme do Harryho pokoje, který brzy bude naším pokojem. Harry si odloží kravatu a sako, já si mezitím vzuju ty příšerné boty. Poté se postavím a kouknu se na něj.

,,Né, že by si v těch šatech nebyla překrásná, ale bohužel musí pryč!"řekne a jde si ke mně zezadu. Rozepne zip a šaty jen lehce a pomalu sklouznou po mém těle. Tohle je mučení! On si mě za neustálého prohlížení obejde a natlačí mně na zeď, kde mě začne líbat. Já s ním spolupracuji, dokonce nechám jeho jazyk vklouznout do mé pusy.Automaticky mu vpletu ruce do jeho neodolatelných kudrlinek, které se k tomu přímo vybízí. Harry mě líbá dravě, ale přitom s vášní a láskou v každém z jeho polibků. Jeho ruce se přemístili z mých zad, pod můj zadek, snažíc se mě nazdvihnout. To jsem mu sama usnadnila odrazem a obmotáním mých nohou okolo jeho pasu.

,,Tak-moc-tě-miluju!"snaží se říct mezi polibky. Je to tak dokonalé, tohle všechno, Harry, tahle chvíle. Harry si mě ještě jednou nadzvedne, aby si mě lépe chytil a přenese nás do postele, kde nás položí. Jednou rukou se zapře o postel, kousek od mé hlavy a druhou přejíždí po mém odhaleném boku. Mé ruce putují k prvnímu z knoflíčků na jeho košili, který rozepnu a po něm i všechny ostatní. Harry pod mým dotekem vzdychne. Košili mu stáhnu z těla a znovu přilepím své rty na ty jeho. On se mnou chtivě spolupracuje. Jeho ruce se po mém těle posouvají výš, až k hrudníku, kde mi přejede po podprsence. Vše dělá tak pomalu, moc dobře ví, že mě mučí a moc si to užívá. Konečně jeho ruce sjedou i k zapínání. Já se nadzvednu, abych mu práci usnadnila. Než se naději podprsenka je pryč, ani jsem nestihla sledovat její letovou dráhu. Chtěla jsem aby vše bylo fifty fifty, tak jsem nás obratně přetočila. Jak jsem na Harrym seděla, cítila jsem jak moc je připravený. Ehm černý rytíř povstal! Uchechtla jsem se.  Vrhla jsem se na rozepínání jeho kalhot. Šlo to snadno, Harry se mi lehce nadzvedl, aby mi pomohl a já mu kalhoty stáhla ke kotníkům a odhodila někam na zem. Poté jsem se znovu vrátil ak jeho rtům.

,,Už to neprodlužujme!"řekl chtivě Harry. Bylo vidět, že to už moc dlouho nevydrží. Rukou zajel k lemu mých kalhotek a jedním tahem je roztrhl.

,,Harolde!! To byly mé oblíbené!"zamračila jsem se na něj.

,,Neboj zlato, koupím ti nový!"pohladí mě po břiše. V rychlosti si sundá boxerky. Páni, příroda na něm vážně nešetřila. Když sahá do nočního stolku, zřejmě pro kondom, zastavím ho.

,,Nemusíš, beru prášky, neboj."šeptnu a jeho oči se rozzáří. Asi tu věc nemá rád, stejně, jako já.

,,Nebojím!"šeptne a znovu mě políbí. ,,Můžu?"zeptá se pro jistotu.Pouze kývnu a čekám na ten boží pocit. 

,,Ach, bože, Harry!"zasténám, když do mě vnikne.  Harry chvíli počká, abych si zvykla a pak se rozpohybuje. Každý jeho příraz je tak intenzivní, cítím, jako by s každým přírazem byl ve mně hlouběji a hlouběji. Miluju ten pocit. Miluju jeho

,,Jsi tak ůžasná!"vzdychne Harry při dalším přírazu A políbí mě. Své pohyby stále zrychluje, pohnu pánví proti té jeho, On se na chvíli zarazí, ale směle pokračuje...

Cítím, že už brzy budu. A myslím, že je na tom Harry stejně.

