Dívka se s povýšeným výrazem posadila na pohovku a já jsem se přemáhala, abych po ní nehodila botu. Už jenom ten její obličej mě dokázal nesmírně vytočit.
„Dobře Adeline, první otázka je... Víš co, budu to citovat celé: Nebudeme si lhát, takže vyklop, co máš s tím chudákem Niallem v plánu? Je to poprvé, co ses takhle nalepila na někoho s miliony na kontě? Když už se tak snažíš, mohla bys potlačit tu svou aroganci a chovat se trochu mile, ale víš, co se říká... lež má krátké nohy."
Adeline ani nevypadala, že by jí tahle ta otázka a ani to obvinění vyvedlo z míry.
„Jak vidím, tvoji čtenáři nejsou tak stupidní jako ty a ta tvoje přihlouple zamilovaná kamarádka," ušklíbla se a ve mně se začala vařit krev. Ona je taková... mrcha.
„S Niallem toho nic moc v plánu nemám. Je to jenom kreditka, a taky... Co si budeme nalhávat, díky němu se dostanu ke slavným lidem a jestli se mi poštěstí, skončím s nějakou celebritou v posteli. Bylo by to super, Niall totiž v posteli za moc nestojí..."
Musela jsem se držet zuby nehty, abych jí nevyškrábala ty její přemalované oči. Sice jsem¨se před chvílí s Niallem pořádně pohádala, ale pořád to byl tam uvnitř ten hodný kluk, který je jenom zmanipulovaný touhle věcí, co se tváří jako člověk.
„Není to poprvé, co jsem se nalepila na někoho s miliony na kontě. Ale většinou jsem byla jenom v pozadí, protože jsem byla něčí milenkou a on nechtěl, aby se to vědělo. Nakonec jsem je ale stejně vždycky odkopla, protože přišel někdo s větším rozpočtem. Když jsem si začala s Niallem, tak jsem ještě pořád spala s někým jiným."
Zvedl se mi žaludek. Někdo takový doopravdy ještě existuje?
Adeline se mnou ale nenechala rušit a pokračovala: „Tenhle podvod mi vychází už dobrých pět let a já si nemyslím, že jsem nějak arogantní. Jsem prostě dokonalá, ať to každý vidí."
V tu chvíli jsem měla chuť se začít ironicky smát. Kdyby ta holka měla aspoň tušení, jak ona skončí... Ale to je už jiná doba.
„Děkuji, to už je všechno."
Do místnosti jsem si už pozvala všechny, protože některé otázky byly mířené na několik účastníků, tak aby v tom nebyl nějaký velký zmatek.
„Tak jo, Louisi," usmála jsem se na bruneta, který se právě o něčem bavil s Kevinem, „další otázka je na tebe: Jsi rád, že je s vámi na tour právě Danielle?"
„No jasně!" Vykřikl energicky Louis. „Ona je doopravdy skvělá a nedokážu si představit lepší holku, která by nám dělala předskokana. Jsem doopravdy spokojený a doufám, že zůstaneme přátelé i po tom, co skončí turné."
Cítila jsem, jak mě začaly slzet oči. Kdyby všichni jenom věděli...
„Jsi v pohodě?" Ozval se Harry a já se vzpamatovala: „Jo, jo. Tak dál. Jak se má Kevin, Louisi?"
„Tak co, Kevine, řekneš tady Sophii, jak se máš?"
Louis vyloudil nějaké divné zvuky, co by měly vzdáleně připomínat zvuk holuba, ale stejně mi to nakonec přeložil do lidského jazyka: „Má se dobře."
„Díky za překlad," zasmála jsem se a obrátila se na Harryho, „další otázku mám pro tebe, Harry. Co si myslíš o tom, jak se k Niallovi chová Adeline?"
Harry se nepříjemně ošil a snažil se vyhnout zvídavým pohledům jak od jeho kamaráda, tak od jeho přítelkyně.
„Nechci na tohle odpovídat, když to uslyší," zamumlal, a já se musela pousmát nad jeho roztomilostí. Byl doopravdy k sežrání, když byl nejistý.
ČTEŠ
That Boy || One Direction FanFic
Fanfiction#Pokračování That Girl# Konec X-factoru. Začátek turné. Začátek nové etapy. #### Danielle se v X-factoru umístila jako druhá a na chvíli se zdály její sny zbořené, ale teď se připravuje na turné, kde má být předskokankou nejslavnějšího boybandu souč...