20. Balíme a jedem!

945 38 0
                                    

Díkybohu! Jsem z tý zatraceně podělaný nemocnice pryč! Wo-hoo! Už mi tam z toho všeho bylo zle. Musela jsem tam strávit tři celé dny při vědomí. Tři dny!! To je jakoby jste je trávili ve škole. Taky by jste se pak chtěli odprásknout věřte mi že jo! No ale teď už dost o tom domě hrůzy. Zítra, no zítra, vlastně už dneska (prospím se v autě!) odjíždím s Harrym na chatu ve Skotsku. Nic v tom nehledat, kromě něj neměl nikdo čas. Moc se těším, protože co vím tak se ve Skotsku nádherně a opravdu jsem se tam vždycky chtěla podívat. Na posteli mám malý kufr, který je celý už napěchovaný dlouhými svetry všech druhů, mikin, potom hlavně tepláky a legíny. Na boty maximálně kašlu a beru si jen béžové válenky a hnědé polobotky co nosí Harry akorát na širší platformě. Potom už jen nějaké ty hygienické serepetičky. A pak samozřejmě hromada knížek a milion dalších zbytečností k tomu, které si balím do tašky co si s sebou beru do auta. Ha to bych nebyla já! Divím se že se mi to vlastně všechno do toho kufru vejde. Z mého přemýšlení mě vytrhne klepání na dveře. Do pokoje nakoukne ta jeho kudrnatá palice.

,,To už máš zabaleno?"zeptá se ironicky. Je jedna v noci. Jo balím na poslední chvíli...Vždycky!!

,,Ano Josér!"myslím že tak se říká pikolíkům v hotelech. Jemu to samozřejmě docvakne.

,,No nikam ti to nosit nebudu jestli myslíš na tohle."vysměje se mi.

,,Hele Josér...Neser!"řeknu vážně a jeho tvář nasadí kamenný výraz a já vyprsknu smíchy  

,,Bod pro tebe."řekne poraženecky.

,,Yes!"řeknu přiškrceně, chytnu za vzdušnou páku a pak jí zase vrátím zpátky.

,,Kolik to vlastně?"zeptá se aby se nemusel koukat na to jak se vyžívám ve vítěztví.

,,To nevím...ale vím že vedu!"řeknu s úšklebkem a začnu dělat tanec něco jako ,,Kdo je nejlepší? Já jsem nejlepší a ty na mě nemáš,,. Ještě chvíli tohle předvádím a pak mě vyruší jeho nakřáplý hlas.

,,Baví tě to ještě?"zeptá se otráveně.

,,Vyžívat se v tom že jsem lepší jak Hošánek Harry Styles? Jo baví!"otočím se na něj se zářivím úsměvem na tváři.

,,No počkej Dívko s objednávkou."zamumlá si pro sebe a začne si upravovat vlasy. A zase jsem slyšela něco co jsem nejspíš slyšet neměla.

,,Hele ty kasanovo v kolik zítra odjíždíme?"zeptám se když přestanu tančit.

,,Ty jsi nejlepší, takže by jsi to měla vědět."ušklíbne se na mě a pak zmizí z mého pokoje. Jo tak on to chce hrát takhle jak chce Hošánek jak chce!! Vyběhnu ven na chodbu kde na Harryho, který ještě chodbu neopustil, skočím zezadu na záda a držím se ho jako klíště.

,,Okamžitě to vyklop Stylesi!"křičím se smíchem. Ano můžu křičet, jelikož jsme v domě jen my dva a Niall, kterého neprobudí ani zemětřesení!

,,Uznej že jsem nejlepší!"křikne nazpět.

,,Pche ani náhodou!"odpálkuji ho hned.

,,Ne?"zeptá se šibalsky.

,,Ne."odpovím a pokrčím rameny.

,,Tak dobře."řekne a vteřinu na to se se mnou na zádech začne strašně moc rychle točit.

,,Dej mě dolůůů!"ječím.

,,Jsem nejlepší?"zeptá se znova.

,,Ne!"

,,Tak to si budeš muset počkat."začne se smát.

,,Nejlepší nejsi si tak nastejno!"křiknu. Na chvilku se zastaví.

,,O jedno procento lepší jak ty."začne smlouvat.

,,Ne."

,,No jak chceš."ušklíbne se zase a už, už se chce zase začít točit, ale já rychle zareaguji a křiknu.

,,No dobře, dobře fajn jsi jedno malilinkatý procento lepší, a teď už mě dej sakra dolu!"řeknu neochotně. Harryho stisk na mých nohách povolí a opatrně a až nepochopitelně něžně mě položí na zem a otočí se ke mě. Zavrávorám, ale on mě rychle přidrží.