,,Ha-rry-už-bu-du!"snažila jsem se říct, mezi jeho tvrdými přírazy. 

,,Ach Eady!"vzdychl zase on. Už to doopravdy nevydržím. 

A Harrym jsme se udělali nastejno. Byl to ten nejlepší pocit. Tohle budu rozdýchávat ještě dlouho. Harry se převalil a lehnul si vedle mě. Já jsem si svojí hlavu opřela o jeho dokonale potetovanou a svalnatou hruď. Nejlepší polštář na světě. 

,,Hmm na tobě se tak skvěle leží."řekla jsem, nadzvedla jsem se a koukla na něm. Dala bych si přídavek, proto jsem udělala nadrženecký pohled se skousnutým rtem.

,,Ty chceš ještě!"udiveně vykulil oči a uculil se.

,,Možná!"ještě víc jsem si skousla ten ret. 

,,Jsem prostě boží!"zalichotí si. Ego level up.

,,Možná."sedla jsem přímo ne NĚHO. Rychle jsem Harryho začala líbat. To bude přídavek...

Pomalu jsem začala pohybovat svou pánví, při tom jsem nepřerušovala naše líbání. Harry mi vzdychl do pusy...

Netrvalo dlouho a už jsme zase spokojeně leželi vedle sebe a znovu rozdýchávali předchozí orgasmus. Už jsme si ani nepovídali, Harry si mě k sobě ochranářsky přisunul a šli jsme spát...
...

Probudily mě sluneční paprsky, které se nám pomalu snažily dostat do pokoje. Pomalu jsem se otočila na Harryho. Hmm ještě spí. Ani se mu nedivým, nebýt těch zpropadených paprsků, vyspala bych se taky do růžova. Navíc po jeho včerejším výkonu se mu nedivým. Byl opravdu skvělý. Nikdy bych nevěřila, že právě on dokáže být tak jemný a zároveň vášnivý. Tak moc ho miluju, to jeho včerejší vyznání mi i teď nažene do očí slzy štěstí. Hmm pořád spí a já se tu nudím! Mohla bych třeba vylézt s postele a jít udělat snídani, ale to se mi nechce, radši vzbudím toho spáče vedle mě. A vím přesně jak to udělám!

Pomalu schovám hlavu pod peřinu a posunu se blíž k Harrymu. Rukou ho začnu hladit v oblasti břicha, sem tam mu dám na nějaké to tetování pusinku. Divím se, že ho to pořád neprobudilo. No co budu pokračovat! 

HARRY

Co to je?  Někdo mi líbá břicho?!?Nebo se mi to jen zdá? Budu doufat, že je to Eady! Vůbec se mi totiž nechtějí otvírat oči. Pane bože!!! Eady si právě vzala do pusy mého kamaráda!!! Hlasitě jsem vzdychnul. Tohle bych do ní nikdy neřekl! Je naprosto dokonalá! Musel jsem odkrýt peřinu, abych se přesvědčil, jestli se mi to doopravdy jen nezdá. Ne doopravdy je tam ta kráska a těma svýma kukadlama se dívá přímo na mě! Ach bože!

,,Eady, co mi to děláš!"zavzdychal jsem. Ta holka je úžasná. Miluju jí!

EADY

Dělala jsem ty známé pohyby hlavou a dívala se, jak můj miláček! Chvíli jsem ho mučila, tak že jsem hlavou hýbala extrémně pomalu, to Harry nevydržel a rukou si určil svoje vlastní tempo. 

...

Když jsem svou práci dodělala, vylezla jsem zpět k Harrymu nahoru.

,,Lásko ty jsi tak dokonalá!"řekne mi. A mě to zahřeje u srdíčka.

,,Miluju tě Harry!"řeknu mu a nakloním se k němu.

,,Miluju tě, ty MOJE Eady a nikomu tě nedám!"řekl a konečně mě políbil.

Společně jsme si udělali ranní hygienu a společně jsme se vydali dolů pro snídani...

Můj (NE)známý bratr ||Harry Styles FF||Kde žijí příběhy. Začni objevovat