- Megtudja mondani ki tette ezt magával?- kérdezi meg az orvos.
- Igen. De nem szeretném feljelenteni.- nézek rá.
- A vőlegénye elmondta ki tehette, - a vőlegényem?- és ha úgy van ahogy mondta, akkor jobb ha feljelentést tesz. A gyámügy hamarosan itt lesz. Megkérdik a nevét, és behívatják a nevelőapját. Ha nem mondja el az igazat,visszakerül hozzá. Gondolja ezt végig.- magyarázta el. Igaza van. Meg kell tennem. Mért lennék én a kegyes hozzá,ha ő sose volt? Mert én jó szívű vagyok, és még ezek után sincs szívem tönkre tenni őt. Csak hogy muszáj,mert ha haza visz nekem végem.
- Doktor úr kérem! Ő volt. Jack Harris tette ezt velem. Nem először.- keztek el folyni a könnyeim.- Mégis szeretném feljelenteni.- néztem fel rá könnyes szemmel.
- Jól döntött. Most megyek,megteszem a szükséges lépéseket.- mosolygott rám bíztatóan.
Sikerült. Eljöttem, és megszabadultam tőlük. Vége a rémálomnak. Ha kikerülök innen, elmegyek anyám sírjához. Amióta eltemettük, nem mehettem ki hozzá. Bárcsak visszakaphatnám az elmúlt éveket. Bárcsak visszakaphatnám egészséges lelkemet, és testemet. De ez lehetetlen. Remélem hamar meggyógyulok, és teljes életet élhetek ezek után. Remélem boldogan élek majd. A legjobb az lenne,ha visszakapnám a családi házunkat. Nem élnék benne a rossz emlékek miatt,csak eladnám és újat vennék az árából. Újra iskolába járnék, tanulnék. Majd idővel sikeres ember lennék, és boldog Jeff oldalán. Már ha kellek még neki.
- Jól vagy? Hoztam enni.- ül le mellém az említett személy.
- Ugyan úgy, mint eddig. Fáj mindenem. - mondtam el őszintén.- Köszönöm az ennivalót.- néztem rá hálásan.
- Nagyon szívesen. Érted bármit.- tette kezét az enyémre.
- Mi lesz ezután? - kérdeztem,nem csak tőle,magamtól is.-Feljelentettem őt,de nem vagyok még felnőtt.- magyaráztam.
- Apám elintézi, hogy ne kerülj intézetbe,vagy más szülőkhöz. Rendben?- szoritotta meg a kezem.
- Nem is tudom Jeff.- hajtottam le a fejem.
- Hozzánk költözöl,amíg jónak látod. Ott senki sem bánthat.- győzködött.
- Rendben,de csak mert rajtad kívül senkit sem ismerek. Egyedül megbolondulnék.- mondtam,mire elvigyorodott. - Egyébként azt mondtad az orvosoknak,hogy a vőlegényem vagy?- kérdeztem mosolyogva.
- Hát persze,mert máskülönben nem engedtek volna be hozzád. Na meg, úgyis a menyasszonyom leszel egyszer.- mondta vigyorogva.
- Oh igazán?- kacagtam.
- Nagyon remélem.- nézett mélyen a szemembe.
Így is lett. Miután felépültem fizikai sebeimből, eladtam a házat, ahogy terveztem. Jefféknél töltöttem mindennapjaimat. Az apjával nagyon jól kijövök. Segített vevőt találni a házamra. Aztán segített venni egyet. A lovaimat átvitettem új otthonunkba. Ami a házban voltak bútorokat otthagytam,anyám ruháit eladományoztam. Idővel felnőtté váltam. Jeffel közel kerültünk egymáshoz. Szeretjük egymást. Nagyon. John,a legjobb barátja pedig egy nagyon jó fel pasi. Igaz lelkileg még messze a teljes felépülés,de jól érzem itt magam. Naponta járok pszichológushoz, hogy minél előbb túl legyek a traumán.Jack börtönbe került,a lányai utcára. Az apjuktól rájuk maradt kevés pénzből albérletbe költöztek. Dolgozni kényszerültek, hogy fizetni tudják apjuk tartozásait is. Ennyit tudok róluk.
Egy nap Jeff, gyetyafényes vacsorával várt a kertben. Gyönyörű díszítés volt. Udvarias volt egész este,majd végre megkérte a kezem. Boldogan mondtam igent.Egy évvel később elvett feleségül. Addigra lelkileg is jól voltam. Már csak két hetente járok a pszichológushoz. A nászéjszakánk tehát jól alakult.
Abba a házba költöztünk, amit vettem. Pénzkidobás lett volna, ha vesz egyet ő is és, az egyik lakatlan lenne. Hát így élünk boldogan,míg meg nem halunk.Halihó. Hát itt a vége. Remélem nem okoztam csalódást. Köszönöm a csillagokat, és kommenteket.
A következőkből lehet választani.
Csipkerózsika vagy Hófehérke?Döntsetek hát! Újra a kezetekben a választás. Minimum 11 komment. Ha mindegy is melyik legyen, légyszi akkor is írjatok egy címet. Nekem is könnyebb lenne.
Köszönöm 😊 puszii 😘
KAMU SEDANG MEMBACA
Mese Habbal
FantasiMind ismerjük a régi, ám örök meséket,mint például a Piroska, Hófehérke,Hamupipőke, és a többi história történetét. Ebben a könyvben ezeket írom le,ám egy kicsit másképp. Remélem elnyeri tetszéseteket. Jó olvasást! 😘