28. Dětská chvíle

730 27 3
                                    

HARRY

  ,,Ne ne ne. Na to si budeš muset počkat!"řekla a utekla z pokoje...

Já tu malou mršku snad zabiju! Ne dělám si srandu, zbožnuju jí a nikdy bych jí neublížil, ale nechat mě tu takhle!?! S tim největším stojákem, kterej může bejt?!? Ale ta chvíle s ní byla užasná. Takhle moc mě, jen třením se o mě, ještě nikdo nenažhavil. A pak si jen tak uteče! To jí nedaruju! Kouknu se dolů na svoje kalhoty. No tak s tímhle jít dolů rozhodně nemůžu... Musím navštívit koupelnu a pořádně si...

EADY

Už je to docela dlouho co jsem od Harryho utekla. Co tam nahoře dělá? No tak Eady jdi to zjistit! Dobře už jdu. Pomalu vycházím schody, jako bych se bála co mě tam nahoře čeká za podívanou. Už jsem u  dveří do našeho pokoje, když co si zaslechnu.

,,Aachh! Jo, Eady!"slyším Harryho vzdechy. No to si ze mě dělá snad prdel!?! Vážně si to tam dělá a u toho nejspíš myslí na mě?!? Ne jen myslí on si přímo dělá nade mnou!!! ( :-D ) 

,,Jsem nevěděla, že jsem tě rozpálila tak moc, že by sis musel jít ulevit Hošánku."uchechtla jsem se, když se Hazza vrátil do pokoje, zřejmě po sprše a jen s ručníkem kolem pasu. Vyjeveně se na mě díval. Svůdně jsem se kousla do rtu.

,,Jo to totiž dokážeš jen ty Dívko s objednávkou!"zalichotil mi a přiblížil se k posteli, na které jsem seděla. Jedním pohybem mě svalil do lehu a sám se povalil vedle mě. 

,,Páni..."vydechnu.

,,Co?"zeptá se Harry.

,,No podívej na nás. Před pár dny jsme pro sebe byli jen Hošánek a Dívka s objednávkou!"zasměji se.

,,No, ale to jsme pořád sama jsi to řikala!"zasměje se také.

,,Jo to jo!"uchechtnu se, otočím se na břicho, tak že jsem nad ním hlavou nakloněná ,,Ale teď...."řeknu skoro neslyšně a sklopím hlavu. Na své bradě ucítím teplý dotek jeho ruky. Popozvedne mi ji takže se mu koukám do očí.

,,Teď co?"zeptá se pořád s náznakem úsměvu na tváři.

,,Ani nevíš jak pro mě začínáš být důležitý Harry."řeknu dojatě. Po chvilce ticha co na sebe jen koukáme, to ticho Harry prolomí.

,,Myslím že vím..."řekne a já už na něj začínám být uvnitř naštvaná za ten jeho egoismus co zničil tuhle chvíli. Jenže Harry pokračuje ,,Protože to mám stejně."ukáže mi své ďolíčky. Na chviličku, ale opravdu jen letmo a trochu mám skelné oči od slz. Harry se ke mě natáhne pro polibek.

,,Jdem se koukat na nějaký film?"zeptám se se sladkým úsměvem.

,,Tak fajn."řekne Harry a usměje se a oba dva vstáváme z postele.

,,Vybírám já!"řekneme oba ve stejnou chvíli, když už oba stojíme na chodbě. Zarazíme se a chvíli na sebe koukáme. Pak se jako na povel oba rozeběhneme sprintem ze schodu a se smíchem oba skočíme v obýváku po ovladači.

,,Stylesi naval sem ten ovladač!"křičím se smíchem, protože ležím na Harrym, který má ode mě nataženou ruku a v ní svírá ten zatracený kus krámu na ovládání televize. Bože! Když už se mu po páté snažím ovladač sebrat, usuzuji že jsem prohrála. Sednu si vedle něj se založenýma rukama a urazím se.

,,Ty jsi se vzdala?"řekne udiveně.

,,Ne jen klidním dech!"řeknu otráveně a protočím očima. Vytáhnu z kapsy ,,dýchátko,, a nasaju ten sakra hnusný lék z náplně uvnitř. ,,Jako vždy!,, pomyslím si. Ale už se to lepší, už nejsem pořád a kvůli každé maličkosti tak zadýchaná.

