Poslední dva měsíce s Harrym byli přímo pohádkové. Už si nedělám starosti s těmi články z bulváru. Jsou mi jedno. S Harrym jsme na veřejnosti v klidu a neřešíme kdo nás vidí, či vyfotí. Byla jsem s ním i na nějakém interview, kde se nás taková milá paní ptala, SLUŠNĚ, na nějaké otázky. Dokonce jsem s klukama byla i na pár z jejich koncertů. Byla to zábava, kluci dělali kraviny,stejně jako ve filmu.
FLASHBACK
Stojím v zákulisí za pódiem a koukám na mého přítele a jeho nejlepší kamarády, jak dělají kraviny a ty fanynky z nich nemůžou spustit oči. Vidím, jak se na mě Nail šibalsky podíval. Emm co měl ten pohled znamenat?! Než se naděju, je u mě a za ruku mě táhne na pódium mezi kluky přímo k mikrofonu. Zděšeně se kouknu na Harryho a on se jen přiblble usmívá.
,,Chtěl bych vám představit Eady,"ujme se slova Nail, ,, setru tady toho vola." zasměje se.
,,Kdo je tu pro tebe vůl ty skřete!" zvrátí mu to Louis a fanynky se zasmějí.
,,To si nech na jindy zlato." pohladí ho po tváři Nail.
,,No a přítelkyni tady toho "modela", který neumí uklízet," ukáže na Harryho a ten si prohrábne vlasy.
,,Jo jo, taky nevím, proč si nevybrala mě." udělá na diváky smutý obličej a já vyprsknu smíchy i s několika fanynkami.
,,Ale, proč je tady s námi je to, že má naprosto dokonalý hlas, který si zasloužíte slyšet." řekne A já jen hluboce polknu. Já a zpívat?! Tady?!
,,Takže Eady vyber si nějakou naší písničku, kterou si společně zazpíváme." vyzve mě Nail.
,,Nejlépe nějakou, kde se ty moje skřeky nebudou mít šanci projevit!" řekla jsem rádoby ironicky, ale myslela jsem to vážně.
,,Lásko, vyber si co chceš." řekl Harry do mikrofonu a já zčervenala.
,,Dobře, ONE THING!" zakřičela jsem a fanynky začali jásat!
Tak jsme začali zpívat...nevěděla jsem kdy se mám přidat, tak jsem zpívala jen refrén a závěreční zpomalení...
I've tried playing it cool
But when I'm looking at you
I can't ever be brave
'Cause you make my heart race
Shot me out of the sky
You're my kryptonite
You keep making me weak
Yeah, frozen and can't breathe
Something's gotta give now
'Cause I'm dying just to make you see
That I need you here with me now
'Cause you've got that one thing
So get out, get out, get out of my head
And fall into my arms instead
I don't, I don't, don't know what it is
But I need that one thing
And you've got that one thing
Now I'm climbing the walls
But you don't notice at all
That I'm going out of my mind
All day and all night
Something's gotta give now
'Cause I'm dying just to know your name
And I need you here with me now
'Cause you've got that one thing
So get out, get out, get out of my head
And fall into my arms instead
I don't, I don't, don't know what it is
But I need that one thing
So get out, get out, get out of my mind
And come on, come into my life
I don't, I don't, don't know what it is
But I need that one thing
And you've got that one thing
Woah-oh-oh-oh
Woah-oh-oh-oh
Woah-oh-oh-oh
You've got that one thing
Get out, get out, get out of my head
And fall into my arms instead
So get out, get out, get out of my head
And fall into my arms instead
I don't, I don't, don't know what it is
But I need that one thing
So get out, get out, get out of my mind (out of my mind)
And come on, come into my life
I don't, I don't, don't know what it is
But I need that one thing
Yeah, you've got that one thing
Bylo to super. Ta nervozita ze mě hned opadla a já si jen užívala všechna slova. Na konci mě Harry překvapil, on mě ten můj hlupáček totiž políbil. Fanynky začali jásat a křičet ještě víc. Je snad možné, že si mě dokonce i oblíbily?!? To snad není možné...
