💞

666 69 22
                                    

Aurora

Amikor kinyitottam a szemem,egy fehér szobában ébredtem. Mellettem egy nő kérlelt egy férfit,hogy hagyja a fiút.

-Kik maguk?- kérdeztem,mire rám néztek kissé döbbenten,de boldogan. A férfi elengedte a fiút,akinek most már láttam az arcát.- Fülöp? - nézek rá. A férfi és a nő kicsit csalódottan,léptek arréb.

-Rose,hát megismersz?- kérdi megkönnyebbülve.

- Már mért ne ismernélek?- mozdulnék, de nem bírok. A beszéd is nehezen megy.

- Nyugodj meg! Futok egy orvosért.- siet ki a szobából boldogan.

- Hogy érzed magad?- kérdi a nő kedvesen.

- Jól,de maguk kik?- kérdem lassan, és nehézkesen. A nő szomorúan lehajtja a fejét, rám néz újra.

- Mi.. Mi a -nyel egy nagyot.- a szüleid vagyunk.- mondja ki. Csak nézek rájuk,majd megérkezik az orvos,és Fülöp. Elvégzik a szükséges vizsgálatokat, felteszik a kötelező kérdéseiket. Megtudtam hogy kómában voltam 5 évig. Kivitték a gépeket a szobámból,mert már nincs rájuk szükség. Ébren vagyok. Élek.

Nem maradtam magamra,mert ahogy az orvosok és Fülöp elmentek,visszajöttek a szüleim.
Beszélgettem velük. Nem haragszom rájuk,és ha haza engednek, akkor hozzájuk megyek,és egy ideig velük élek majd. Később Amanda,Anna és Jess úgy rontottak be a szobámba. Agyon puszilgattak, és ölelgettek.

Minden a helyere került. Elmondták mi történt 5 éve,és azóta. Ahogy teltek a napok úgy erősödtem. Nem telt el nap, hogy Fülöp ne jött volna be hozzám. Már randira is elhívott,nehogy más csapjon le rám, amikor kilépek a kórházból.
Annak ellenére hogy 5 évig feküdtem öntudatlanul, nagyon jól érzem most magam. Sok sok időt kell bepótolnom, és sokat kell tanulnom,meg ilyenek, de van elég akarat erőm.

Fél év alatt úgy érzem teljesen jó vagyok. A szüleimmel lakok, és a lányok edzőtermébe járok. Anyámék tanárokat vettek fel hogy tanítsanak,aminek nagyon örültem. Ami még jobb, hogy Fülöp és én együtt vagyunk. Sok időt töltünk együtt, és szeretjük egymást.

Boldogan élek,ez a mesém vége.

Halihó

Hogy tetszett a történet?
Melyik legyen a következő?
Hófehérke vagy Szépség és a szörnyeteg?
Minimum 11 komment, és egy hét múlva összegzem a szavazatokat. 😅

Ui.: Már olvasható új történetem, JOYCE, első része. Vagyis a prológus. 😄

Puszi 😘

Mese HabbalWhere stories live. Discover now