Danielle se lapavě nadechla a nemohla uvěřit tomu, co se právě děje. Je v Paříži s mužem, kterého miluje a ten se jí teď právě chytá... Políbit?
Ani si to neuvědomila, ale jak se k ní jeho obličej přibližoval, tak zavřela oči a už jenom čekala na to, kdy se jejich rty střetnou. Srdce jí bušilo tak silně, až se bála, že jí vyskočí z hrudi. Ale jediné co teďka chtěla vnímat, byl on.
Už cítila jeho dech, jejich rty se téměř dotkly, ale poté se ozvala rána jako z děla a oba dva od sebe úlekem odskočili. Vyděšeně se rozhlíželi a Danielle nakonec zjistila, co tu ránu způsobilo. Byl to ohňostroj, kterým se právě kochali novomanželé na řece.
Danielle zabolelo v hrudi. Už to skoro bylo...
Podívala se na Nialla, ale ten vypadal, že se před chvílí nic nestalo. Usmíval se a poté se zeptal: „Tak co, kámoško? Jak se ti líbí Paříž?"
Kámoško...
Dívka se cítila, jak jí její srdce někdo zmáčkl a dusil ho. Spolkla slzy a usmála se. „Je to nádhera."
Chvíli jenom tak stáli na vrcholu Eiffelovy věže a mlčeli. Ani jeden nemluvil. Danielle se snažila zkrotit svůj dech a zahnat pláč a Niall se snažil rozhodnout, jestli by měl být rád za to, že ty ohňostroje vybuchly, anebo je proklínat. Nevěděl, byl ze svých citů zmatený. Měl Danielle doopravdy rád, a nevěděl, kam až sahá jejich kamarádství, ale na druhou stranu chodil s Adeline. Dívku, kterou si je jistý a i přes nějaké pochybnosti jí miluje. Bylo úplně jasné, komu musí dát přednost...
„Měli bychom jít," prolomil ticho Niall a dívka jenom souhlasně kývla. Už byla tma a začínalo se ochlazovat. A nikdo z nich nechtěl, aby zítra na koncertě měli chrapot.
Cesta zpátky do hotelu byla tichá. Oba dva si nesli svoje tašky, sem tam po sobě koukli, ale nic víc. Snažili se dělat, že se nic na věži nestalo. Danielle tenhle jeho výpadek přisuzovala nedostatku kyslíku.
„Danielle!" Vykřikla Lucile a skoro srazila dívku na zem, tak prudce jí objala, „kde si byla?"
Hnědovláska se po očku koukla na Nialla, který právě čelil výslechu od Liama. Jejich pohledy se střetly a ona se slabě začervenala. „Byli jsme se s Niallem procházet po Paříži. Ale teď neřešme mně a můj nezajímavý život, co ty a Harry? Jaká byla „ehm... romantická prohlídka?"" Napodobila kudrnáčův hlas a Lucile se zazubila a do tváří se jí nahrnula krev.
„Bylo to kouzelné. Doopravdy, nejdřív jsme se jen tak procházeli, ale poté mě vzal do těch nejlepších..."
Jak jí Danielle poslouchala, uvědomila si, že jí začíná trochu závidět. Lucile šlo vždycky všechno hladce. Jak škola, tak vztahy. Ona si přijede do Anglie a začne chodit s Harrym Stylesem, zatímco Danielle se zamiluje do zadaného kluka.
„Díky, můj osobní scénáristo, odvádíš fakt skvělou práci," pomyslela si trpce. Už z toho všeho začínala být trochu unavená a někdy se chtěla sebrat a odletět někam, kde není Niall a Adeline. Aby se na ně už nemusela dívat. Co se stane, až se vrátí z té pracovní cesty? Bylo až moc otázek a Danielle ani na jednu neznala odpověď. A to jí štvalo.
Lucile mluvila dál a dál a obě dvě mezitím došli na hnědovlásčin pokoj, kde je čekalo velmi milé překvapení.
„Ahoj!!" Vykřikla El, Perrie a Sophie hned jak Danielle s Lucile otevřeli dveře. Všechny se hned objaly a pak mluvila jedna přes druhou.
Postupně si tak sesedaly okolo televize, nalily si čistého vína, objednaly si nějaké jídlo, a aniž by chtěli, postupně se z toho stala taková holčičí noc. Holky se někdy o půlnoci skočily převléknout do pyžam, objasnily klukům, proč dneska u nich nebudou spát a pak se vrátily.
ČTEŠ
That Boy || One Direction FanFic
Fanfiction#Pokračování That Girl# Konec X-factoru. Začátek turné. Začátek nové etapy. #### Danielle se v X-factoru umístila jako druhá a na chvíli se zdály její sny zbořené, ale teď se připravuje na turné, kde má být předskokankou nejslavnějšího boybandu souč...