chapter ten

639 40 2
                                    

Dívka si sice myslela, že bude skládat, ale když se posadila do takového pohodlného staršího křesílka, které měl Niall na půdě, tak tam jenom tak seděla a koukala na prázdné papíry a nedokončené řádky. V hlavě měla najednou úplně prázdno a nedokázala ze sebe dostat ani řádku. Jako kdyby měla nějaký blok, který jí zablokoval její tvůrčí osobnost.

Povzdechla si a hodila s papíry na zem. Složila hlavu do dlaní a upřeně sledovala podlahu, jako kdyby na ní bylo něco zajímavého.

Nemohla přijít na to, co se to s ní děje. To jí její nešťastná láska po třech měsících už úplně zatemnila mozek? Nebo se prostě jenom zbláznila? Nebo... Skončilo její šťastné období a teď začaly problémy?

Danielle by se těmihle myšlenkami zabývala ještě asi hodně dlouho, dokud by jí nepípnul mobil s oznámením. Odemkla ho, a jakmile spatřila logo její internetové stránky, vzpomněla si, že od té doby co jí Taylor založil, tam ani jednou nebyla.

Vzala svůj notebook, přihlásila se na svůj účet a okamžitě na ní vyskočilo upozornění, že by měla vybrat nějaké správce stránky. Pozvedla obočí. Co to Taylor zase vymyslel?

Trvalo jí asi dvacet minut, než vůbec přišla na to, co to ten její do počítačů zblázněný kamarád udělal. Vytvořil dokonalý systém, který se docela podobal vládnímu systému. Bylo tam několik pozic. Danielle jako hlava toho systému a dále potom už pět lidí, kteří měli být nejdůvěryhodnější a spravovat tu stránku a ti mohli jmenovat další, kteří by se zabývali údržbou stránky. Bylo to tak moc důmyslné, až se Danielle obávala, jestli to není zbytečné. Ale potom si řekla, že je to vlastně dobrý způsob, jak její fanoušci můžou potkat další. Sama ještě v Česku měla pocit, že je jediná fanynka One Direction široko daleko.

Jakmile klikla na kolonku: Určit správce, vyskočily na ní výsledky toho testu důvěryhodnosti. Zvolila pět nejlepších a okamžitě kolonka zmizela a ona se pořádně dostala na svůj profil. Nejvíce jí ale zaujalo tlačítko: LiveCam.

Rozzářily se jí oči. To byl dokonalý nápad.

Neváhala a jediným kliknutím zahájila natáčení a k serveru se okamžitě připojilo několik tisíc lidí.

„Ahojte!" Řekla do kamery, a pod videem se začínaly objevovat komentáře. Zasmála se. Celé jí to připomínalo Twitcam. Ale akorát teď byla tou celebritou ona.

Než se nadála, začalo se na ní valit spoustu otázek a úkolů a ona se snažila co nejvíce jich zodpovědět, nebo splnit. Byla to vlastně docela zábava.

„Dneska jste skvělí." Musela se usmát. „Možná, byste si zasloužili kousek nové písničky!"

Ani nečekala a vzala si starou kytaru, co našla na půdě. Byla moc líná si chodit pro tu vlastní. Zmáčkla akord a chtěla začít zpívat, dokud se neotevřely dveře a dovnitř nevpadli kluci na jedné velké hromadě.

„Hej, co tady děláte!" Vykřikl Danielle a odložila kytaru, aby zjistila, co se děje.

„Nic," andělsky se usmál Harry a potom se podíval na její notebook a rozzářil se: „Jé, ty máš tady rozhovor s fanoušky!"

Vymanil se z hromady a sedl si na místo, kde ještě před chvílí seděla Danielle.

„Ahojte!" Vykřikl a zamával do kamery. Fanynky podle komentářů začaly bláznit. Dívka se ani nestihla vzpamatovat a u počítače se krčili už všichni členové One Direction.

„Hej, ty máš vlastní webovky na komunikaci s fanoušky?" Zeptal se překvapeně Liam a Danielle se zasmála jeho výrazu.

„Vlastně ano, mám." Potvrdila mu jeho myšlenku.

That Boy || One Direction FanFicKde žijí příběhy. Začni objevovat