Několik dalších týdnů bylo až moc vyčerpávajících. Za necelý měsíc stihli dvacet koncertů ve třech zemích. Dánsku, Německu a Rusku. Konec května se přehoupl v konec června a Danielle s One Direction právě seděli v letadle z Moskvy, které mířilo do Prahy. Ano, One Direction konečně zavítají do České republiky a ani si neumíte představit, jak z toho Danielle byla nadšená. Byl to její sen (a několika statisíců dalších dívek), aby se tato populární skupina rozhodla koncertovat i po republice a konečně je to tady. Ten den, na který české dívky čekají už několik let.
Pro Danielle už bylo trochu divné mluvit česky, ale když se Liamovi ztratil kufr a ona to musela chodit zařizovat (protože bodyguardi měli moc práce a manažer byl ještě v Rusku a navíc ona jako jediná uměla česky a nevadilo jí to jít řešit), tak se rychle rozvzpomněla a mluvila naprosto krásně a přirozeně, dokonce bez přízvuku.
Nakonec se to všechno vyřešilo a oni se mohli vydat na hotel. Cesta to nebyla jednoduchá, fanynky vytvořili velkou šňůru od letiště až k hotelu, ale tohle milé gesto nemohlo smazat klukům úsměvy z tváře. O České republice jim toho Danielle s Lucile hodně vyprávěly a oni teď mohli poznat, že to, že fanynky tady v Čechách jsou jedny z nejoddanějších, je pravda. Byli unesení tím, jak jednak tady mají skvělé fanynky a druhak celkovou krásou Prahy. Ty památky byly doopravdy dech beroucí a Danielle s Lucile se jenom pyšně usmívaly. Byly rády, že se tady klukům líbí.
Když dorazili do hotelu, tak je ovšem čekalo nemilé překvapení. Teda, jak pro koho.
Jakmile totiž překročili práh hotelu, odnikud vystartovala Adeline a přihnala se k Niallovi se slovy jako například: cukrouši, zlatíčko, miláčku, cukříčku a tak dále. I beznadějné romantičce, jako byla Danielle, z toho bylo na zvracení.
A jako by toho nebylo málo, že se objevila Adeline, tak ona s Niallem dostali pokoj hned vedle hnědovlásky, a když si to s nimi chtěl Harry s Lucile prohodit, tak to ta černo-červenovlasá potvora odmítla. Inu, život je krutý.
První koncert se konal ještě ten samý den v O2 aréně a i když nebyla tak veliká jako ostatní, ve kterých kluci hráli, tak lístky byly vyprodané do deseti minut. Byla to velká událost, a když přijížděli, Danielle viděla několik moderátorů od různých televizních stanic. Každé z nich po koncertě poskytne krátký rozhovor, to bylo jisté.
Diváci byli neskuteční. Doopravdy, Danielle si to neskutečně moc užívala a hlavně si konečně mohla více popovídat s publikem. Několikrát si dokonce vzala někoho z pódia a s tím si povídala, nebo s ním zpívala nějaké písničky. Bylo to tak neskutečně úžasné a ona se nebála říct, že tohle byl jeden z jejích nejoblíbenějších koncertů vůbec.
Když kluci nastoupili na pódium, začalo davové šílenství, ale to nebylo nic proti tomu, když Louis začal mluvit česky. Danielle ho totiž naučila několik vět, co po ní chtěl, aby si fanynky tady nemyslely, že jim na nich nezáleží, když tam nikdy nepřijeli. Bylo to sladké a Danielle měla slzy v očích. Sice kluky potkávala každý den, ale teď byla tady na koncertě jako fanynka a hodlala si tenhle koncert v jedné z „jejích zemí" naplno užít. Atmosféra mezi jednotlivými členy byla ještě pořád docela bouřlivá, ale už ne tak moc. Niall se jak Harrymu tak Lucile pořád omlouval a oni mu to pomalu začínali odpouštět. Bylo to jen otázkou času, kdy mu to odpustí úplně.
Celé dvě hodiny zpívala, křičela, tančila a dělal všechno, co i ostatní lidé v publiku. Byly to dokonalé dvě hodiny a Danielle mrzelo, když to skončilo. Jediné co jí to vynahradilo, byla autogramiáda, která následovala potom. Vidět ty radostné tváře bylo něco, na co by se mohla koukat do nekonečna. Ale bohužel, všechno jednou musí skončit a i když by si to nahlas nikdy nepřiznala, byla docela i ráda, že si jen tak může lehnout na postel a relaxovat.
ČTEŠ
That Boy || One Direction FanFic
Fanfic#Pokračování That Girl# Konec X-factoru. Začátek turné. Začátek nové etapy. #### Danielle se v X-factoru umístila jako druhá a na chvíli se zdály její sny zbořené, ale teď se připravuje na turné, kde má být předskokankou nejslavnějšího boybandu souč...