,,No tak na!"podává mi Harry ovladač. Rychle po něm hmátnu.

,,Hm děkuju."usměji se na něj vítězně a dám mu pusu na tvář. Pak už se soustředím jen na výběr filmu. Opravdu nevím co pustit. Nemám náladu na nějakou romantickou slaďárnu, ani na něco akčního. Tak si tam hold dám svojí nejmilovanější dětskou klasiku: Lvího Krále!!!

,,Vážně Lví Král?!"řekne mi s úšklebkem Harry.

,,Joo, vážně! Je to ta nejvíc boží pohádka!"řekla jsem tvrdě.

,,Dobře, dobře nebudu se s tebou hádat."zvedl ruce na obranu.

,,Dobře děláš, protože by jsi nevyhrál!"řekla jsem a  on se jen ušklíbl. Konečně jsem ten film pustila a vžila se do děje...

,,Náá tu venjáá, havavin vivadáá!"komolila jsem společně s obrazovkou a u toho jsem tančila své lví tanečky, nakonec když přišla ta chvíle, kdy se Simba zvedá do vzduchu, jsem si představila imaginárního Simbu, kterého jsem rovněž zvedla.

,,Náá tu venjáá, havavin vivadáá!"komolila jsem společně s obrazovkou a u toho jsem tančila své lví tanečky, nakonec když přišla ta chvíle, kdy se Simba zvedá do vzduchu, jsem si představila imaginárního Simbu, kterého jsem rovněž zvedla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

 Harry se na gauči válel smíchy. Po skončení písně jsem se uklidnila a v klidu posadila na gauč, kousek dál od Hazzy, ale jemu se to očividně nelíbilo a tak si mě brzy přisunul k sobě.

,,Měla si pravdu, rozhodně bych nevyhrál. Bod pro tebe.."zavrněl mi do ucha a já se osypala husí kůží. Další část filmu jsem se snažila  být v klidu, ale nešlo to, protože když umřel Mufasa, tak jsem se k Harrymu víc natiskla, nic nenamítal a sevřel mě s objetí.

U části kde se  Simba učí moto Hakuna Matata, jsem to nevydržela a začala zase zpívat a tančit. K mému překvapení se ke mně brzy přidal i Harry. Miluju ten pocit, když na mě padne pětiletá nálada. S Harrym se společně zpívali a tančili...

Na konci písničky mě Harold vzal kolem pasu a zatočil se mnou ve vzduchu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Na konci písničky mě Harold vzal kolem pasu a zatočil se mnou ve vzduchu.

,,Pust mě Harry!"směji se. Ale on mě pořád drží jako bych nevážila vůbec nic ,,No ták chci dolů!"křiknu znova, ale smích už začíná slábnou a já začínám být trochu naštvaná ,,Hele Stylesi buď půjdu dolů já, nebo ta tvoje výborná snídaně vyber si!"řeknu a ušklíbnu se na něj. On otevře pusu a chce pronést nějakou svou protestní řeč, ale můj prst vystřelí k jeho puse a tím mu jí zavře.

,,Hm?"naléhám na mou dřívější otázku. Pak už jen cítím jak mě Harry pokládá na gauč.

,,No proto!"řeknu výhružně a on jen protočí očima. Znovu se na mě natiskne, v jeho náruči je mi skvěle a cítím se v bezpečí.

,,Chtěl jsem  ti něco říct.."šeptne a můj pohled se stočí k němu. ,,zítra se musíme zbalit a odjet." oznámí a můj předešlý úsměv trochu uvadne. Harry se zhluboka nadechne.

,,No a příští středu se bude konat jedna důležitá událost, je to takový Gala večer pro slavné..."řekne na jeden nádech a znovu se odmlčí. ,,Byl bych moc rád, kdyby jsi se stala mým  doprovodem!"vřele se na mě usměje a já mu to oplatím.

,,Půjdu  s tebou moc ráda Hošánku!"řeknu a přilepím se mu na rty...

Můj (NE)známý bratr ||Harry Styles FF||Kde žijí příběhy. Začni objevovat