,,Díky."řeknu s pořád lehce motající se hlavou.

,,Nemáš zač a běž si už lehnout."řekne vlídným hlasem.

,,Ještě jsi mi pořád neodpověděl na otázku."řeknu ještě než odejde do svého pokoje.

,,Vzbudím tě v půl desátý a v půl jedenáctý budeme odjíždět."řekne zase tím vlídným hlasem.

,,Tak jo...Dobře."vysoukám ze sebe. On kývne a už chce vkročit k sobě do pokoje, ale já ho ještě zastavím.

,,Jo a Harry..."řeknu ještě. Vykoukne zpoza futer očekávajíc co mu řeknu.

,,Dobrou noc."řeknu sotva slyšitelně a rychlostí blesku zaletím do svého pokoje, ta, si lehnu na postel a ve vteřině usnu... 

Probouzí mě proud světla co vstupuje do mého pokoje díky roztaženým závěsům. Začnu se převalovat a protahovat po celé šířce postele a snažím se ještě na chviličku usnout v domění že je ještě brzy. Už jsem v takovém tom mikrospánku, když v tom slyším jak se otevírají dveře a mě ovane jemný větřík. Pak cítím jak si někdo sedá do nohou mé postele.

,,Eady."řekne nakřáplým hlasem, chraplavějším než obvykle, ale mě v tuto chvíli tak příjemným, ani nevím proč.

,,Ale no tak to už musím?"zeptám se otráveně.

,,No bylo by to fajn."uchechtne se. Pomalu rozlepím svá ospalá víčka. Sedí tam, s rozcuchanými kučerami na hlavě, v bílém tričku a šedých teplácích a na rtech mu hraje ten jeho zatraceně krásný, křivý úsměv, který miluji!! Při pohledu na něj se musím usmát.

,,Tak jo."řeknu a neochotně vstanu. Přejdu ke svému stolu kde jsem si už večer připravila to co budu mít na sobě. Opřu se o hranu stolu zády a kouknu na Harryho s náznakem že by mohl odejít v obličeji.

,,Jo nechal jsem tě spát do desíti za půl hodiny odjíždíme a snídani si koupíš po cestě."mrjne na mě ještě před tím než odejde z pokoje.

,,Fajn."křiknu aby mě slyšel. Fajn půl hodiny na to se zkulturnit. Fakt mám štěstí že se nemaluji! Naházím na sebe tak nějak v přiměřené rychlosti oblečení co jsem si včera večer připravila. Pak moje cesta směřuje do koupelny kdy si upravuji vlasy které mi trčí všude možně protože jsem si je včera chytře umyla i když to nepotřebovali, protože moje vlasy jsou z těch co jsou obdarovány tím že se skoro vůbec nemastí, takže si je myji tak jednou za týden. Nakonec volím normálně rozpuštěné jen jednu stranu předních pramenů připnu pinetkou.Čistím si zuby a pak si jdu dát kartáček a pastu do své dá se říct příruční tašky. Když vejdu do pokoje zjišťuji že už mi Harry odnesl kufr do auta. Ha pak že mi nic nosit nebude. Lhář! Zasměji se pro sebe. Tak snad mám všechno. Stejně si myslím že jsem jako vždy něco zapomněla. Beru si tašku přes rameno a vyrážím dolů. Sbíhám schody a pak utíkám k domovním dveřím. Když vyjdu ven ovane mě chladný vzduch, ale přitom svítí slunce. Harry stojí opřený o auto a hledí do mobilu. Seběhnu schůdky co vedou k domovním dveřím a zastavím se až u něho. Vzhlédne od obrazovky telefonu a podívá se na mě.

,,Připravená?"zeptá se rozhodně.

,,Zní to divně, ale...Jo jsem připravená!"vydechnu nadšeně. Vážně se moc těším! Harry se usměje a pokyne k autu. Obejdu ho a usadím se na místo spolujezdce. Dám si bezpečnostní pás, to už je Harry v autě taky, vráží klíčky do motoru a startuje auto. Pohodlně se opřu a hlavu natočím k oknu, aby mi neunikl ani kousíček cesty! Proč? Protože jedeme do Skotska!! 

===============

A máme tu kulatiny!!!! Myslím tím 20. díl....

Doufáme, že vás naše story stále baví, protože my nehodláme přestat! 

Mimochodem náš režim předepisování stále funguje, takže by s rychlostí vydávání dílů neměl být problém!!

BATMAN

Můj (NE)známý bratr ||Harry Styles FF||Kde žijí příběhy. Začni objevovat