Konečně jsme zapadli do zákulisí, nakonec si mě kluci na pódiu nechali do konce koncertu, takže asi hodinku. Nail hned zahlásil, že má hlad...
Po dlouhé hádce o tom kam půjdeme to vyhrála pizza. Pro mě jediná dobrá zpráva. MILUJU PIZZU A HARRYHO
KONEC FLASHBACKU
,,Dobré ráno." slyším jeho úžasně chraplavý hlas z druhé strany postele.
,,Dobré Lásko."políbím ho na koutek úst a přitisknu se na jeho vyhřáté tělo. On si mě ochranářsky a láskyplně přitiskne k sobe a políbí mě do vlasů. Nikdy bych nechtěla takhle úžasnou chvíli narušit, ale můj žaludek se rozhodl, že to zkazí.
,,Ale... tady má někdo hlad." zasměje se mi do ucha.
,,Ano, protože ten někdo má neschopného přítele, který mu nedělá snídaně do postele..." vrátila jsem mu to a ještě za rychlého otočení jsem na něj vyplázla jazyk. Vstala jsem z postele, i když se mě snažil chytit. Udělala jsem si ranní hygienu a šla se dolů nasnídat. Za chvíli přišel i Harry. Z jeho dokonale mokrých vlasů, jsem poznala, že se sprchoval. Také se nasnídal. Vypadá to, že jsme se z celého domu probudili jako první. Ale hned potom, co jsem z obýváku uslyšela Luxin hlas, jak říká, že má taky hlad, jsem svojí teorii přehodnotila. Lux nám sem přivezla Lou už včera večer. Má tu být na celý víkend, tak jsem ráda, že si jí můžu užít. Harry vstal z barové židle a udělal té malé její nejoblíbenější vločky. Odnesl jí je do pokoje. Já jsem mezitím dojedla a šla si sednou za Lux. Zrovna koukala na nějakou barbie a hrála si s panenkami, které jsme společně vyrobily, Mít jen pro sebe Harryho dvakrát, musí být opravdu skvělý pocit.
U filmů jsme strávili okolo dvou dalších hodin. Nedivím se, že kluci ještě nejsou vzhůru. Včera večer byli někde v klubu, tak ani nevím, jestli jsou vůbec doma...
Náhle jsem uslyšela domovní zvonek, tak jsem se zvedla a šla jsem otevřít dveře. Ale v předsíni mě zastavili dvě silné paže. Harry.
,,Kam pak to jdeš princezno?" přimáčkl si mě na zeď. Já se zasmála
,,Otevřít dveře, někdo zvonil, PANE." koukla jsem na něj štěněčím pohledem a skousla si ret.
,,Ale co kdyby tam byl vlk a ublížil by ti?" zatlačil proti mně ještě víc a já potichu vzdychla.
,,Jo jasně vlci ve vilové čtvrti Londýna!" musela jsem se zasmát. Jemně jsem ho od sebe odstrčila a šla dál ke dveřím.
,,Stejně radši půjdu s tebou." doběhl mě a chytil mě za ruku. Společně jsme otevřeli dveře...
Stála tam na mikádo ostříhaná blondýna, která mi někoho strašně připomínala a za ruku držela tak dvouroční dítě. Kudrnatého chlapečka, s hnědýma očima.
,,Taylor!?!" řekl udiveně Harry
TAYLOR!?!?!?!
=================
Naši neaktivitu radši nebudu komentovat....
BATMAN.....
ČTEŠ
Můj (NE)známý bratr ||Harry Styles FF||
FanfictionPříběh vypovídá o devatenáctileté dívence Eadlyn, která žije svůj stereotypní život v zapadlé části LA. Eadlyn je milá, hodná, i když někdy lehce arogantní a drzá dívka. Co když se jí jednoho večera připlete do života informace, která jí dočista zm...