23.Návštěva...

741 36 2
                                    

Sluneční paprsky a hluk, ozývající se z přízemí, mě donutí otevřít oči. Po rozhlédnutí zjistím, že Harry vedle mě neleží.Rozhodnu se to neřešit a udělat si ranní hygienu a jít si dolů ulovit něco k snědku.

Když přijdu do kuchyně objevím zde Harryho, jak dělá svůj skvělý Ham and eggs! Sednu si na barovou stoličku a pořádně si ho prohlídnu. Na sobě má jen boxerky a černé tepláky. Bože to tělo! Nad čím to zase přemýšlím. Je to Hošánek a ten se neokukuje! Nikdy! Harry si mě nevšímá a dál kuchtí.

,,Dobréé rááno!"pozdravím ho při mém zívnutí.

,,Dobré ty ospalče."ušklíbne se. Jeho poznámku ignoruji.

,,Jo a prosim tě příště mě tak zaujatě neokukuj, né že by mi to vadilo, já vím že jsem dokonalej, ale ostatním by se to mohlo zdát divné, tak to příště provozuj nenápadněji ok?"mrkne na mě. Jsem totálně v tranzu. On mě viděl! Viděl jak jsem ho pozorovala.

,,No, ale to by ses tu nesměl procházet polonahej

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,No, ale to by ses tu nesměl procházet polonahej. Jak se říká: Kde je vystrčíno, tam je dovolíno. A ty mi ty svoje tuky cpeš přímo před nos!"co to tu doprdele melu...

,,Ha prej tuky, to byl dobrej vtip."zasměje se mi.

,,Ale teď už pojď jíst! Jo a to jak se oblíkám měnit nehodlám. Můj styl je dokonalej, jako já sám!"řekne povýšenecky.

,,Jo jo ty jeden velkej egoisto a už sem naval to jídlo, mám mega velkej hlad!"řeknu a on mi s úšklebkem podá talíř. Jídlo vypadalo opravdu lahodně a po chvíli jsem zjistila, že i lahodně chutnalo. Vše jsem snědla. Bylo to opravdu skvělé.

,,Mmm, bylo to výborný, za to by sis normálně zasloužil i bod, ale ty jsi mi ho taky nedal, takže smůla."vypláznu na něj jazyk.

,,Jo, ale ty jsi si ten bod nezasloužila, protože to co jsi mi odvětila bylo chabé!"tak a teď mě urazil! Začala jsem si hrát na uraženou a nafoukla jsem se jak bublina.

,,Aaa, madam se nám urazila!"konstatuje můj stav ten arogantní egoista! ,,Tak to si ten sladký ranní dezert budu muset sníst sám!"řekne a já zpozorním, ale nenechám na sobě nic znát. Harry začne z ledničky vytahovat čerstvé zákusky. A ty jako sehnal kde? Je tam i banánový řez. Ten miluju! To se nedá vydržet!

,,Fajn vyhráls, chci ten banánový řez!"poraženecky se usměju a ukážu na dortík.

,,Ne ten je můj, protože já jsem ten kdo miluje banány!"řekne a chce si tu dobrotu nandat na svůj talířek, ale moje ruka ho zastaví.

,,Ne já miluju banány!"zavrčím.

,,Ne já!!"křikne...

Tím začala naše hádka, kterou Harry zakončil rozkrojením dortu na půl. Spokojeně jsem s snědla svou půlku toho zázraku, nádobí jsem dala do myčky a lehce místnost po Haroldově vaření uklidila.

Můj (NE)známý bratr ||Harry Styles FF||Kde žijí příběhy. Začni objevovat